Hakutulokset

1. S

***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

VanamoBr: onko sulta tuolloin otettu verikokeita? Mulla on nyt seurattu muutama viikko myös verikokein toksemia-arvoja, vaan ihan ok ainakin toistaiseksi.... Hieman kyllä pelottaa, mikäli myrkytyskin paukahtaa päälle...
  2. S

Voi jösses, kun tänne tulee tekstiä ettei ehdi kaikkea lukemaankaan... Shiva: oliko se sun beibillä myös normaalia isompi painoarvio? Millaiset lukemat olet saanut? Varusteista: Meillä on Emmaljungan Cerox -sportrattaat niillä isoilla, muhkeilla puhkeamattomilla renkailla. Turvakaukalo on...
  3. S

Raskausmyrkytyksestä: mullekin jäänyt se kuva, että pissassa pitäisi proteiineja olla.... itselläni jo verenpaineet jalkeilla ollessa 160/100 paikkeilla (huimaa, tuntuu kuin päissään olisin) ja makuuasennossa laskee 140/90 paikkeille, joten mieluummin vaaka-asennossa jo makoilen. Tänään kyllä...
  4. S

** Helmikuun Helmet** tammikuu

evaellen: millaista se sun miehen tekemä 'kiinalaistyyppinen kasvis-kanasoosi' on? Kuulosti niin herkulliselta! :p
  5. S

Katsoiko kukaan eilen Faktalta sitä Vauvataloa? Siinä tulee aina jotain hyviä vinkkejä. Huomenna pitäisi taas näkyä. Nyt on vaan jo niin vaikeaa katsoa tuollaisia vauvaohjelmia, kun alkaa itku tiriseen niin herkästi. Samoin kun lukee tältä palstaltakin jotain huonoja uutisia, niin heti on tippa...
  6. S

Ostin mäkin kerran lentokoneesta tuota Kanebon 38, mutta en vaan tykännyt siitä. Nyt olen jo pidemmän aikaa vannonut Lancomen L'extremen nimeen. Sitäkin tuli viimes Phuketin kentältä ostettua, kun melkein puolet halvempaa Suomen hintoihin verrattuna! Meikeistä: olen ihastunut Jane Iredalen...
  7. S

Mulla on kanssa ripsipermis + kestovärit laitettuna sekä ripsiin että kulmiin, mutta siltikin sipaisen aina ripsaria päälle. Onhan ne tuuheamman näköiset niin. Ja hiukset pitää kyllä kanssa olla kuosissa... Menkööt siellä tositoimissa sitten miten menevät, kunhan pakertamaan pääsee 'ihmisen...
  8. S

Turhamaisuudesta on ollut joskus puhetta, niin tässä yksi kysymys lisää joukkoon: aiotteko lähteä synnyttämään ripsivärit ripsissä vai onko se tosiaan niin hikistä puuhaa, että loppuajasta saa olla silmät mustana? :D Kun ei juuri tule liikuttua 'ulkona' etteikö olisi ainakin ripsiväriä...
  9. S

sairaalakassi: ajattelin ottaa sellaisen noin 40 x 45 x 20 kokoisen 'viikonloppukassin', jonka olen joskus saanut Trendi-lehdestä tilaajalahjaksi. Ei kai se liian iso ole? Täyttyyhän se jo ruokapuolestakin osittain ja lisäksi otan oman tyynyn! Sitä ilman en kyllä lähde minnekään...
  10. S

Ai sekö onkin vauvan hengitystä! Oon monesti kans ihmetelly mitä se sellainen tasainen kohoilu on..... jännää! :heart:
  11. S

evaellen: Kiinaan, Kanton-Hainan -yhdistelmämatkalle. Mutta nyt saa kiinat jäädä.... :( Olisi ollut ihana päästä shoppailemaan itämaista sisustuskrääsää, me niin tykätään itämaisesta ja eksoottisesta tyylistä. Tosiaan, kuten Piipi mainitsi, ei taida matkailu enää lähitulevaisuudessa...
  12. S

evaellen: Me ollaan kanssa matkailuihmisiä. Joka vuosi ollaan jossain käyty ja nytkin ois helmikuulle ollut matka varattuna. Se vaan piti perua nyt tästä ihanasta syystä, mutta ensi kesänä mennään mekin Ruotsin maalle auto/laivasysteemillä. Mun sisko ja muita sukulaisia asuu siellä niin käydään...
  13. S

Vaatekoosta: munkin mielestä syksyllä pitäisi olla noi 70 cm vaatteet sopivia.... On tullut niitäkin jo ostettua, kuin myös 80 cm. Aina, jos jotain kivaa on eteen sattunut! Vyöhyketerapiasta: Kannatan! Itse kävin vyöhyketerapeutilla viime keväänä muutamaan otteeseen, kun tätä tenavaa oli jo...
  14. S

Huomenta kaikille, just koiran kanssa herättiin ja aamukahvit hörpittiin. (Koiragallupiin: meilläkin siis 11 v. kultainen noutaja ja on ikänsä nukkunut sängyssä ja tulee edelleenkin nukkumaan meidän vieressä!) Rytmit on kyllä täysin sekaisin. Yöllä ei oikein uni tule ja poitsu möyryää...
  15. S

Napsuh ja zuku: Keskiviikkona kysyin polilla käydessäni kätilöltä tuosta ruokahommasta; isukille annetaan muistaakseni aamu- ja päiväkahvit ja olikohan se iltapala. Osaston jääkaappiin saa tuoda omia eväitä, ei siis tarvi kassissa säilyttää... =) Kahvinkeitinkin siellä taisi olla, tuntuisi että...
  16. S

Pusuapina: Hyvä juttu, että pääset huomenna heti tarkistuttamaan. Ymmärrän kyllä, että huolestuttaa jos ne pidemmän päälle olivat tuota luokkaa. Tuntuu, että tässä loppuvaiheessa varsinkin alkaa jokaisella olla noita huolenaiheita. Siksi kai sitä toivookin, että vauveli syntyis pian... OAS...
  17. S

Pusuapina: eikö noiden sykkeiden kuulukin vaihdella 120 - 160 välillä? Näin ainakin minulle kerrottu. Levossa matalammat ja kun potkunyrkkeilykausi menossa niin korkeammat....
  18. S

kevytmelankolia: OAS, Pohjois-Pohjanmaalla
  19. S

Joo, kyllä se näin oli:" Meillä synnyttäjän on myös mahdollisuus synnyttää lapsensa veteen." Tarkistin sairaalan sivuilta ja muistan kätilön sanoneen, että kaikki kätilöt hoitavat ammesynnytyksiä... Jännä juttu, kuinka tämä ammesynnytys on Suomessa niin vähäistä, kun taas jenkeissä se tuntuu...
  20. S

Meidän sairaalassa mielestäni kyllä saa ihan synnyttääkin ammeeseen. Ei ainakaan tutustumiskäynnillä estelty. Tosin tunkua sinne ei kylläkään ole. Ja riippuuhan se tietenkin siitä, miten synnytys etenee ja tuleeko komplikaatioita....

Yhteistyössä