Hakutulokset

  1. illuusia

    Pärnun matkaajat, onkos siellä millaisia shoppailumahdollisuuksia?:D

    Kylpylöihin ei olla menossa mut pari päivää on aikaa pyöriä joten..:xmas:
  2. illuusia

    Nyt saa sitten haukkua LG:n pesukoneet!:D

    Kaupoissa kiertely ei ole meidän juttu joten liikeeseen sisään, vilkaisu koneisiin ja myyjä tulikin sopivasti kehumaan..:whistle: Mut, ootteko muut olleet tyytyväisiä omiinne?=)
  3. illuusia

    Mistäs löytyis tyllihame pikkutytölle?!

    Jos joku tietää/on nähnyt moisia niin sais vinkata, kiitos!!:)
  4. illuusia

    Tilaisitko näillä helteillä pizzan?

    Onkohan se takuuvarma keino saada ruokamyrkytys?:xmas: Kyllä nälkä taitaa silti voittaa..:p
  5. illuusia

    Onko teistä itsetehdyt kaurakeksit tosi tylsiä?

    Mä en ole aikoihin tehnyt ja ajattelin että sellaisia suklaisia voisin synttäreille leipoa.. Mut, syökö niitä kukaan?:D Millaisia keksejä/pikkuleipiä te teette?:)
  6. illuusia

    Peppi-kakkukuva, onko kukaan nähnyt missään?!

    Tapani mukaan oon vähän myöhässä, mutta ehkä vielä ehtisin tilata perjantaiksi jos vaan jostain löytäisin, kaikkia muita aiheita tuntuu kyllä olevan, muttei Peppiä!?
  7. illuusia

    Viikon päästä Legolandiin (jeeeee!!) , kertokaas kokemuksia!:)

    Mitä kannattaa ottaa huomioon, plussat/miinukset jne. :wave:
  8. illuusia

    Onko teidän lapset olleet nuorisoseuran tms. järjestämillä kesäretkillä?

    Ja jos ovat, niin mitä ovat/olette tykänneet?:) Onko aikaa ollut riittävästi, aikuisia tarpeeksi jne.
  9. illuusia

    Mistä seilorihenkinen huivi pojalle?!

    Miten se voikin olla aina niin että kun jotain etsii niin ei taatusti löydä! Ei ole sattunut silmiin yhdessäkään kaupassa tai kirpparilla, nyt pyydänkin vinkkejä jos joku osaisi jelpata!:wave:
  10. illuusia

    Mistä vaatteita nukelle?

    Tytöllä on monta nukkea mutta vaatteita vähän ja silloin kun jotain etsii niin ei tietenkään mistään löydä, kirppareilla ei ole näkynyt ollenkaan. Nyt sais vinkata jos tietää mistä vois löytyä!:wave:
  11. illuusia

    Voi ..lvetti, nytkö se sitten alkaa?!

    Tyttö 1v10kk ja iltaisin makkarista kuuluu "jano on, vettä hakemaan", "Haisulia", "äiti/isi tulee nukkumaan", "pissahätä".. Mä kun niin olin unohtanut tuon rumban!!:headwall::xmas:
  12. illuusia

    Paras pasha-resepti, kiitos!:)

    Ja tuleekos muuten pashasta hyvää ilman voita?
  13. illuusia

    No nyt on munat piilotettu!:D

    Ehdin jo unohtaa minne yhden ison panin, vissiin vähän väsy jo.:xmas: Onko muilla huomenna sama kiva lapsilla luvassa?:D
  14. illuusia

    Millaisia vedenpitäviä asuja teidän kouluikäisillä lapsilla on?

    Nyt sais suositella, tosiaan sellainen puku olis hakusessa joka ihan oikeasti myös pitää sen kosteuden!!
  15. illuusia

    Ensimmäistä kertaa kysyn: mitä lapselle päälle?!

    Eli siis, luvassa talvirieha luokan kanssa ja tuolla kun on ollut nollakeli eli aamupäivästä jo melko märkää mutta nyt sitten loppuviikoksi luvassa pientä pakkasta niin mitkähän vermeet ne nyt sitten olisivat parhaimmat tuollaiseen "epämääräiseen" keliin?:p Miten teidän 7v pukeutuisi?:saint:
  16. illuusia

    Koukussa wii fittiin, muita?:D

    Kyllä tulee kesäksi hyvä uuma tuolla hulavanteen pyörityksellä!:p:D Ja omia ennätyksiään on kiva rikkoa!
  17. illuusia

    Lauantai-illan kuvapinoa!:)

    Meidän illan odotetuin..:eek:
  18. illuusia

    Mitä te olette viimeksi pelänneet?

    Mä pelkäsin pari päivää sitten että mun lapsi kuolee.:| Oli muuten ihan maailman kamalin tunne, hyi hemmetti..
  19. illuusia

    Minkälaisia talvikenkiä teiltä löytyy?

    Mä haluan hommata vanhojen kenkien lisäksi jotkut kivat ja lämpimät, mutta mitkään ei oikein miellytä, tässä kun tarjontaa oon käynyt läpi.. Millaisissa te muut käppäilette/ulkoilette?

Yhteistyössä