Hakutulokset

  1. äippä23

    uusi olisi tulossa mukaan..

    Tulisin mukaan joukkoonne syysmasuihin, jos vielä mahtuu =) LA on 8.9 ja toinen lapsi tulossa. Rv 25. tällä hetkellä. Masu on kovasti kasvanut, saa nähdä millainen masu sitä loppuajasta taas on :) Kovasti olen käynyt lueskelemassa juttujanne, pitää yrittää itsekin kirjoitella kuulumisiani ym...
  2. äippä23

    kihlajaiset

    Miten te olette viettäneet kihlajaisia? Onko ollut isot tai pienet juhlat?Me mentiin juuri kihloihin ja nyt juhlia järjestelen, joten vinkkejä jos on =)
  3. äippä23

    mese kamuja

    löytyykös täältä uusia mese kavereita jutustelemaan mistä vaan? itse olen 23 vuotias ja puoli vuotiaan tyttären äiti. mese osoitteeni on: essi-82@netti.fi täälä odotellaan jos joku innostuu
  4. äippä23

    ikäero

    hei onkos kellään kokemusta lasten ikä eroista?kannattakos lapsille jättää iso vai pieni ikä ero? meitin vaavi kohta 4kk vanha ja haluisin kohta puolin jäädä odottaa toista niin tulisi vähä yli vuoden ikä ero olisko se hyvä? vai tuleeko esikosiesta liian mustasukkainen?
  5. äippä23

    Messenger-mammoja!

    Heipä hei! Olen 4-vuotiaan tytön äiti ja odotan toista. Löytyykö täältä äitejä/odottajia/äidiksi haluavia messengerin kautta tutustumaan ja vaihtamaan kuulumisia?! Laita osoitteesi, niin otan yhteyttä :)
  6. äippä23

    Moi

    Jokohan voisi aloittaa uuden aiheen :) Eiköhän nuo pettämisjutut ole nyt jauhettu vähäksi aikaa :whistle:

Yhteistyössä