Hakutulokset

  1. K

    Kuinka moni tykkää persseksistä?

    Jaa selittämään neljännen, no käytännössä siellä navan alla naisilla on kolme kappaletta. Myönnän, ei ole itsellä tullut mieleen, ja tuskin tuleekaan (tarkoituksella pois jätetty "ei ikinä" ). mitäs kysyit...
  2. K

    Kuinka moni tykkää persseksistä?

    :D ihania vastauksia, peppu on kakkaamista varten... no hitto onhan suukin syömistä varten, ja emätin synnyttämistä, jos tolla linjalla mennään, niin lapsia saa vaikka keinohedelmöityksellä, kun kerrasta voi tulla raskaaksi, niin mitä sitä joka vuosi käyttämään, kuluu vielä... JOS joku ei...
  3. K

    isät hoi! jos puoliso haluaisi joka päivä seksiä

    sehän ihan riippuu... jos touhu olisi ns. yhdyntäkeskeistä, niin eiköhän tuohon kyllästy kukavaan, mutta jos...
  4. K

    miltä se muuten tuntuu kun joku pitkäpartainen tai viiksinen...

    tuppaahan tuo tuoksu tarttumaan... mutta sitten voi fiilistellä ja hymyillä issekseen koko työpäivän (ja työkaverit pitää entistä tyhmempänä...) =)
  5. K

    Mitä tämä nyt on?!

    hmmm... tämähän kuulostaa epidemialta, suomeen iskenyt pihtausbakteeri ja tunteiden näyttämisen esto viirus, ja vielä ihan selkeästi viimeisen 2 vuoden sisään ympärisuomen?
  6. K

    Onko miehenne koskaan halunnu et häntä laitettaisiin persreikään?

    Sasasi... eikö teillä peseydytä? Eikös ihan anaalin perusteisiin kuulu huolellinen pesu?
  7. K

    Pienten lasten vanhemmat

    =) Eihän teillä vielä huonosti, meillä on jo kahdesti tänä vuonna, mikäs nyt on... elokuu...
  8. K

    re-mix kerho avattu

    JAAA, mihin laitan nimeni :)
  9. K

    Naisen pienet rinnat

    Pienet rinnat, parhaat rinnat ;)
  10. K

    Mitä tämä nyt on?!

    Hmmm.. pitäsköhän meidän vaihtaa puolisoita kun kuulostaa niin tutulta :D ja seksin määräkin tuntuis täsmäävän ihan nappiin.
  11. K

    Raskausarvista: TARKOITETTU MYÖS MIEHILLE!

    :D ongelmat kullakin, minulle seepraraidat, riippurinnat ja muukin lastensaamisten lieveilmiöt kävisivät oikein hyvin, mutta kun ei tässä enää kelpaa tuolle paremmalle puoliskolle kun on taas tullut sisältöä elämään ( siis seksiähän harrastetaan vain ja ainoastaan lastensaantitarkoituksessa :P )
  12. K

    re-mix kerho avattu

    Mikä on Re-Mix kerho?
  13. K

    kuika pian synytyksen jälkeen kivaa

    Ei emäntää leikelty, sohittu on, siksi on jääny, rakastelusta ei voi puhuakkaan. Synnytyksestä 15kk. Ehkä se seksielämä palautuu normaaliksi kun lapset muuttaa kotoa, ja toisaalta 90 kun täyttää, niin ei edes muista mitä se on...
  14. K

    multi orgasmeja?

    yhdestä kolmeen, riippuu miten saa emännän innostumaan...
  15. K

    Perjantain himotusketju

    Betty Boop :p :p :p 24v palomies!!!!!! Tänne heti!!! Mä en ole saanut kahteen viikkoon, olo alkaa olla sietämätön!!!! 2 viikkoa?? Minen o saanu tänä vuonna kun kerran! Pakit tosin useemmin...
  16. K

    ketä paikalla?

    o/ paikalla
  17. K

    minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

    Kuivankesän oravat on juur seksikkäät ;)
  18. K

    Tuntuuko muiska koskaan että olette pelkkä rahanlähde

    Mulla on niin hyvin että olen pienipalkkainen :) en siis ole tilipussi, vain lastenhoitaja työpäivän jälkeen :/ Ei sillä, rakastan lapsiani, mutta puolisokin olisi kiva.
  19. K

    seksin korvikkeeksi..

    Mitähän mä (mies) keksisin sitten seksin korvikkeeksi kun ei suklaa maistu... saa ehdottaa...
  20. K

    Kerro kuumin seksifantasiasi!

    Vai ei mies anna suuseksiä? No ongelmat kullakin, minä kun en saa antaa sitä tarpeeksi... ..Ukko vaihtoon... :P

Yhteistyössä