Raskausarvista: TARKOITETTU MYÖS MIEHILLE!

Habahaba

Ottaa vaan niin päähän tällaiset viestit:" miehenikin katsoo kammoksuen raskausarpiani!!!!!! " TÄH!!!!

Minä olen ainakin kailottanut suureen ääneen, että kato nyt miten kamala,ihana maha mulla on. Olen sanonut ääneen, että jos pitää arvostella mun seepraraitoja, seuraava lapsi tulee kun miehet voivat synnyttää.

Naiset mistä teidät on oikein tehty? Pahvistako?
Ei itsetunto voi olla kiinni raskausarvissa! Miettikääs vähän!

Ainut aisa, mistä oli synnytyksen jälkeen huolissani oli mun pääni (HUOM: YLÄPÄÄ!), koska sinne ei mahtunut muita kuin lapsi. Päässä nimittäin asuvat seksikkyys, naiseus, rohkeus, itsetunto..jne. Ja sitten ne hormonit jotka kruunaavat ajoittaiset tuntemuksen itsestään.
Pelkäsin unohtavani miehen kokonaan ja oli huolissani siitä, että etten antaisi hänelle tarpeeksi huomiota ja etten tajuaisi hänen seksuaalisia tarpeita. Jossakin vaiheessa yritin väkisin seksiä ja loukkaannuin torjutuksi tulleena. Sitten yks päivä vaan kysyin: Onko meillä liian vähän seksiä? Mieheni sanoi, ettei hänellä ollut valittamista. Joten puhuimme asiasta avoimesti ja käsitin, että uusi tilanne oli yhtä lailla hänenkin päässään se ykkönen.

En ymmärrä todella, elävätkö naiset vain miestään varten? Jos on raskausarpia vatsassa ja tisuissa, on siis syytä peitellä itsensä telttaan ja olla puhumatta koko asiasta?
Puhukaa! Haloo! kyllä parisuhteessa pitäisi pystyä sanomaan: mua loukkaa se, ettet halua katsella mua synnyttämisen jälkeen.

Miehet: Kertokaa nyt ihmeessä kuinka suurta roolia raskausarvet näyttelevät teidän seksuaalielämässä. Onko todella niin, että halut ja rakkaus päättyvät muutamaan seepraraitaan ja löllyvään vauvamahaan.

Ja jos joku uskaltaa sanoa, että kyllä, kannattaa olla todella harkittu vastaus...
 
Ei voi kuin yhtyä tähän täysin. Jos omalle miehelle ei kelpaisi enää arpineen, niin ihan hyvin voisi suoria hakemaan itselleen arvettoman naikkosen.
Tosin miehelle ei arvet tulleet yllätyksenä, eikä hän niistä pahaa sanaa ole eikä tule sanomaan. Ne on tulleet sen ensimmäisen oman lapsen odottamisesta ja synnyttämisestä ja kuuluu elämään.
Itsehän olen ylpeä arvistani enkä alkaisi niitä häpeämään vaikka miehelle ei kelpaisikaan, ne on tulleet samaan syssyyn tuon tuhisevan pojan kanssa. Kuuluu äitiyteen ja kaikki jotka olettaa et ollaan yhtä hehkeenä synnyttämisen jälkeen ku ennen raskautta, ei ymmärrä kokonaisuutta eikä sitä ettei ne arvet (oli sitten miten pahoja tahansa) muuta sitä ihmistä siellä sisällä. Ei voi kuin ihmetellä niitä miehiä, jotka menee arpien edessä solmuun..
 
:D ongelmat kullakin, minulle seepraraidat, riippurinnat ja muukin lastensaamisten lieveilmiöt kävisivät oikein hyvin, mutta kun ei tässä enää kelpaa tuolle paremmalle puoliskolle kun on taas tullut sisältöä elämään ( siis seksiähän harrastetaan vain ja ainoastaan lastensaantitarkoituksessa :p )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kielimiehii:
:D ongelmat kullakin, minulle seepraraidat, riippurinnat ja muukin lastensaamisten lieveilmiöt kävisivät oikein hyvin, mutta kun ei tässä enää kelpaa tuolle paremmalle puoliskolle kun on taas tullut sisältöä elämään ( siis seksiähän harrastetaan vain ja ainoastaan lastensaantitarkoituksessa :p )

Voi sua raukkaa :hug: Meillä oli ex-miehen kanssa ihan päinvastoin, mulle olis kelvannu mutta hänelle "ei seksi ole se kaikkein tärkein asia". No joo, eipä se nyt ihan tärkein mullekaan ole mutta olis sitä silti kiva vonkaamatta saada.
 
En itekään ymmärrä miten naiset aina valittaa että "voi kun en voi tälläsellä helteellä pukea muuta kuin tuulitakin kun raskausarvet muuten näkyy" tms.
Itellä on raskausarpia vaikka muille jakaa enkä välitä niistä yhtään. Jos jotain häiritsee niin katsokoon muualle,tuolla asenteella on hyvä mennä eteenpäin :D
 
Ihan outo aihe!! :eek: Kaikki me vanhenemme, joka päivä! Elämässä sattuu kolhuja ja mustelmia. Oma kallo on kuin pottusäkki = joko kuhmu tai kuoppa. Raskausarvet kuuluu elämään siinä missä kahvi aamupalalla. Turha huolia pikku arvista - elämää se vain on! :)
 

Yhteistyössä