Onko miehenne koskaan halunnu et häntä laitettaisiin persreikään?

:x no aika vapaamielisiä ollaan seksissä, mut mies ei ikinä tahdo mitään perseeseensä. enkä kyllä tahtois olla tunkemassakaan sinne mitään kaikkien karvojen ja paskahiutaleiden sekaan.. :x :x :x

mutta mikäs siinä jos toiset tykkää...
 
Juu ei ole, eikä tasan saisi yhtään mitään sinne tungettavaksi. Olempas taas konservatiivinen ja ahdasmielinen :ashamed:

Jo se, että joskus on kokeillut itse vastaanottavana puolena anaaliseksiä, sai luvan riittää. Saati sitten, jos ukkoa pitäisi alkaa sormettam,aan tms :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kielimiehii:
Sasasi... eikö teillä peseydytä?
Eikös ihan anaalin perusteisiin kuulu huolellinen pesu?


:LOL: joo, tottakai käydään molemmat aina pesulla ekana. mut kai niihin karvoihin takertuu helpommin kaikki..yäk..
meillä peppuleikit kohdistuvat mun peppuun eikä miehen. ja miestä yököttää ajatuskin et jotain tunkisi omaan persukseensa.

toki jos nyt mies yhtäkkiä tahtoisikin kokeilla niin suostuisin... :D

 
...siis mitä eroa miehen ja naisen pepulla ??? meillä molempia käytetty siten, että vain yhden sormen nivelen verran työnnetään sisään,,,ja tietysti hyvin liukastettuun,,,ja tuntuu kyllä melkoisen mukavan kiihottavalta..
 
no se ero, että mulla ei ole perskarvoja, ja mies kiihottuu itsekkin siitä että touhuaa mun pepun kanssa. :p mä en kiihottuis yhtään siitä et tunkisin sen peppuun jotain. :x

mutta mikäs siinä jos tykkää, tiedä häntä vaikka mekin sit joskus innostuttais tohon... tosin en usko...
 
Alkuperäinen kirjoittaja smoritu:
...siis mitä eroa miehen ja naisen pepulla ??? meillä molempia käytetty siten, että vain yhden sormen nivelen verran työnnetään sisään,,,ja tietysti hyvin liukastettuun,,,ja tuntuu kyllä melkoisen mukavan kiihottavalta..
Noin myös meillä. Itseäni kyllä nolottaa saada sormenpäätä, enkä sitä yleensä pyydä, mutta jos tarjotaan, en kieltäydy. Miehellä on siellä herkkä paikka. Niin sanottu miehen G piste. Ja multa kyllä lähtee kun sinne koskettaa. Luulenpa että monia miehiä tuo kiihottaa valtavasti. Esim. yksi naistuttu sanoi että aina irtosuhteissa kun on sen tehnyt niin johan on mies saanut jos ei muuten oo meinannut irrota kuti :). Se on vaan miehen ego joka siinä kärsii. Ainakin minun kohdalla. Tuntee olevansa hintti tai jotain... :). Ehkä sama ongelma muilla miehillä?
 

Yhteistyössä