Hakutulokset

  1. P

    osaakos joku kertoo

    unista? Tulkintaa siis kaipailen, kun näin vähän oudon unen enkä sitä saa mielestäni. Jotta mitähän mahtaa tarkottaa, kun näin unta että tein raskaustestin johon ilmesty kaksi punaista viivaa. Ne viivat oli ensin pystysuoria, sitten vaakasuoria ja sitten taas pystysuoria :whistle:
  2. P

    jyväskylän seutu

    kertokaapa kivoja majoituspaikkoja jyväskylän seudulta pienen vauvan(5 kk) kanssa!
  3. P

    allergiaako?

    Tytöllä (2,5 kk) ollut syntymästä saakka kuiva iho. Hormoninäppyjen kadottua 1,5 kk jälkeen on hänelle ilmestynyt rintaan punertavia, vähän karheita laikkuja. Hänellä myös kaikki taipeet (kaula,polvet, nilkat, ranteet,kainalot) punoittaa ja välillä on pientä näppyäkin. Tuntuu, että kaikki...
  4. P

    1-vuotiaalle D-vit. tippoja?

    Eli annetaanko ja paljonko? Unohtui kysyä neuvolassa...
  5. P

    Palikkalelut

    Minkä ikäiselle kannattaa ostaa sellaisia palikkaleluja, esim. joku sellainen missä erimuotoisille palikoille on oma reikä, mistä ne pudotetaan laatikkoon.
  6. P

    Sohvalta/sängystä laskeutuminen

    Kuka osaisi vastata että minkä ikäisenä taapero osaa suurinpiirtein laskeutua turvallisesti sängyltä tai sohvalta? Eli siis että liukuisi jalat edellä alas eikä pää edellä.
  7. P

    joillain se on 2vkoa, mulla 5 vuotta

    Mulla menee suhteissa se tietty sykli... Monet kaverit sanoo et se on se 2vkoa tai 2kk ja sitten alkaa alamäki. Mulla tämä aika on 5 vuotta. Tai siis tarkemmin 4 ja 5 vuoden välimaasto. Nyt jo toinen suhde menossa ja ongelmia on alkanu kasaantua enemmän ja vähemmän ja kesällä tulee taas se...
  8. P

    joulukuulaiset

    hei! jää nää alkukirjaimet pieniks'koska poitsu sylissä kirjotus apuna =) ..mutta olis mukava tietää miten on vauveliinit kasvanu tässä viikkojen kuluessa.meiän poju syntyi 16.12.04,54cm ja 3980g.1kk neuvolassa 59cm ja 5200g!! =)
  9. P

    tonnikalaa

    Jääkaapista löytyy tonnikalapurkkeja,mutta mitä ruuaksi siitä? Oon tietty käyttäny piirakoissa,pizzassa ja salaatissa,mutta mihin vielä?
  10. P

    taas ihottumasta...

    tuntuu täälä kovasti olevan muillakin saman tapaisia"ongelmia"kuin itselläkin olis kysyttävänä...eli meiän pikku-miehellä,5vk.,on nyt ollu kasvoissa ja kaulalla hikinäppylöitten tapasta kuivaa ihottumaa.neuvolassakaan en saanu muita ohjeita kun että pitäis vaan rasvailla ja mielellään...
  11. P

    Juustokakku

    Kertokaa mulle hyvä juustokakun ohje!!Miehellä kun on synttärit tulossa,niin aattelin yllättää sen ja tehdä sen herkkukakkua :heart:
  12. P

    ristiäiskutsut

    heippa! Laitan nyt viestiä tällekin palstalle..Ristiäiset olis tulossa ja pitäis laittaa kutsukortit menemään,mutta mitä kivaa värssyä tms.niihin laittaisin ?Auttakaa ja kertokaa!!
  13. P

    Uusi rokotusohjelma

    Meidän poika sai 1.5v neuvolassa uuden rokotusohjelman mukaiset rokotteet vaikka ennen ollaan menty vanhan mukaan. Eli kahdessa piikissä tuli rokotteet 8 eri tautia vastaan. Huimaa! Nyt pelkään että tulee pahoja "jälkitauteja". Onko muita näin rokotettuja ja onko mitään tullut? Jos on niin mitä...

Yhteistyössä