Hakutulokset

  1. Nereidi

    Voiko kirkkoon mennä avojaloin?

    Mun mielestä ei kuulu ev.lut kirkon tapaan mennä kirkkoon avojaloin.
  2. Nereidi

    hermostuisitteko vai ette?

    Tasan ei käy nallekarkit. Jospa miettisit muuttoa johonki missä ei kuulu eikä näy ketään muuta ihmistä. elämään vaan joskus kuuluu ne elämisen äänet jopa yöaikaan. Teiltä ei varmasti koskaan muiden mielestä häiritsevään aikaan kuulu mitään häiritsevää ääntä.
  3. Nereidi

    yh korotus

    Kyllä sun pitää siellä ite käydä täyttämässä paperit ja laittaa mukaan liitteet elatusmaksun suuruudesta. Tapaamisethan ei kelalle kuulu.
  4. Nereidi

    onko kahvia kupissa ?

    Tässä aamukahvia nautiskelen kun katras vielä uinuu
  5. Nereidi

    Mä haluun lunta!

    mee etelänavalle :D
  6. Nereidi

    Kai läskikin saa nauttia kesästä!

    Ei saa läskit eikä laihat. Kesästä nauttiminen on vaan kaikkien mielestä sopivan kokosten juttu :D
  7. Nereidi

    soittoääni gallup

    Mulla on monia erilaisia ääniä, riippuen siitä kuka soittaa. Lasten äänet on niitä mukavimpia kuitenki ja on sekin ihana kuulla ku kulta kutsuu mua kuiskaten.
  8. Nereidi

    hajuvesi gallup

    Poison, eikä hinnasta hajua
  9. Nereidi

    Kesä vasta alussa ja voi vitsi...

    Aivan mielettömän ihanaa lämmintä ilmaa ja toivottavasti nää ilmat jatkuu pitkääääääääään.
  10. Nereidi

    Saako sinua lyödä?

    Mun mukulaan ku menee koskemaan saa mut niskaansa se on varma juttu ja mua saa kyllä tulla kumauttamaan, tosin en vastaa mitä siitä seuraa tekijälle.
  11. Nereidi

    Ehdottakaa puhelinta

    \ Kiitos, tämäkin malli tallennettu mukaan :)
  12. Nereidi

    Ehdottakaa puhelinta

    \ Mä oon nokian sivuilla käyny kattelemas toi muistikortti oli uus juttu ja hyvä sellanen.
  13. Nereidi

    Ehdottakaa puhelinta

    \ Kiitos toi oli hyvä tieto.
  14. Nereidi

    Ehdottakaa puhelinta

    \ Ikää neidillä on 9v. ja kriteerit tosiaan puhelimesta on että siitä on löydyttävä sekä mp3 soitin että kamera. Eli noi perusluurit on out.
  15. Nereidi

    Ehdottakaa puhelinta

    Neidille oon luuria ostamassa ja ehdotuksia otetaan vastaan mikä olis hyvä luuri. Siinä pitää olla mp3 soitin sekä kamera ja hinta vois olla sopiva.
  16. Nereidi

    onko kellään visa electron korttia

    Pari viikkoa siinä muistaakseni meni
  17. Nereidi

    Jokohan nukkuisi ikkuna auki?

    Kuukauden ajan ainaki on ollu ikkunat auki ympärivuorokauden.
  18. Nereidi

    G:millä rahalla elätät perheesi?

    Yhteisillä palkkatuloilla tässä eletään
  19. Nereidi

    Mitenkäs valuutta ja raha asiat Bulgariaan mennessä eli kuin

    lentokentilläkin on vaihtopisteitä samoin hotelleissa. ite oon nostanu rahaa paikallisista automaateista, ei tartte vaihtaa rahaa erikseen. Bulgariasta en oo varma mitkä kortit siellä toimii automaateissa mut Thaimaassa toimii ihan visa elektronki
  20. Nereidi

    kuinka pitkään koiranpentu sisällä?

    \ laita sitten tarhaan tuulisuoja koiralle ja varmista et se pääsee varjoon siellä. Koppi ei välttämättä oo pennulle paras vaihtoehto mut laavu on yleensä toimiva juttu.

Yhteistyössä