Kesä vasta alussa ja voi vitsi...

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Sitten voitte valittaa kun on niin pirun kylmä :saint:
Ei ole kylmiä ilmoja on vaan väärin pukeutuneita ihmisiä :saint:
Mulla on töissä talvella ihan kunnolla päällä, mutta aina 1 h pihalla niin mä olen umpijäässä.

Sitten pitää varmaan :saint: lisätä liikuntaa. Kyllä mullekkin tulee helposti kylmä jos ei oo mitään tekemistä, mutta silti oon sitämieltä että sitten mulla on väärä varustus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä06:
Oon enemmän kesä ku talvi ihmisiä. On ihanaa ku on lämmin, saa loikoilla rannalla ja ottaa aurinkoa :D
Kyllä minäkin kesästä enempi tykkään, kun lopultakin tarkenee nukkua ilman villasukkia.

Mutta jos sulla on taapero, niin miten toteutat ton loikoiluosuuden? Minä en saa sekuntia peffallani istua, kun nuo kaksi on jo pahanteossa. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä06:
Oon enemmän kesä ku talvi ihmisiä. On ihanaa ku on lämmin, saa loikoilla rannalla ja ottaa aurinkoa :D
Kyllä minäkin kesästä enempi tykkään, kun lopultakin tarkenee nukkua ilman villasukkia.

Mutta jos sulla on taapero, niin miten toteutat ton loikoiluosuuden? Minä en saa sekuntia peffallani istua, kun nuo kaksi on jo pahanteossa. B)
mä loikoilen sillo kun toi täystuho nukkuu B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Sitten voitte valittaa kun on niin pirun kylmä :saint:
Ei ole kylmiä ilmoja on vaan väärin pukeutuneita ihmisiä :saint:
Mulla on töissä talvella ihan kunnolla päällä, mutta aina 1 h pihalla niin mä olen umpijäässä.

Sitten pitää varmaan :saint: lisätä liikuntaa. Kyllä mullekkin tulee helposti kylmä jos ei oo mitään tekemistä, mutta silti oon sitämieltä että sitten mulla on väärä varustus.
Kyllä mä liikun. Eka jäädyn sormista. Mulla on vaikka minkälaisia käsineitä mutta ei mikään pidä mun sormia lämpöisinä

:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Kyllä mä liikun. Eka jäädyn sormista. Mulla on vaikka minkälaisia käsineitä mutta ei mikään pidä mun sormia lämpöisinä

:/

No s eon kyllä oikeasti ongelma, mä kun en voi pitää hanskoja talvellakaan jos esim käyn kävelyllä, mä paistun. Sukkahousuja en käytä ikinä housujen alla, lasten kanssa ulkoillessa voi kovilla pakkasilla laittaa ohuet kalsarit, mutta vaan ohuiden trikoohousujen alle, en ikinä farkkujen :saint:
 

Yhteistyössä