hajuvesi gallup

  • Viestiketjun aloittaja noora
  • Ensimmäinen viesti
mun suosikit on escadan Magnetism ja laura biagiottin Laura-tuoksut ja laivalla nuo on jotain 40? 50ml pullo. ja kehujakin noista tuoksuista on satanut :D
onhan noita muitakin tuoksuja tuolla kaapissa,mut niitä tulee käytettyä harvemmin...
 
Avon:han tuotteita mie käytän mm.

Island Vibe 16 e
Today Tomorrow Bloom 23,90
Today Tomorrow Always 35 e
Today Tomorrow Always 35 e
Pur Blanca 19 e
Perceive 25 e
Incandessece 25,00
little black dress 25 e
 
mä käytän escadaa ja nyt on menossa magnetism pullo
Eau de Parfum 50ml/g 41,30 euroo siljalla
56,35 Euroo maissa
ja sit käytän escada sentimenttiä mikä maksaa siljalla toilette 50ml pullo about 40 euroo ja maissa se maksaa 50-55 euroo riippuu mistä ostaa tietty
ja parfyymin maksaa siljalla 57,50euroo
ja maissa en tiiä mitä maksaa...
hinnat oli pakko käyä lunttaa massa siljan taxfreesstä :D
 
Serendipity
boss femme 58e, sit mieheltä lahjaksi saatuja tuoksuja muutama. sekä töistä saatuja, hinnat siinä 30? ylöspäin, ton bossin ostin ihan ite jouluna :D lacosten touch of springin meinaan ostaa vielä, 46? tais olla hinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nereidi:
Poison, eikä hinnasta hajua
Onks tuo sellanen punanen/viinipunanen pyöreähkö puteli? Mulla on varmaan samaa, ihan järjettömän hyvän hajuista. Tuo on ostettu laivalta joskus vuonna kivi ja kiuas, kun en useinkaan käytä hajuvesiä, kun saan niistä yliherkkyysreaktioita, mutta kun tuo joskus loppuu, niin sitä saa siis lisää muualtakin kuin laivalta?

 
Serendipity
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Nereidi:
Poison, eikä hinnasta hajua
Onks tuo sellanen punanen/viinipunanen pyöreähkö puteli? Mulla on varmaan samaa, ihan järjettömän hyvän hajuista. Tuo on ostettu laivalta joskus vuonna kivi ja kiuas, kun en useinkaan käytä hajuvesiä, kun saan niistä yliherkkyysreaktioita, mutta kun tuo joskus loppuu, niin sitä saa siis lisää muualtakin kuin laivalta?
diorin poisonia on punasta, vihreetä ja violettia ja toistaseksi saa ihan sokokselta, stockmannilta ja kemikalioista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Avon:han tuotteita mie käytän mm.

Island Vibe 16 e
Today Tomorrow Bloom 23,90
Today Tomorrow Always 35 e
Today Tomorrow Always 35 e
Pur Blanca 19 e
Perceive 25 e
Incandessece 25,00
little black dress 25 e
samoja täällä käytän :)+paria muuta avonilta lisäksi vielä...
 

Yhteistyössä