Hakutulokset

  1. H

    savosta ketään?

    Iisalmen lähettyviltä ollaan, ½-v. tyttö olis ja itse olen 35-v. Saa laittaa yv:tä
  2. H

    Mammat vm.-72

    Täällä yks vm.-72. Taidan olla poikkeus tällä listalla, sillä keväällä sain ensimmäisen lapsen päivää aikaisemmin kuin itse täytin 35v. Suloinen tyttö. Suunnitelmissa ei vielä ainakaan toista.
  3. H

    vauva itkee rajusti illalla nukkumaanmennessä

    Meillä tytöllä alkoi kans jossain vaiheessa nukkumaan mentäessä olla samanlaista ja ajattelin kans että onko joku turvaton olo tai jotain muuta. Kuitenkin sylissä ja kävellen ja keinutellen oli hyvä olla ja nukahti siihen, josta siirsin sänkyyn. Tyttö tällä hetkellä 3kk ja tilanne rauhoittunut...
  4. H

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    Hei, täällä olis 35-v. 2,5kk:n ikäisen tytön äiti Ylä-Savosta. Olisi kiva saada uusia ystäviä savon alueelta. =) Laita postia tulemaan y-viestinä.
  5. H

    TULKAA TÄNNE ÄIDIT 18v

    :wave: Tervehdys äideille! Täällä mamma ja poitsu 2,5kk =)
  6. H

    keskenmeno kotioloissa

    :'( minulla tuli myös keskenmeno kotona,neuvolassa ei neuvottu jatkotoimenpiteisiin,jos ei ole kipuja ja vuoto normaalia.
  7. H

    Mitä maksaa?

    1000e kuussa miinus verot. Ainakin mulle tullaa maksamaa ku meen hoitamaan kotiin, plus tietty ruuat. Jopa matkakustannuksis autetaa, otetaa vakuutus ja sosiaalimenot korvataa. Todella reilun tuntunen perhe. Odotan innolla, että työt huhtikuussa alkaa. Kunta ja Kela maksaa osan palkasta ja...
  8. H

    apua auttakaa!!!!

    Mitä pph saa palkkaa ja miten siihen pääsee?Miten siis voi alottaa?Koulutus?
  9. H

    apua auttakaa!!!!

    Miten pääsee pph:ksi?Mitä palkkaa tai siis kuinka paljon rahaa siitä saa?? Kiinnostais muakin...
  10. H

    "Vauvakulut".

    Mutta mistä ihmeestä mä saan kaiken sen raahan? Mä ja avopuoliso haluttais lapsi, mutta kun kummatkin opiskelee... :'(
  11. H

    "Vauvakulut".

    Mutta mistä ihmeestä mä saan kaiken sen raahan? Mä ja avopuoliso haluttais lapsi, mutta kun kummatkin opiskelee... :'(
  12. H

    Kärsin arvostelusta

    Toi on kyllä niin totta. Muutin asumaan nykyisen avomieheni kanssa asumaan yhteen kuukauden jälkeen(tuntuu vaan niin oikeelta) olen siis 17, ens viikolla 18 ja tarkoituksena mennä viikon päästä kohloihin. Kaverini kauhistelivat asiaa, eikä kaikki ihan vieläkän ymmrrä. Mun oli vaan aika...
  13. H

    "Vauvakulut".

    Mäkin olen 18 ja opiskelen. Haaveilemme avomieheni kanssa lapsesta parin kolmen vuoden päähän, mutta silloin kummatkn opiskelee...Varmasti sukulaiset auttavat, mutta ei kukaan varmastikkaan meille vaunuja ostan ja mun mielestä ne on tärkeimmät. Olen vertaillu erilaisia, merkkiä en nyt muista...
  14. H

    Vaunujen hinnasta

    Miten opiskelijalla on rahaa pistää vaunuihin ja muihin tarvikkeisiin monta sataa euroa, mutta en kuitenkaan halua tyyty mihinkään kirppistavaraan???
  15. H

    G: Elämäntilanne vauvan syntyessä

    heippa äiti vm-05. Ois kyllä joo ihan kiva jutella, sillä olen hoitanut lapsia monta vuotta ja suoraan sanottuna olen hulluna niihin. Tehtäisiin lapsi poikaystävän kanssa vaikka heti, jos olisin edes 20. Nyt mulla on ollu taukoa tuosta lastenhoidosta kun muutin Turkuun poikaystäväni kanssa ja...
  16. H

    G: Elämäntilanne vauvan syntyessä

    En ole vielä 20, mutta ollaan oman poikaystävän kanssa tuosta samasta tilanteesta puhuttu. Mä opiskelen vielä lukiossa ja mies töissä. Muutettiin hetki sitten yhteen ja kohta kihloihin. Ollaan vaan pohdittu, että miten pirussa me kaikki hoidetaan. Mä poden kauheeta vauvakuumetta, mutta se ollaan...
  17. H

    painonvartioihin ens vkolla

    Täällä ois kanssa yx joka alottaa ens viikolla pv:ssa! Alotan siellä jo toista kertaa kylläkin :whistle: Ensimmäisellä kerralla pudotin 27kg ja niistä on takasin tullu semmoset 15kg ja ne pitäs pois saada..

Yhteistyössä