Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

    TIIPIIlle ihan hurjan paljon onnea kasvaneesta naislukumäärästä perheessä!!! :heart: Ja todella paljon onnea kaikille raskautuneille :heart: Jos oululaiset vielä tapailevat, tultaisiin mielellämme Siljan kanssa tapaamaan teitä :) mikäli vielä joukkoonne huolitte :D Ja ihanaa kesää...
  2. M

    LOKAKUUN 2007 taaperot, huhtikuussa

    Hyvää iltaa, ja heti alkuun anteeksipyyntö kun en ole itsestäni ilmoitellut :ashamed: Välillä meinaa heittää melankolian puolelle ja kirjoitusintoa ei ole sitten niin millään... Mutta mieltä se lämmittää kun saa lukea että kaivataan :hug: Ihan mielettömän ihania uutisia täältä sai lukea...
  3. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Kiitos kysymästä, vaihtelevalla menestyksellä. Varasin itelle tiistaiksi ajan taas kriisikeskuksesta. Saas nähä onko tällä kertaa siitä jotain hyötyäkin :/ Viimeksi jäi vaan luu käteen... Ja ihan mielttömän paljon kiitoksia kaikille teille tsemppauksista ja henk. tuesta :hug: Tämä on...
  4. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Tervehdys pitkästä aikaa! Olipa kiva nähdä Topsya, YO:ta kera Viun ja Katjannaa pitkästä aikaa, joskin hyvin pikaisesti, sillä siellä kirppiksellä oli ihan MIELETÖN ryysis :o :kieh: Ei ollu mun paikka, ei. Ja mun ajatus ei juossu ihan kympillä -aikainen aamu ja naama mitä en ikinä olis...
  5. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Helmikuu

    Iltaa pinoon! Milille ihan ekaksi :hug: :( Ja kaikille muillekkin haleja tarvitseville sellaiset! Ihan ekkana semmoset uutiset, että eilen sain vihdoin jotain tietoa kilpparihommista -TADAA! Näyte vaillinainen, eli uuteen näytteenottoon vaan :o :laugh: :laugh: :laugh: Ja tätäkään...
  6. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Helmikuu

    Dogtorille ISO :hug: Just tällä hetkellä en muista miksi tämä joskus on mua lohduttanut, mutta sanon kuitenkin -paskan määrä on vakio. Otetaan sitä nyt roppakaupalla vastaan niin saadaan eläkeiässä olla naama messingillä koko ajan... Tiedän, ei just nyt lohduta yhtään. Mulla on vaan typerä tapa...
  7. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Helmikuu

    :wave: Täällä ollaan! Meillä on velipoika perheineen kylässä, joten kirjuuttelu siksi nyt jääny... Vielä(kään) ei ole vastauksia ohutneulanäytteestä tullu :o Aattelinkin että soittelen sinne jo tänään, mutta yhtäkkiä hokasin etten edes muista sitä hoitavan lääkärin nimeä :/ Mutta toisaalta...
  8. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Yksäidille ihan mielettömän ISO :hug: Mulla meinas itku päästä kun sun juttuja luin :'( Toivottavasti Pessin yskä hellittää ja sinä pysyt kasassa. Eikö teillä ole kunnan puolesta sillon tällön mahdollisuutta kodinhoitajaan tms? Tuli vaan mieleen kun tutulla käypi semmonen kerran viikossa... En...
  9. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    :o http://kaksplus.fi/keskustelu/t1303587 :laugh: :laugh: :laugh:
  10. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Dogtorille :hug: Kuulostipa tosi hurjalle tuo sun kohtaus :o Sanovatko olisko mitään tekemistä sen Emman poismenon kanssa? Aattelin vaan kun mun ystävä on saanu vastaavantyyppisiä kohtauksia äitinsä kuoleman jälkeen. Kuulemma psyyke saa kropassa aikaan vakaviakin oireita. Kummalline kapistus...
  11. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Juu, ei siis ollu siellä aivoissa sillon se kasvain (jos muistatte sillon muutama kuukausi takaperin), vaan ne kasvit lymysi tuolla kilpirauhasessa... Näytteen ottivat, ja kahen viikon päästä saapi tuomion. Että tämmöstä taas ihmisraunion ääreltä...
  12. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Hyvää iltaa! Olen minä käyny teidän jutusteluja sillon tällön lukemassa (eli päivässä useamman kerran :ashamed: ), mutta enpähän ole saanut ite aikaseksi kirjoittaa mitään... onkohan mulla jonkinsortin tammiväsymys =) Mutta juu, on täällä sattunu ja tapahtunu taas kaikennäköistä. Miehen...
  13. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Dogtorille :hug:
  14. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Hyvää päivää/iltaa! Ihan ekkana (anteeksi kun hehkutan) pakko ilmoittaa, että "puhtaat paperit" tuli mammografiasta!!! Kävin siellä aamulla. Lääkäri teki heti perään vielä ultran ja tulkitsi kuvat, että onneksi niitä tuloksia ei tarvinu ootella enää viikonlopun yli :whistle: Mutta helpotus...
  15. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Minä en jaksa enää sairastaa |O |O |O :snotty: Ja mikä v***umaisinta, ukko on pari päivää kyhänny jotain gurmee-evästä pöytään, varmaan vaan ihan v****illessaan :kieh: Joten miettikää mitkä fiilikset kun ei maista MITÄÄN :headwall: :headwall: :headwall: Tänään tuli jo oikeesti paha mieli...
  16. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Hyvää yötä, JA HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA 2009!!! Minä täällä taas sairastan, ja kuuntelen kun tuo toinen sairasvääns yskii tuolla makkarissa :/ Kiitos muuten yskä-vastauksista Topsylle ja Katjannalle :heart: Olin yhteydessä terv.keskukseen ja neuvoivat tarkkailemaan. Tosin huomenna taidetaan...
  17. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

    MIELETTÖMÄN IHANAA UUDENVUODEN AATTOA KAIKILLE, JA OIKEIN HYVÄÄ TULEVAA VUOTTA!!!! Tunnustan het kärkeen, että en ole lukenu aaton jälkeen tekstejä :ashamed: On olluna muka vähän kiireitä. Viikonloppu meni Levillä 3-kymppiskekkereissä, ja herrasiunaajavarjele kun tästä ei meinaa selvitä ikinä...
  18. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

    Moromoro! Ihan kärkeen pitää kertoman, että alko pikkusen hymyilyttämään tuo Susan kertomus joulukoristeista, olis nimittäin voinu olla hyvinkin meiltä :laugh: 2 valkoista tähteä ikkunassa ja 2 punaista tyynyä sohvalla, punainen villashaali nojatuolin kulmalla ja muutama punainen ja valkoinen...
  19. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

    :laugh: Jaa, vai kuskiksi :D Mutta jos mun tenuttelutaipumus otetaan huomioon, veikkaan että hiukka varmemman kyydin saa Tiipiiltä tai YOlta :whistle: :saint: Ja minä kun muistelin, että teijän Anni on hulluna Kittyihin :/ :ashamed: No vaikka Polle sitte :D Mutta juu, kiitos haleista...
  20. M

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

    Ei hemmetti, minä en osaa enää kuin nauraa :laugh: Lähdin äsken käymään lääkärissä, niin hajos auto! Ja siis se meidän suhteellisen uus mobiili, Touran! No ei siin mittää. Ajoin sen niin hissukseen kuin voin isin pihamaalle ja vaihdoin autoa (kunnes olin rapannut lasit ulkoa ja sisältä, eli...

Yhteistyössä