Hakutulokset

  1. Farouk

    JUSTJOO!!

    jOO, MIES MENI SITTE JA OTTI ISON LAINAN JA OSTI AUTON. näin sitten ilmoitti, onhan se hienoa tietää jälkikäteen... no onneks meillä on sitä rahaa ku roskaa, joopa joo!
  2. Farouk

    Kun juot, monta alkoholiannosta menee maximissaan?

    Tuli tuosta Pintelinin aloituksesta mieleen.. Itsellä 1-3, yleensä yksi. Jos erehdyn kolme juomaan niin oksettaa ja varma krapula.
  3. Farouk

    Auttakaa joku vesirokosta tietävä!

    Siis lapsemme ollut kontaktissa vesirokkoiseen lapseen. Tästä on yli 2 viikkoa. Lapsellemme tuli neljä päivää sitten kevyttä lämpöä. Hänen vartaloonsa tuli ihottuman kaltaista punaista näppylää. Onko tämä sitä vesirokkoa? Tätä pientä punanäppyläistä ihottumaa on ollut tosiaan 4-5 päivää, näistä...
  4. Farouk

    voiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii perkkkkk tota ukkoa!

    Mikä auttais kun se ei oo tyytyväinen mihinkää!!!! Se on ostan täs ihan sairaast uusii vaatteit, vissii kymmenen CD:levyä, kenkiä jne. Ollaan täysin vararikos, oon työttömänä, laskuja vino pino, ja mieskin tekee vaivaset 2päivää viikos töitä!!!!! Se ei oo tyytyväinen mihinkää, ihanku joku...
  5. Farouk

    Osaako joku järkevä auttaa

    Mun pikkuvarvas on ollu puutunu perjantaista lähtien, välillä tuntoa on enemmän, välillä pikkuvarpaassa ei tuntoa ollenkaan... Nyt yläpuolella pikkuvarvasta on mustankirjava aluen ja kuhmu, kipeältä tuntuu kävellä. Mistä voisi olla kyse? En oo lyöny varvastani mihinkään, ja tämä vaiva ja...
  6. Farouk

    Galluppia pukkaa: Miksi erosit ex-miehestäsi?

    ..jos sinulla on sellainen ollut ennen nykyistä? Itse erosin, koska mies oli ylimustasukkainen, narsisti sekä väkivaltainen. Kiitän Luojaa etten hänen kanssaan lasta saanut!
  7. Farouk

    Kertokaa lyhyesti, miten synnytyksenne käynnistyi..

    ..ja kuinka kauan synnytys kesti? Kiinnostaa tietää. Itselläni heräsin yöllä kolmen aikaan (rv41+6), siihen että jotain lorahti sänkyyn. Aikani unenpöpperössä mietin että pissasinko sänkyyn :snotty: Menin vessaan ja johan räjähti, nimittäin sitä lapsivettä tuli ja tuli ja tuli... Mulla...
  8. Farouk

    Kenen lapsilla ollut jo vesirokko niin..

    Kenen muksuilla ollut vesirokko? Minkäikäisenä sairastivat, oliko paha? Meillä ilmeisesti tulossa, alkaa jo näppyjä pikkuhiljaa ilmestymään, oli reilu viikko sitten leikkimässä vesirokkoisen kaverin kanssa.. Hyvähän se on jos menee pois alta!
  9. Farouk

    Päästättekö miehenne..

    Päästättekö miehenne yksin menemään "baanalle", esim. mökki- tai ryyppyreissuille,taikka matkoille, kaverille, harratuksiintms. ? Oonko ainoa outo joka "antaa" miehensä mennä? Mulla on pari kaveria jotka ei esim. laske koskaan miestänsä yksin baariin. Yks kaveri joka ei päästä miestä edes...
  10. Farouk

    VOI PERKELÖ ja itku

    Mies sitten "hävitti" meidän häärahat meidän yhteiseltä säästötililtä. Oli tarkotus kohta lähteä häämatkalle, nyt ei ookaan matkarahatilillä senttiäkään! Ja nyt tänään sen sitten kertoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voi j***************...
  11. Farouk

    Ärsyttää toi julkkiskuvien linkittely!

    Inhottaa tollanen esim. julkkis-kuvien linkittely. Ja sit sopii mammojen haukkua tyrkyks ja inhokiks jne. BLAAH |O Ja viel noi britneyn selluliitti-jutut tms. Linkittäkääpä omia takapuolenne kuvia niin nauretaan kaikki yhdessä :xmas:
  12. Farouk

    Onko kellään reseptiä tähän piirakkaan?

    Tällasta piirakkaa oon jossaan syöny: pohja on ikäänkuin "kovaksi" paistettu, tai siis sellanen puolikova..öö... ei mikään pehmeä. Siinä on jotaan leseitä / kauraa tms. Päälle on lisätty jotaan vaniljavaahtoa ja marjoja, esim. vadelmia. Kovasti tällaista reseptiä kaipailen! :attn:
  13. Farouk

    Kenellä kokemusta kehitysvammaisten kanssa työskentelystä?

    Onko millaista työtä? Olen ajatellut josko siellä puolella työtä tulevaisuudessa tekis, jos Luoja suo.. tämä yksi monesta vaihtoehdosta..kiinnostaa kovasti
  14. Farouk

    Pienen lapsen "rankaisemisesta"

    Tuli vaan mieleen, että kun meillä on suunnilleen 2 vuotias lapsi. Tekee kaikkea kiellettyä aika useasti :whistle: Enkä sano että tekis aina pahalla. Esim. tänään repi minua naamasta aika pahasti, no, sanoin tiukalla äänellä että äitiä ei saa repiä kun se sattuu. Alkoipa taas heti itkemään kun...
  15. Farouk

    Terve, olen uusi täällä!

    Vihdoin mustuin B) 22-v mutsi esittäytyy =)

Yhteistyössä