Galluppia pukkaa: Miksi erosit ex-miehestäsi?

no ex-avomiehestä sen takia kun oli ihan mammanpoika (ihan äitinsä helmoissa vaikka asui monen sadan kilometrin päässä)... ja sit hän teki suunnitelmia ilman mua, eli hankki työpaikan lapsuudenkotinsa läheltä ja muisti mulle mainita asiasta sit kun lähti jo töihin... sai rauhassa mennäkin...

mistäs se ton silmäniskun tonne keksi???
 
MySelene
oli itsekäs ja laiska. ei tehny mitään kotona ja mulla ei ollu mitään muuta elämää. vauvalla oli koliikkia mutta mun jaksaminen ei koskettanu häntä millään tavalla. mulla ei ollu oikeus sanoa mitään sain vaan kuulla "oo hiljaa kukaan ei jaksa kuunnella sua". olin loppujen lopuks niin väsyny etten halunnu enää edes yrittää "pelastaa" liittoa. sit ku erosimme niin huomasin vielä että ukko on vähän väkivaltainen. heittää tavaroita semmosta. sillä vielä alkoholiongelma. pelkkä ajatus että viettäisin loppuelämäni niin on :x :x :x
 
harm
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
no ex-avomiehestä sen takia kun oli ihan mammanpoika (ihan äitinsä helmoissa vaikka asui monen sadan kilometrin päässä)... ja sit hän teki suunnitelmia ilman mua, eli hankki työpaikan lapsuudenkotinsa läheltä ja muisti mulle mainita asiasta sit kun lähti jo töihin... sai rauhassa mennäkin...

mistäs se ton silmäniskun tonne keksi???
Toi on ihan ku mun kaverin mies!!
 
täällä oli kans yksi mammanpoika :kieh:

eipä sille perhe-elämä sopinutkaan,kaverit oli tärkeimpiä kuin minä ja vauva,vloput meni baarissa :kieh:

nukku jatkuvasti ja oli tod vähän mukana arki askareissa.

mikään ei onnistunut,ei pyykkaaminen,ei ruuanlaitto,eikä muukaan siivoaminen!

3v jaksoin kattoa ja erottiin kun tyttö täytti 1vee,nyt reilu vuosi erosta! =)
 
monta exää
Yhden pistin pellolle kun lähti etelään ilman minua! No se nyt oli vaan jäävuoren huippu, mutta suunnitteli ensin meile kolmen viikon jenkkilän matkaa(tooosi kallista) ja sit kun mä sanoin, ettei ole varaa noin kalliiseen, se otti siskonsa mukaan sinne matkalle ja lähti. Niin lähdin sitten minäkin.
Yks oli sellainen "urpo", ettei voi toista olla. Oli mustis, kasvatti lapsensa rahalla eikä kieltänyt sitä, ja teki kaikkee mitä en voi hyväksyä esim. siltä lähti kortti ylinopeuden takia, niin ajeli vaan ihan rauhassa autolla poikansa kanssa ja opetti sille pienelle pojalle, ettei sillä väliä oo vaikka on kortti hyllyllä, voi ajaa silti. Nyt pojasta tulossa nuorisorikollinen, kun ei oo koskaan kielletty.
 
YH
Alkuperäinen kirjoittaja Farouk:
..jos sinulla on sellainen ollut ennen nykyistä?

Itse erosin, koska mies oli ylimustasukkainen, narsisti sekä väkivaltainen. Kiitän Luojaa etten hänen kanssaan lasta saanut!
Sain turpaan syystä et ite petti naapurimaan "hupakon" kans! Riitti syyksi. Alkoholia sisältävä oli jokapäiväinen juoma.
 
No se rakkaus taisi kadota jo vuosia ennen eroa, mutta lapsen takia roikuin kiinni. Suurin syy oli että koko talouden hoito, siis ihan kaikki kaatui mun niskaan, raha-asiat, kotityöt, lapsen hoito, auton huolto ja katsastukset yms. miehen asioiden järjestely, kävin lisäksi koulussa tunnin ajomatkan päässä kotoa ja töissä. Kun joskus valitin väsymystä ja pyysin apua esim. siivoukseen, sain kuulla olevani itsekäs lehmä. Kaverin kanssa pääsin kahdestaan ruokakauppaan kerran kun hän oli juuri saanut ajokortin, halusi ajaa mutta jonkun henkiseksi tueksi. Puolen tunnin päästä karjui luurissa että ala nyt jo joutua kotiin kun tuo pentu huutaa, mihin oot jäänyt |O Koskaan en päässyt itsekseen mihinkään kun ei tullut mukulan kanssa toimeen. Olihan itsekin ihan lapsi vielä (silloin 25v).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
no ex-avomiehestä sen takia kun oli ihan mammanpoika (ihan äitinsä helmoissa vaikka asui monen sadan kilometrin päässä)... ja sit hän teki suunnitelmia ilman mua, eli hankki työpaikan lapsuudenkotinsa läheltä ja muisti mulle mainita asiasta sit kun lähti jo töihin... sai rauhassa mennäkin...

mistäs se ton silmäniskun tonne keksi???
onpas vähäpätöinen syy!!
 
viaras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä en rakastanut exää enää, yhteinen lapsi on. Nykyistä miestä ei ole
*hohhoijaa* "en rakastanut exsääni enään", et oo varmaan koskaan rakastanutkaan, tosi rakkaus ei lopu koskaan! tunteet voi viilentyä, mutta liittoa voi hoitaa ja näinollen "rakastua uudelleen"
nm.kokemusta on
 
neiti-Nokkonen
Olimme silloin olleet 4vuotta yhdessä, vaikka tiesin ettei siitä tulisi koskaan mitään... sillä oli kauheet velat kulutusluotoista yms.. 175.000mk pankkiin velkaa, ei mistään.Ulosotossa 30.000mk.... enkä pitänyt siitä ihmisestä kun se joi.Siitä tuli välinpitämätön ja ilkeä.

Nyt olen ollut uuden m iehen kanssa yli kolmevuotta.Ostettiin omakotitalo ja meillä 1 vuotias tyttö!!

En voisi onnellisempi olla.
 
Pix
Käsityksemme perhe-elämästä, yhdessäolosta, kodista ja lapsenhoidosta olivat liian erilaisia. Muuten hyvä mies, ei juo, ei rähjää, on kiltti ja kunnollinen mutta liian erakko elääkseen perheyhteisössä.
Parempi näin, pystymme vielä olemaan väleissä kun älysimme erota ajoissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viaras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä en rakastanut exää enää, yhteinen lapsi on. Nykyistä miestä ei ole
*hohhoijaa* "en rakastanut exsääni enään", et oo varmaan koskaan rakastanutkaan, tosi rakkaus ei lopu koskaan! tunteet voi viilentyä, mutta liittoa voi hoitaa ja näinollen "rakastua uudelleen"
nm.kokemusta on
Hohhoijaa ittelles vaan! Mulla ei ole mitään mielenkiintoa exää kohtaan siinä mielessä, oli paljon parempi, että erottiin. Yritettiin kyllä uudestaan erilleen muuton jälkeen, mutta kun ei toiminut niin ei toiminut.

Ei ole sulta mitenkään pois meidän ero eikä kuulu sun sitä taivastella. Äläkä tule jauhamaan mitä siitä mitä mä tunnen tai olen tuntenut. Kyllä se rakkaus vain voi loppua, usko tai älä.
 
oli joka viikonloppu kännissä kuin käki.
Ei paljon seuraa ollu.
Muutenkin patalaiska, ei muuta tehny, kuin katso tvtä.
Viimeinen pisara oli, kun oli vanhimman poikamme kanssa (silloin 6v) katsomassa jalkapallopeliä ja sammu sinne. Poika käveli yksin kotiin paniikissa n. kilsan matkan.
Sen jälkeen ei auttanu enää vaikka sano, että lopettaa ja asentaa antabukset ym (oli luvannu ennenkin)
Mulle riitti, kun lapset oireili. Tein oikean ratkaisun.
Päivääkään en oo katunut.
Nyt oon ollu uusissa naimisissa 2 vuotta ja meillä on ihana uusperhe.
kaikki voi hyvin. :)
 
mamma
en rakastanut häntä, elimme kuin sisko ja veli ja enemmän minulla olisi asiaa veljenikin kanssa. elämän arvomme, tavoitteemme olivat aivan eri maasta. nyt kun ollaan erottu, hän "joutuu" olemaan lastensa kanssa, yrittäjän vapaa-aika, u know...
 
enni
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Alkuperäinen kirjoittaja enni:
löysin parempi tuloisen ja näköisen miehen.
HAH!!
KYLLÄSTYIN 12V ELELEE TYHJÄTASKUN KANSSA JOKA OLI KASVATTANU ITSELLEEN HIRVEÄN OLUT PAKIN...

nyt mies joka liikkunnallinen-kroppa kuin unelma...ja talous kunnossa;on maksetut autot ja asunnot.tämä on aivan eri elämää. hassulta varmaan kuullostaa mut kyl rakkaus voi haihtua jos arki pelkkää pennin venytystä ja kyllä rakkaus voi löytyä jos arki aika mukavaa....
 

Yhteistyössä