Hakutulokset

  1. Ä

    Kreetan Platanias?

    Millainen Platanias on pienen lapsen kanssa? löytyykö sieltä purkkiruokia kymmenkuiselle lapselle?Onko kokemuksia Jasmine Village-hotellista?
  2. Ä

    Hermovaurio synnytyksessä?

    Onko teillä lisätietoja, mitä sulle tuska sanottiin lääkärissä? Miten tuota asiaa voi tutkia?
  3. Ä

    Epparihaavan jälkikivut

    Anyone..?! :(
  4. Ä

    Epparihaavan jälkikivut

    Oon ihan mutusilla, miten teillä muilla menee??? Ja Hiisi, onko sulla enempää tietoa siitä vesikasvaimesta (?) vai mikä se oli?! Mä oon nyt syönyt uutta särkylääkettä reilut parisen viikkoa, ja se kyllä auttaa jonkin verran, mutta sivuvaikutukset on niin messevät, että kokonaisvointi on...
  5. Ä

    Epparihaavan jälkikivut

    Hiisi: muakin hirvitti, ja soitin uudestaan sairaalaan ja sain eri lääkärin puhelimeen. Se meinas kans että leikkaus ei tosiaankaan olis ensimmäinen konsti, vaan ensin kokeillaan jotain muuta. Huh! Saa nyt sit nähdä miten tää tästä etenee, mutta toi puhelinkeskustelu oli ensimmäinen kerta kun...
  6. Ä

    Epparihaavan jälkikivut

    Hiisi: älä luovuta. Kävin tänään juuri vastaavaa taistelua, tosin mulla tilanne on aika paljon pahempi. Synnytyksestä vajaa vuosi ja mulle tuli aika paha repeämä ja kivutkin on enemmän jokapäiväiset. Niin, tänään kävin lääkärissä, ja vasta kun olin tosi äreenä, kerroin että kivut todella...
  7. Ä

    miten eroon tissin luputtamisesta?

    Sain vihdoin ja viimein vieroitettua oman "tissi-takiaiseni" 1 v 10 kk ikäisenä laittamalla laastarit rinnoille. Tosi hyvin ymmärsi että tisut on pipit, ei voi saada maitoa. Päiväunille nukahtaminen oli alussa vähän hankalaa, otettiin aina varttitunnin painiottelut sängyssä, ennenkuin uskoi että...
  8. Ä

    Onko muita masentuneita äitejä?

    Meillä neito 3kk ja mulla zoloft. Ei ole ollut oireita, ehkä paukuttelee vähän enemmän, mutta ei itke. Joillekin vauvoille on kuulema tullut vähän ripulia ko. lääkkeestä. \
  9. Ä

    Masennuslääkkeet ja imetys?

    Monet sanovat että jos raskaana ja käyttää masennuslääkkeitä, pitää lopettaa käyttö pari vkoa ennen synnytystä välttääkseen vieroitusoireet. Mites imetys. Meneekö lääkettä niin paljon maitoon että vauvakin voi saada vieroitusoireita, jos esim. imetys loppuisi yhtäkkiä? Tietääkö joku?
  10. Ä

    Tänään lääkärissä

    No meillä oli esikon kanssa melkein sama stoori: ihottumaa 5 kk:n ikäisestä lähtien, neuvolassa ei oikein mitään kantaa, pyytämällä pyysin lähetettä keskussairaalaan. Itse imetin ja karsin ruokavaliosta ensin maitotuotteet, sitten kotimaiset viljat, jne. Muuta tulosta ei ollut kuin se että itse...
  11. Ä

    3-v. poikaa kiusataan

    Meillä oli hiukan samanlainen tilanne...puisto on melkein talomme vieressä ja meidän pojat, silloin 4 ja 6 v. olisivat voineet mennä kaksisteen puistoon keinumaan, leikkimään hiekkiksellä jne. Siellä oli kuitenki semmonen "jengi", jossa oli yksi isompi (ehkä n. 9 v) tyttö ja 4-5 poikaa, iät...
  12. Ä

    Onko 25v ikäkriisiä olemassa?

    Jep jep, olin 25-vuotias kun esikoinen syntyi ja heti jysähti ihan hirveä ahdistus päälle. Vauvasta toki olin ikionnellinen, mutta samalla ajatus tämän ihmisen elämän rajallisuudesta kolahti kuin halolla päähän! Siis kun tajusin että tämä pieni ihminen jää (toivottavasti) minun jälkeeni tänne...
  13. Ä

    kuinka usein?

    Vähintään joka toinen ilta ja joskus 2 krt päivässä :D Ja kaksi lasta on, ekaluokkalainen ja kohta 5-v. Vaikka väsyttääkin niin mikäs sen mukavampi rentouttaja on kuin pieni lemmentuokio miehen kanssa ;) Eihän sitä viikolla tietty jaksa monen tunnin sessioita, mutta ei kai se nyt niin...
  14. Ä

    Kielletyt tunteet

    Niinpä niin, tulee vaan mieleen mitkä on miehen intressit...nimittäin ystäväni oli samanlaisessa tilanteessa ja kuuntelin aina hänen vuodatustaan ihastuksestaan (hän oli siis korviaan myöten rakastunut...), vertailuja omaan mieheen jne. Vaadin häntä kyllä miettimään sataan kertaan, mitä hän...
  15. Ä

    Missä kunnon miehet??

    Meilläkin on kotona kunnon mies, eli kyllä niitä näkyy löytyvän! :) Ainoa huono puoli on että tekee liian paljon töitä (yrittäjä), mutta kaiken jäljelle jäävä aika ollaan kyllä yhdessä. Lapset on kaikki kaikessa, liikuttuu monesti ihan kyyneliin asti kun pojat 4 ja 7 v kertoilee juttujaan ym...

Yhteistyössä