Hakutulokset

  1. N

    Sektiosta toipuminen

    Mulle neuvottiin syömään särkylääkettä muistaakseni noin kuukauden päivät. Alkuun eli sairaalassa otin niitä noin 4xpvä ja sit kotona 3xpvässä ja vähitellen 2x pvässä. Särkylääke oli buranaa tai muuta vastaavaa tulehduskipulääkettä. Leikkauskohta oli arka kauan aikaa, mutta ei kipeä. vieläkin...
  2. N

    Millaisia turvakaukaloita vauvoillanne?

    Mitä hintaluokkaa Gracon Akta Autobaby on?Paikkakunnaltani ei löydy jälleenmyyjää ja haluisinkin tietää etukäteen paljonko maksaa ennen kuin lähden katsomaan kaukaloa toiselta paikkakunnalta.
  3. N

    ei keksi otsikkoa

    Kyllä sä ehdit töihin vielä myöhemminkin. Nauti nyt vaan kotona pojan kans! :)
  4. N

    ukkostaako teilläpäin?

    Pohjanmaalla jyrisee parhaillaan! Onko nyt kesä? :/
  5. N

    Nyt vatuttaa ja kympillä tuo Bona- ja Pilttikeräys=(((((

    Kiva kiva! :kieh: Ostin just 3 levyllistä hedelmäsoseita, samasta hyllystä ja vain muutamassa on tuo uudenpi logo!!! :attn: Taitaa kampanja loppua enneku kauppoihin ees kerkee vaihtuun noi uudet purkit! :o Ihme touhua...
  6. N

    G: yli vai alle lasketun ajan?

    rv.39+2
  7. N

    peräpukamat

    Viimeisen kohta viikon ajan olen kärsinyt ihme kivusta peräaukossa...tunnusteltaessa tunnen patin peräaukon suulla ja se on aika kipiä...eilen oli pikkuhousut veriviiruissa...onkohan nämä pukamia vaiko onkohan mulla joku vakavampi sairaus...tässä jo muutaman yön miettiny et onko syöpä vai mikä...
  8. N

    veljeni on minulle rakas..

    Ihana provo. :laugh: :laugh:
  9. N

    mittoja?

    166 ja 76. sitten imetyksen jälkeen 70 ja 66 olis tarkoitus laihduttaa
  10. N

    C4, sen jälkeen Tonalin

    Jos se NIIIIN vaarallista olis niin tuskin se olis markkinoilla ja ei sitä varmaan mainostettas vähän väliä telkkarissakaan... :laugh:
  11. N

    C4, sen jälkeen Tonalin

    Eipäs näköjään sieltä pääsekään. :ashamed: Tässä suora linkki: http://www.jrfitness.net/
  12. N

    C4, sen jälkeen Tonalin

    Ei mun mielestä tarvitse rekisteröityä, se on kyllä maksutonta. Ihan varma en ole, että pitääkö rekisteröityä. Oon hakenut suoraan tuolta Helsingin asematunnelin Junior fitness-storesta. Sieltä C4-sivulta menee linkkin Junior Fitness:n sivuille niin sieltä saa tilattua.
  13. N

    C4, sen jälkeen Tonalin

    Kerro sitten minkälaisia tuloksia sait, ois kiva kuulla muiltakin! Tosiaan muutaman päivän jälkeen alkaa maha kyllä toimimaan :D
  14. N

    C4, sen jälkeen Tonalin

    C4 on vielä paljon vahvempi valmiste kuin Tonalin. Sillä saa aluksi nopeammin tuloksia. Aineenvaihdunnassa huomaa kyllä merkittävän eron kun söin C4:ää ja moni ystävä on kertonut samaa. C4:n vaihdoin Tonaliniin hinnan takia; 1 purkki C4:ää maksaa 50 euroa tai jos ostaa 2 purkkia niin 45...
  15. N

    C4, sen jälkeen Tonalin

    Juu kyllä siitä oli puhetta että ton 15% alle ei sais rasvaprossa mennä tai alkaa vaikuttaa menkkoihin ym. Mutta oli tosiaan yllätys miten oli laskenut noin paljon.
  16. N

    C4, sen jälkeen Tonalin

    Mun on nyt pakko kertoo: Mulla oli lähtörasvaprosentti 28%, nyt olen puoli vuotta syöny ensin Leaderin C4:sta 3kk, sen jälkeen Tonalinia 3kk:tta ja tänään just mitattiin rasvaprossa salilla. Oli pudonnu 15,7 prosenttiin! Mitattiin vielä kahdella eri laitteella, kun en meinannu uskoa todeksi...
  17. N

    mehupaasto?

    Minä myös olen tehnyt A. Vogelin mehupaaston enkä kyllä enää ikinä tee uudelleen!!! Kestin 2 päivää ja sitten oli annettava periksi. Tutuista aika moni on myös kokeillut ja tasan yksi on pystynyt tekemään sen lyhemmän version, eli 4 päivän paaston loppuun. Mehut on aivan hirveitä, ja se alussa...
  18. N

    Vatsanahka

    Juu ihan sama homma, ihan tosi kamalan näköstä, miten se maha löllöttää. ihan ku olis joku reppu tossa edessä ;) Ne jenkkakahvatkin vielä jotenki menee, mutta se löllömaha...
  19. N

    Vatsanahka

    Reilu 1/2 vuotta oon käyny salilla ja teen kyllä ihan tosissaan treenit. Ylipainoa ei ole (169/60), ja muut paikat onkin ihan hyvässä kunnossa, mutta maha... :ashamed: Ohjelma on tehty juuri ajatellen tuota keskivartaloa ja käyn eri jumpissa, jotka kohdistuu vatsan seudulle.
  20. N

    Vatsanahka

    Mä käyn 5-6 kertaa kuntosalilla joko jumpissa tai ihan salitreeneissä mut ei vaan auta. Alkaa jo toivo mennä...

Yhteistyössä