Nyt vatuttaa ja kympillä tuo Bona- ja Pilttikeräys=(((((

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:43 vieras kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL:
Anteeks mutta mä kyllä repesin ihan täysin kun luen kuinka vihastuneet kotiäidit avautuu purkkiruokien etiketeistä....
Siis eihän teillä oikeasti ole asiat niin huonosti että vedätte murhetta naamaan kun ette saa jotain hikistä kirjaa postista.... :headwall: ....
Suurempi vaiva kai raahata selkä vääränä kotiin noita purkkeja ja repiä etikettejä ja laskea, kuin että kävelis ihan kaupasta tuon kirjan muksuilleen ostamassa, samalla kun ostais tuhat kertaa halvemmalla perunaa ja jauhelihaa ja väätäsi itse soossit muksuilleen.
Herätkää pahvit!!!! \|O
Herää itte!!! \|O \|O
juurihan tuolla sanoin,ettei tää maata kaada,mutta jos niitä ruokia ostellaan muutenkin niin miksi ei ottaisi kaikkea hyötyä siitä irti?? En mä niin laiska ole,etten omasta viitseliäisyyden puutteesta jaksa postittaa niitä. Jos SINÄ et ns. kylkiäisiä halua,niin se on ihan oma murheesi. Ei tarvi ketjua avata,jos noin pännii. Ja juu, kyllä se nyt vähän harmittaa kun oli 3 kirjaa olevinaan tulossa. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:43 vieras kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL:
Anteeks mutta mä kyllä repesin ihan täysin kun luen kuinka vihastuneet kotiäidit avautuu purkkiruokien etiketeistä....
Siis eihän teillä oikeasti ole asiat niin huonosti että vedätte murhetta naamaan kun ette saa jotain hikistä kirjaa postista.... :headwall: ....
Suurempi vaiva kai raahata selkä vääränä kotiin noita purkkeja ja repiä etikettejä ja laskea, kuin että kävelis ihan kaupasta tuon kirjan muksuilleen ostamassa, samalla kun ostais tuhat kertaa halvemmalla perunaa ja jauhelihaa ja väätäsi itse soossit muksuilleen.
Herätkää pahvit!!!! \|O
Jo tätä kommenttia pitikin odotella.... Minä en ainakaan sulle tai kellekkään muullekaan puolustella tai selitellä miksi annan purkkiruokaa. Tee sinä ruuat just niinkuin tykkäät, niin teen minäkin, eiks joo
 
HÄH
:eek: siis käyttääks toi vieras nikki vauvan ruokaa jauhelihaa. :x Se on kamalaa bakteerikamaa. Meillä käytetään vain paistia ja filettä.
Reissun päällä on helpompi ottaa valmis ruokapurkki laukusta ja lämmittää se kun kantaa itsevalmitettua ruokaa mukana joka pitäis säilyttää kylmäs.
Puurojen sekaan on mukavampaa laitaa sokeroimatonta sosetta kun sokerillista hilloa. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:28 HÄH kirjoitti:
:eek: siis käyttääks toi vieras nikki vauvan ruokaa jauhelihaa. :x Se on kamalaa bakteerikamaa. Meillä käytetään vain paistia ja filettä.
Reissun päällä on helpompi ottaa valmis ruokapurkki laukusta ja lämmittää se kun kantaa itsevalmitettua ruokaa mukana joka pitäis säilyttää kylmäs.
Puurojen sekaan on mukavampaa laitaa sokeroimatonta sosetta kun sokerillista hilloa. :whistle:
kyllä minä ainakin oon paistijauhelihaa vauvan ruokiin käyttänyt. ihme käsityksiä ihmisillä!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:44 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
sorge jos puutun, mut olisko tässä nyt kyse siitä et ku tuo keräyshän on ajalla 1.4. (oliko)-... niin sen jälkeen ostetut etiketit käy... eli siksi ei kävis nuo vanhat...

toivottavasti mun sepustuksesta saa selville sen mitä tarkotin :D
kun ei sinne mitään kuitttia tarvii lähettää, etiketit vain eikä niissä lue milloin purkki on kaupasta ostettu :headwall:
 
Voi harmi Pupu T! Toivottavasti teet reklamaation asiasta kun missään ei lue mitkä käy ja mitkä ei. Ilmoita että täällä reilu jengi äitejä jättää Bonat ja Piltit ostamatta jos ei asiaan tule selvitystä ja korjausta että vanhatkin käy! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:44 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
sorge jos puutun, mut olisko tässä nyt kyse siitä et ku tuo keräyshän on ajalla 1.4. (oliko)-... niin sen jälkeen ostetut etiketit käy... eli siksi ei kävis nuo vanhat...

toivottavasti mun sepustuksesta saa selville sen mitä tarkotin :D
Eli siis tarkoitat että varastoon kerätyt ei käy vaan kaikkien ostettava uudet purkit ym. jos meinaa osallistua keräykseen.
Todennäköisesti tätä he ajavat takaa, mutta kun kaikissa kaupoissa ei välttämättä ole noita uusia purkkia vaan he myyvät ensin varastot tyhjiksi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:44 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
sorge jos puutun, mut olisko tässä nyt kyse siitä et ku tuo keräyshän on ajalla 1.4. (oliko)-... niin sen jälkeen ostetut etiketit käy... eli siksi ei kävis nuo vanhat...

toivottavasti mun sepustuksesta saa selville sen mitä tarkotin :D
kun ei sinne mitään kuitttia tarvii lähettää, etiketit vain eikä niissä lue milloin purkki on kaupasta ostettu :headwall:
no kyllä mie nyt sen tiesin, eli et tajunnu mitä tarkotin :whistle:

siis jos keräys alkaa 1.4. niin sitä ennen valmistettujen ruokien etiketit ei käy
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:47 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:44 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
sorge jos puutun, mut olisko tässä nyt kyse siitä et ku tuo keräyshän on ajalla 1.4. (oliko)-... niin sen jälkeen ostetut etiketit käy... eli siksi ei kävis nuo vanhat...

toivottavasti mun sepustuksesta saa selville sen mitä tarkotin :D
kun ei sinne mitään kuitttia tarvii lähettää, etiketit vain eikä niissä lue milloin purkki on kaupasta ostettu :headwall:
no kyllä mie nyt sen tiesin, eli et tajunnu mitä tarkotin :whistle:

siis jos keräys alkaa 1.4. niin sitä ennen valmistettujen ruokien etiketit ei käy
mut kai niiden nyt pitäis tajuta, että kaupat ei voi heti laittaa uusia purkkeja hyllyihin jos vanhojakin on vielä myymättä. tästä samasta asiastahan tässä ketjussa on ollu koko ajan kyse... :whistle:
 
no taitaa kyllä jäädä kirja saamatta meilläkin. mä luulen ettei niissä kaikissa pupuja ollu niissä etiketeissä. mut niinku joku muukin mäkin ihmettelen semmoista ihmistä joka työkseen tarkastaa niitä etikettinippuja...
 
tuota noin
veneet on vanhoja ja puput uusia.

mut mut kumpi teksti väri on uus??

http://www.piltti.fi/images/purkit3.jpg

http://www.piltti.fi/images/products/8447.gif

ja kaikkien ikäluokkien etiketi käy mut noi tekstit menee kans värien kans yksiin tuol tuote tiedois. keltases keltaset, sinises siniset, oranssis oranssit jne jne Toises kuvas kaikis on punasella toi PILTTI \|O kuika tarkkaa se onkaan?
 
Kiva kiva! :kieh:
Ostin just 3 levyllistä hedelmäsoseita, samasta hyllystä ja vain muutamassa on tuo uudenpi logo!!! :attn:
Taitaa kampanja loppua enneku kauppoihin ees kerkee vaihtuun noi uudet purkit! :eek:
Ihme touhua...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:47 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:44 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
sorge jos puutun, mut olisko tässä nyt kyse siitä et ku tuo keräyshän on ajalla 1.4. (oliko)-... niin sen jälkeen ostetut etiketit käy... eli siksi ei kävis nuo vanhat...

toivottavasti mun sepustuksesta saa selville sen mitä tarkotin :D
kun ei sinne mitään kuitttia tarvii lähettää, etiketit vain eikä niissä lue milloin purkki on kaupasta ostettu :headwall:
no kyllä mie nyt sen tiesin, eli et tajunnu mitä tarkotin :whistle:

siis jos keräys alkaa 1.4. niin sitä ennen valmistettujen ruokien etiketit ei käy
Mutta se valmistuspäivä ei lue niissä etiketeissä joita postitetaan vaan purkkejen kansissa... Etikettejen etuosista ei näe koska ruoka on valmistettu
 
näinhän se on
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:51 Nassu kirjoitti:
Kiva kiva! :kieh:
Ostin just 3 levyllistä hedelmäsoseita, samasta hyllystä ja vain muutamassa on tuo uudenpi logo!!! :attn:
Taitaa kampanja loppua enneku kauppoihin ees kerkee vaihtuun noi uudet purkit! :eek:
Ihme touhua...
yleensäkkin. Ostettiin vessa- ja talouspaperisäkit ja intoilin että jee saan lapsille yli aidan t-paidat kun merkkejä tulee niin paljon.
Mutta kakan marjat. Johan se keräys oli loppunut.
Että paperitkin tuli meidän kauppaan myyntiin vasta keräys-ajan jälkeen.
Niin se taitaa käydä noiden etikettien kanssakin :/

lähes 500 pistettä on jo, pikkasta vajaa puolet on pilttiä ja niistä kun ei nyt tiedä :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:54 vieras kirjoitti:
Mutta se valmistuspäivä ei lue niissä etiketeissä joita postitetaan vaan purkkejen kansissa... Etikettejen etuosista ei näe koska ruoka on valmistettu
no ei ei, mut jos vene-etiketit (esim.) on ollu vuonna 2006 valmistetuissa ruoissa, niin nehän ei sillon käy
 
Kuka hitsi niitä etikettejä tosiaan siellä Bonalla/ kirjalähettämössä tarkistaa !

Kukahan siihenkin hommaan on koulutettu

Minäkin lähetin jo pari viikkoa sitten 800 pistettä kerrallaan, että saan ne kaikki 3 kirjaa mitkä halusimme.

Onkohan meilläkin sitten vääriä etikettejä ? Teen kyllä varmasti valituksen jos jokin kirje tännepäin tulee , ettei kaikkia etikettejä hyväksyttykään !!!<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:52 kivatsulle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:43 vieras kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL:
Anteeks mutta mä kyllä repesin ihan täysin kun luen kuinka vihastuneet kotiäidit avautuu purkkiruokien etiketeistä....
Siis eihän teillä oikeasti ole asiat niin huonosti että vedätte murhetta naamaan kun ette saa jotain hikistä kirjaa postista.... :headwall: ....
Suurempi vaiva kai raahata selkä vääränä kotiin noita purkkeja ja repiä etikettejä ja laskea, kuin että kävelis ihan kaupasta tuon kirjan muksuilleen ostamassa, samalla kun ostais tuhat kertaa halvemmalla perunaa ja jauhelihaa ja väätäsi itse soossit muksuilleen.
Herätkää pahvit!!!! \|O
Kuule se on kivaa pikkupuuhailua. Meillä purkkiruokaa syödään vaan reissussaja kun äiti voi alkuraskaudesta niin huonosti että just ja just pysty lapsen syöttää ruuan laitto ei onnistunu.Muuten ollaan kotiruuissa.

JA KIVA OOTTAA KOSKA NE KIRJAT TULEE,PIENET ON KOTIÄITIEN ILON AIHEET. Ei tarvita isompia...
Meillä syödään vaan ja ainoastaan purkkiruokaa kunnes saadaan syödä samaa ruokaa koko perhe! Niin laiska on äiti. Tutustun tässä ketjuun sillä silmällä, että saisin ne kirjat sitten ns. kaupan päälle. Tosiaan pienet on ilot, mutta piristää kummasti!
 
No on kerta kaikkiaan ihmeellistä touhua! Mikäli siis keräyksen säännöissä ei ole mainintaa siitä, minkälaiset etiketit kelpaavaat, niin heidän on kyllä käsittääkseni kuluttajasuojalain mukaan hyväksyttävä kaikki etiketit, vanhemmatkin. Kilpailuaika viittaa siihen, minkä ajan kuluessa ne etiketit voi ja pitää lähettää, ei ostaa. Kuittejahan ei ole vaadittu, josta tuo ostoaika selviäisi, eikä tosiaan voida olettaa, että kaupoissa ylipäänsä olisi tarjolla uudempia purkkeja.
 
No niin, nyt on meiliä laitettu firmalle ja kysytty asiaa. En laittanut suoraa linkkiä tästä keskustelusta,kun ajattelin että täältä on ilmeisesti muutkin reklamoineet ja mahdollisesti linkittäneet. Mutta laitoin kyllä,että asiasta on puheltu täälläkin ja monella on epäselvyyttä etikettien kelpaavuudesta. Nyt sitten vain odotellaan vastausta! :/
 

Yhteistyössä