Vatsanahka

Onko kellään tietoa, millä pääsisi raskaudenaikaisesta vatsanahkasta/pyöristyneestä vyötäröstä eroon? Synnytyksestä on n. 9kk ja painon olen saanut tosi aktiivisen kuntoilun avulla suht koht kohdalleen, mutta vyötärönseutu on vielä ongelma :( Vatsalihakset tuntuu kyllä "alla", mutta päällä on nahkaa ja ärsyttävät jenkkakahvat sivuilla. Koskaan aiemmin ei toi vyötärönseutu ole ollut ongelma, mutta nyt on!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 21:20 Nassu kirjoitti:
Mä käyn 5-6 kertaa kuntosalilla joko jumpissa tai ihan salitreeneissä mut ei vaan auta. Alkaa jo toivo mennä...
Kauanko olet käynyt?Minä noin vuoden eli aloitin lapsen ollessa noin ½-vuotias ja hyvin on treeni purrut..Salilla käyn noin 3xviikossa, jumpissa 2x ja lenkillä joka päivä.
Onko sulla millanen ohjelma salilla?Teetkö ns.tosissaan ja tuleeko kunnolla HIKI?Onko muuten ylipainoa?
Vatsalihaksethan ei näy jos on rasvaa päällä..niin ikävää kuin se onkin!Mulla nyt timmimpi kroppa kuin koskaan ennen ja jopa ne kadotetut vatsalihakset näkyvät..Ens kesänä kaivan bikinit kaapista! B)
 
Reilu 1/2 vuotta oon käyny salilla ja teen kyllä ihan tosissaan treenit. Ylipainoa ei ole (169/60), ja muut paikat onkin ihan hyvässä kunnossa, mutta maha... :ashamed: Ohjelma on tehty juuri ajatellen tuota keskivartaloa ja käyn eri jumpissa, jotka kohdistuu vatsan seudulle.
 
hepuli
:wave: tää tarttis kans jotain apua tähän hommaan!!! ylipainoo ei miullakaan, mutta niin kauhiat jenkka kahvat ja löysö masu.. :'( jos on muuten sopivat housut (jalat+takapuoli) nii silti jää aivan TOSI ruman näkösesti tuo vyötärön seutu röllöttään siihen päälle. eka raskauden jälkeen palautu tosi nopeaa ilan sen kummempia treenejä, mut nyt ei millään vaik kui koittaa treenata.. :headwall: tosi raivostuttavaa!!! :headwall: :headwall:


eli jos jollain hyviä kéinoja miten sais ne löysät löllöt poies niin kertokaan pliiiis!! =)
 
äitivaan
mun kaveri juuri sanoi kun valitin löllöstä mahasta että hänellä ei ole enää ja siihen meni kolme vuotta synnytyksestä hiukan se masensi mutta kannattaa jatkaa kyllä se löllö lähtee ajan kanssa
 

Yhteistyössä