Hakutulokset

  1. D

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Jyväskylästä muutettiin ja Koivuhaasta löysimme uuden kodin.... Tärppäskö? Mielestäni tällä alueella ainakin näyttäsi olevan paljon lapsiperheitä ja perhekahvila ja puistotoimintakin melko vilkasta et jos tämän alueen mameja löytyy niin tassut pystyyn :wave:
  2. D

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Heippuli peippuli :wave: Täällä ilmoittautuu uusi tulokas Kokkola... ketjuun. Ollaan muutettu noin kuukausi sitten Kokkolaan ja koitetaan saada arkea rullaamaan uudessa kodissa. Olen siis 25 vuotias (-81) mami kahdelle pojan viikarille ja kaipailisin uusia tuttavuuksia. Perheeseemme kuuluu...
  3. D

    Viikko takana painonvartijoita....

    Non nih nyt sit uskalsin vihdoin ja viimein uudestaan puntarille viikon luppoilun jälkeen ja yllätyksekseni tulos oli -800 grammaa. Olin jo varautunut plussa tulokseen, koska tosiaan pariviikkoa olen enemmän ja vähemmän laiskasti laskenut pisteitä ja muutenkin olo on ollut pullataikina...
  4. D

    laihis tsemppaajaa?

    Hei Laitatko mulle yv viestinä sähköpostiosoitteesi niin voidaan paremmin siviilissä rupatella... Terveisin. "äiti myös"
  5. D

    Viikko takana painonvartijoita....

    Hieno suoritus Seltsu :flower: :( Mä en mennyt alkuviikosta painonvartiat ryhmään :( ! Tuli viikonloppuna käytyä miehen kanssa vähän viihteellä ja muutaman siiderin sit ylimääräistä join ja sopivasti tällä viikolla viel on "rätti" päivä niin tuntuu et olen turvoksissa kun pullataikina...
  6. D

    Jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

    Mahtavaa!!! Sullahan kävi aika vaivattomasti koko pudotus... Painonvartiossako olit? ( Hämärästi takaraivossa muistaisin sun joskus niin kertoneen) No nuo vaivaiset 5 kiloa kyllä lähtee helposti! Kesä kovaa kyytiä tulossa ja yleensä kuumalla ilmalla ei edes tee mieli syödä mitään raskasta niin...
  7. D

    Viikko takana painonvartijoita....

    ja taas hieman väliaika tietoja (kaikki on varmaan hirveen kiinnostuneina jo odottanut :laugh: ) Eli nyt on melko tarkasti se 3 viikkoa takana painonvartioita ja olen saanut karistettua noin 4 kiloa. Olin aika yllättynyt itsekkin, koska reilun viikon ollaan koko poppoolla sairastettu ja tosiaan...
  8. D

    Viikko takana painonvartijoita....

    Do diin nyt tasan viikko kun aloitin pisteilyn ja paino pudonnut 1kg 400 grammaa. Ihan hyvä fiilis ja jotenkin ihmettelen et näinkö helposti se onnistuu?? Ja milloin se takapakki tulee...
  9. D

    Viikko takana painonvartijoita....

    Mahtava suoritus ja näin lyhyessä ajassa... harrastatko säännöllisesti liikuntaa ja mikä on sun piste määräsi per päivä. Itsellä on 24 ja hyvin on kyllä niilläkin saanut nälän pidettyä loitolla.
  10. D

    Kun saisi edes sen -15kg pois!

    Mä kans olen lopen kyllästynyt olomuotooni ja nyt päätin laihduttaa kanssa nämä poimut pois. Olen 172 cm pitkä ja hulppeat 95 kiloa kannan kokoajan mukana. Pääsisimpä edes siihen 80 kiloon, kun vielä kolmevuotta sitten painoin ennen lapsiani niin olisin SUPER tyytyväinen, Ihanne paino ois...
  11. D

    muita, joilla lapset syntyneet v 2002 ja 2004?

    Minullakin on kaksi pojan viikaria -02 ja -04 vuosina syntyneet.
  12. D

    Viikko takana painonvartijoita....

    Mäkin aloitin tiistaina painonvartijoissa eli vasta muutaman päivän olen pisteillyt... Helppoahan se on ja mietinkin et miten tosiaan voi laihtua kun kumminkaan nälästä ei tarvitse ollenkaan kärsiä... Vaikeinta on minulle ollut illat kun silloin on ollut tapana napsia sitä sun tätä... Mutta...

Yhteistyössä