laihis tsemppaajaa?

  • Viestiketjun aloittaja äiti ihminen
  • Ensimmäinen viesti
äiti ihminen
Löytyiskö ketään joka olis halukas aloittaan mun kans painonvartijoiden pisteiden laihiksen? Aattelin et sen vois tehä niin et vaikka joka toinen päivä laittaa sähköpostia kaikesta siitä mitä on syönyt ja paljon menny pisteitä. Sit se toinen aina potkis persuuksille :headwall: jos on tullu ylipisteitä vaik viikon aikana. Mulle tämä laihiksen aloittaminen tuntuu vaikealta. Toki jos laihduttajia löytyy keski-suomesta myös voitais nähdä. Itse kun en tunne ketään laihduttajaa täältä päin.

Aurinkoista kesää=
 
äiti myös
Hei

Minä voisin ilmoittautua piiskuriksi ja piiskattavaksi :LOL: .
Olen jo jokunen viikko sitten aloittanut laihiksen pv pisteitä noudattaen, mutta tuntuu et nyt motivaatio on ihan alakantissa ja tarvisinkin kannustusta lisää...
Itsekin asun Keski-Suomessa Jyväskylän seudulla, joten jos samoilla nurkilla lymyät niin lenkkikaveri olis myös kaupan.
 
äiti ihminen
Heippa!

Ihanaa löytää joku joka on samassa veneessä :)
Mulla tää laihdutus on tosiaan ollut jo jonkun aikaa ja pv:n pisteillä sitä teen. Kiloja lähtee hitaasti ja siihen olisi hyvä apu tarpeen. Asustelen jyväskylässä.
Vaihdetaanko vaikka sähköpostiosoitteita niin voisi paremmin keskustella?

Itse paljon lenkkeilen kangaslammen ja seppälän prsiman suunnilla. Elixiassa käyn jumpissakin. Nyt tosin ollut pitkään sieltä pois :'(
Siinä varmasti yksi syy miksi paino ei putoa.
 

Yhteistyössä