Hakutulokset

  1. amma

    Monikulttuurisen perheen odottajia?

    Löytyykö tältä palstalta muita mammoja joilla ulkomaalainen puoliso? =)
  2. amma

    Suna/suvela millainen paikka asua?

    Kysymys tulikin jo mutta kuulisin millaista asua lapsiperheen kyseisellä alueella. Myös sunan koulusta olisin kiinnostunut kuulemaan. Tarkoitus ostaa sieltä asunto. Olemme monikulttuurinen perhe joten siltä kannalta ei "pelota" kyseinen paikka =)
  3. amma

    Quinny zapp rattaista

    Kyselisin että millaiset ovat noin 9kk ikäiselle lapselle (tulisivat vain autoilu rattaiksi) Tuon ikäinen lapsihan vielä nukahtelee kesken matkojen joten miten noissa rattaissa nukkuminen onnistuu? Olen ainakin saanut käsityksen ettei selkänojaa saa mitenkään säädettyä.
  4. amma

    exän suhtautuminen uuteen mieheen

    MIten teidän exät on suhtautuneet uuteen mieheenne? Kun itsellä on ollut "vakava" suhde jo kohta puoli vuotta ja yhteenmuuttoa on suunniteltu jonkin aikaa, mutta ex ei vielä tiedä uudesta miehestäni, kun EN OLE USKALTANUT suoraan sanoa. olen odottanut sellaista sopivaa hetkeä, milloin sen voisi...
  5. amma

    paikkakunnan vaihto

    Sattui silmään eräästä vauvalehdesta jonkun asianajajan vastaus huoltjuuskysymykseen ja siinä tuli ilmi että paikkakunnalta ei saisi muuttaa ilman etähuoltajan suostumusta. Onko asia todellakin näin? Olisi tarkoitus lähteä opiskelemaan ensi vuonna ja kyseistä alaa ei voi opiskella kuin yhdellä...
  6. amma

    9kk lapsi yksin isän luo?

    Onko teidän mielestänne 9kk:n ikäinen lapsi valmis lähtemaan viikonlopuksi isänsä luo ilman äitiä? Isä asuu 100km:n päässä.. ja lapsi syö vielä rintamaitoa. Isä vaatii lapsen luokseen, muttei näytä ymmärtävän että lapsi ei vielä pärjää ilman äitiä.
  7. amma

    Liha ruokaresepti pino

    tomaatti-possusuikale kastike 400g possunsuikaleita + 1sipuli RUSKISTETAAN 7dl vettä ja 2prk tomattipyrettä SEKOITETAAN KESKENÄÄN JA PATAAN SUIKALEITTEN SEKAAN ANNETAAN HAUTUA 20-30min 1pussi n.400g pakaste kasviksia esim.aurinkokasvikset SEKAAN JA HAUDUTETAAN 10min. maustetaan oman mielen...
  8. amma

    imetyuupumus iski

    Nyt se iski! Täydellinen imetysuupumus. Meillä on viisi lasta ja neljää ensimmäistä olen imettänyt vuoden ikäisiksi. Tämä viides on nyt 1v4kk ja yhä melkeinpä täysimetyksellä. Kiinteitä ruokia menee ehkä n.3rkl/vrk. Hän ei osaa juoda pullosta, ei syö tuttia eikä huoli lusikkaa suuhunsa. Vain...
  9. amma

    imetysuupumus iski

    Nyt se iski! Täydellinen imetysuupumus. Meillä on viisi lasta ja neljää ensimmäistä olen imettänyt vuoden ikäisiksi. Tämä viides on nyt 1v4kk ja yhä melkeinpä täysimetyksellä. Kiinteitä ruokia menee ehkä n.3rkl/vrk. Hän ei osaa juoda pullosta, ei syö tuttia eikä huoli lusikkaa suuhunsa. Vain...
  10. amma

    hoitoon meno

    Mitä tehdä, kun kolmevuotias kieltäytyy menemästä hoitoon? Syksyllä aloitettiin hoitopaikassa ja kavereita on samanikäisiä. Yksi täti on kummallinen, mielestäni itsekeskeinen, vaihdevuosivainen, pätemisentarpeessa kovasti oleva, josta poika, enkä minä tykkää. Mutta en ole tykkäämisen puutetta...

Yhteistyössä