Hakutulokset

  1. T

    Viidennet,kuudennet,seitsämännet jne vauvat=) syksy 2010

    Heipä hei pitkästä aikaa. :wave: Todella kaunis teidän Nuppunne on AngelEyes :heart: Arki tahtoo olla kovin kiireistä ettei koneella juuri kerkeä kuin käväseen, saatikka sitten kirjoitteleen. Iltapäivästä kun on pieni hetki aikaa, niin täytyy käyttää sekin kahvikupposen ja päivän lehden...
  2. T

    Viidennet,kuudennet,seitsämännet jne vauvat=) syksy 2010

    Hirmuisesti Onnea plussasta taaperotx5!!! :flower: Teillä eikun yllätykset jatkuu miiak75! ;) Jos en vallan väärin muista niin yhdellä tutullani oli hammas suussa jo syntyessään. Feeniks me ollaan oltu kyllä samoissa tunnelmissa synnytysten kanssa. Nimittäin minulle iski aivan järjetön...
  3. T

    Viidennet,kuudennet,seitsämännet jne vauvat=) syksy 2010

    Heipä hei, vihdoin tännekin pääsen liittymään. :heart: Elikkäs meille syntyi pieni suloinen poika perjantaina 10.9. klo16.38. Mittaa miehenalulla on 51cm ja painoa 3370g. Synnytys käynnistettiin silloin perjantaina kalvojen puhkaisulla, vaikkakin taisi olla jo käynnissä ennen tuota...
  4. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Onnea Hirmuisesti Angel Eyes!!! :heart: :flower: Niin se kävi että meille tuli Perjantai-vauva. =) Eli perjantain 10.9.10 syntyi meille ihanaakin ihanampi prinssi klo16.38. Kokoa herralla oli syntyessään 3370g ja 51cm. Tänään tultiin kotiin. Synnytysstooria.. Mentiin perjantaina miehen...
  5. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Heipä hei, ja tervetuloa sekä Onnea äiti x4! :flower: (.) väsy väsy väsy.. Otin luurin sitten kouraan ja soitin äitipolille että onko totta eitteikö tilannettani voisi kattoa aikaisemmin. Onneksi oli ymmärtäväinen kätilö luurin toisessa päässä ja aikaisti mahdollista käynnistysaikaani nyt...
  6. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Hottis täällä edelleen.. :headwall: Viime yö meni sitten puolen tunnin pätkissä ja näkyy tänä aamuna peilissä.. Alkaa menemään jo vitsin puolelle koko homma. :rolleyes: Miialla on kyllä tosiaan helppo vauva, ihanaa! :heart: Ajatus ei taas kulje kummemmin. Tänään olisi iltapäivällä...
  7. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Feeniksille Suurenmoiset Onnittelut Prinsessasta! :heart: :flower: Saitte minut pillittämään.. Ei vaan, ihan oikeasti, kiitos valtavasti myötätunnosta!
  8. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Täällä edelleen, mitään ei tapahdu... :wave: Tellu30 40+4
  9. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Huomenta, joskos se tänään olisi parempi päivä. Hottis uhkailu ja kiristys on jo käytetty, mutta mitenhän tuo lahjonta onnistuisi.. :laugh: Feeniks me mennään niin samoissa tunnelmissa. Vannon myös että en ollut kuopuksen syntyessä läheskään yhtä hermona, no hän syntyikin 37+2. Ennemmin...
  10. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Angel Eyes ei ole kivoja unia tuollaiset, mutta onneksi ne on unia. Mitenhän tuota saisi nollattua tämän pääkopan ettei kokoajan vaan ajattelisi tätä raskautta ja kurjaa olotilaa.. Olisiko ideoita? ;) Ärsyttää kun haluttaisi lähteä käymään jossain vähän kauempana, mutta sitten toisaalta taas...
  11. T

    Sikiön syke - tyttö vai poika?

    Meillä on 3 tyttöä ja poika ja poikaa odotellaan. Meillä on kaikilla syke ollut suurinpiirtein samanlainen, mutta poikien syke on ollut ns. vahvemman kuuloinen. Yhden vanhemman kätilön kanssa juttelinkin taannoin asiasta ja hän sanoi että vanhemmat kätilöt ovat ennen juuri sykkeiden äänestä...
  12. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Aivan ihana vauva riemu! Onnea vielä älyttömästi!!! :kiss: Toivottavasti kivut alkavat hellittämään pian. Feeniks suhteellisen isokokoisen vauvan synnytit unessasi... :whistle: MrsBree onnittelut kuudennesta tulokkaasta ja tervetuloa mukaan! Milloinkas on arvioitu saapumispäivä? Ja...
  13. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    riemulle Suurenmoiset Onnittelut Tytöstä!!! :heart: :flower: Hottis minulla ei just tuolla viikolla ole tässä raskaudessa ollut neuvolaa mutta rv30 oli sf 29. Edellisiä kortteja katsoin niin pojalle oli 28+5 26,5cm. Feeniks jos me sitten viikon päästä perjantaina saadaan vauvat syliimme...
  14. T

    G: limatulppa,verensekainen vai kirkas,kuinka pian synnytys?

    Kolmannelta lapselta tuli limatulppaa muistaakseni 40+0 viikolla, syntyi 40+3. Neljänneltä tuli 37+1 ja syntyi seuraavana yönä 37+2. Tältä viidenneltä tuli limatulppa 37+ ja vieläkin olen kasassa.. Viikkoja on siis kasassa 40+0.
  15. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Se oli nopea polikäynti.. "Jokainen raskaus on erilainen, vauvalla on kaikki hyvin" Ja äidistä sitten viis... :mad: Sain ajan käynnistykseen, se olisi 10.9. mutta veikkaan että minun tuurilla sitä ei kuitenkaan silloinkaan käynnistetä, koska viikkoja on silloin kasassa vasta 41+2. Vauvalla...
  16. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Feeniks jos yhtään lohduttaa, niin minustakin tuntuu ettei tämä tänään synny.. Pitäskö meillä sopia jotain seuraavaa päivää? Perjantai? :D Hitsin vitsi kun jännittää itelläkin riemun puolesta! Oih, hällä on muutaman tunnin päästä vaavi! (jos ette muuten tienneet... :laugh: :laugh: :laugh: )...
  17. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Miia Valtavan Paljon Onnea Pojasta! Aikamoinen ylläri varmasti oli. :) riemu Tsemppiä huomiselle! Täällä ollaan hengessä mukana! Mikähän on Feeniksin tilanne? Tuleeko huomiseksi sinnepäin vauvaa vai joko olet menny hommiin? Itsellä on huomenna klo10 se äitipoliaika ja kieltämättä hiukan...
  18. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    riemu tuollainen ei ole reilua että yhdellä käy siivooja ja toisilla ei.. :kieh: Jos jollakulla sellainen käy, niin todellakin se pitäisi saada kaikille. Lakiehdotusta vetämään.. ;) Hottis minä olen vähän samoissa tunnelmissa että en tahtoisi kotiin tai autoon synnyttää. Mutta nyt on tosiaan...
  19. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Täällähän on ollut jänniä paikkoja! Onkohan Feeniks vielä kotosalla vai alkoiko uudelleen? En minä lähe minnekkään.. Hiukan paremmilla mielin kuitenkin olen. Kiitoksia kaikille myötätunnosta! :flower: En usko että keskiviikkona tehdään minulle mitään muuta kuin kurkitaan mikä on tilanne...
  20. T

    KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

    Heipä hei, taas jotain aivan kamala yö takana.. :'( Supistelee ihan kunnolla, mutta ei vaan lähe käyntiin. Kävin neuvolassa tänään ja näki vissiin naamasta että onpas rouva väsyny.. Laittoi äitipolille lähetteen ja sainkin nopeaa ajan, keskiviikkona pitäisi mennä näytille. Eih, nyt ei...

Yhteistyössä