Hakutulokset

  1. OneStepCloser

    Saanko esitellä: uusi pyöräni! :D

    :D tuo punainen :)
  2. OneStepCloser

    Ihanaa, My Little Pony tulee

    :heart: juniori kanavalta. Vitsi ne oli ihania!
  3. OneStepCloser

    Mikä kuva on pankki/luotto/electron kortissasi? :)

    tuli mieleen, kun itse juuri vaihdoin uuden tulevan korttini kuvaa. Nyt siis käytössä ihan vaan normaali OP:n sininen visa electron kortti ja uusi kun tulee marraskuussa, niin kuvassa kuurainen kukka :)
  4. OneStepCloser

    Mitä rippilahjaksi pikkuveljelle?

    Viikonpäästä ois rippijuhlat pikkuveljellä enkä oikein tiedä minkä lahjan antaisin.. Pikkuveli ite ei oo osannu sanoa mitään toiveita kun oon kysynyt.. Jossain vaiheessa halusi hopeisen suomi leijon akaulakorun, mutta oisko se ihan hölmö? Ja onko jotain perinteitä tms. mitä pikkuveljelle...
  5. OneStepCloser

    Miks ihmees pitää olla stressimaha?

    :snotty: Ärsyttää vietävästi! Tänään ois töitä klo 13 ja nyt mulla sit maha ihan sekasin ku stressaan yhtä juttua.. Aaaargh!
  6. OneStepCloser

    Hihii, Clueless tulee tänään telkusta!! :D

    :D en oo piiitkään aikaan nähnytkään sitä. Mtv3 leffalta siis alkaa kl9o 20.00 :p
  7. OneStepCloser

    Fillarin korkeuden mittaamisesta..

    Jos fillarin korkeus on vaikka 47cm, niin mistä se mitataan? Siitä kohtaa mistä renkaat on kiinni, vai mistä..? :ashamed:
  8. OneStepCloser

    Saako Hobby Hallissa kokeilla pyöriä?

    Mä niiiiiiin rakastuin siihen pinkkiin pyörään, niin aattelin et jos pääsis Hobbaris käymään, niin että testais, et oisko se mulle sopiva laisinkaan.. Jos sielä nyt ees on tommosii pyörii..
  9. OneStepCloser

    Päiväkoti vai perhepäivähoitaja?

    Meil tyttö aloittaa elokuussa päivähoidon. Tyttö on silloin 2v8kk. Haettiin päiväkotiin, mut nyt näyttäis siltä, että päiväkodit on ihan täynnä ja paikkoja olisi perhepäivähoitajalle.. Eli kokemuksia kuulisin mieluusti. :) Niin ja meil ainakin aluksi tarve olisi vain osa-aikaiseen...
  10. OneStepCloser

    Mihis ihmeeseen mä tungen noi mun pienet vaatteet! :o

    Tuli siivottua vaatehuonetta ja päätin ihan pokkana nyt karsia sielt kaikki semmoset vaatteet jotka on jo mulle pieniä, ja joihin en luultavasti tuu enään ikinä mahtumaankaan.. tulihan niit ihan kivasti, enkä viel oo ala hyllyä käynyt läpi :/ No, tuli ainaki tilaa uusille vaatteille...
  11. OneStepCloser

    Miten saada tomaatti-jauhelihakastikkeesta hyvää..? :D

    Mä oon yleensä siihen käyttäny jauhelihaa, tomaattimurskaa, sipulia ja tietty mausteita.. Mutta mutta.. jotenkin tuo tökkii, miten siitä sais taas herkullista?
  12. OneStepCloser

    Auttakaas ettimään mua se ketju, joka tääl eilen oli (sohva ketju)

    en löydä sitä haulla millään :kieh: Eli siinä kyseltiin Sotkan Brazil sohvista.. Sen muistan että siihen oli mun lisäks kirjottanut ainakin DakotanEmo ja Mitcha (vai miten se kirjotettiinkaan :ashamed: ) Tarttis tietää oliks DakotanEmo käyny testaa ne sohvat :D
  13. OneStepCloser

    Mitähän tarvii hankkia kun tyttö aloittaa tarhan?

    No, elokuussa vasta tosin, mutta mihin kaikkeen kannattaa varautua.. Mitä pakata tarhareppuun mukaan yms. :)
  14. OneStepCloser

    Tulipas laitettua makuuhuone uuteen järjestykseen..

    ..ja kivan näkönen tuli! Että näin kiva juhannus :D Muutenkin siivouspörriäinen purasi, ja tuli siivottua paljon. Nyt sit istahdin koneelle ja sihautin siiderin auki. Mitäs teille muille?
  15. OneStepCloser

    Kelasta ja tulojen muuttumisesta..

    Eli siis oon kotihoidontuella ja sain töitä, niin riittääkö että ilmoitan vain omat muuttuneet tuloni, kun tulot muuten pysyneet samana. Tuossa 2-3kuukautta sitten muutenkin ilmoitettiin miehen tulot sinne, kun oli hoitolisän tarkistus.. Meil on tyttö viel heinäkuun kotihoidossa, mutta...
  16. OneStepCloser

    Miten menee verotus?

    Mul on nyt tehty muutosverokortti sosiaalietuuksille, kun saan kelalta kotihoidontukea. Niin mites nyt kun mä sain töitä, niin tarviiko mun taas soittaa ja pyytää uusi verokortti. Saan ainakin viel kuukauden ajalta kotihoidontukea..
  17. OneStepCloser

    Jihuu! Arvatkaas mitä!?!?

    Vein klo 12 työhakemuksen ja arvatkaa missä olin tunti sen jälkeen!?! No töissä!!! :D :D :D Tai no, 3 tuntia harjottelin, kuten ensiviikolla kolme kertaa, ja heinäkuun alus alkaa osa-aikaset työt! 3-4 kertaa viikossa :p
  18. OneStepCloser

    Mitä tiedät musta!? B)

    B) B) B) Veikkaan ettei kukaan tiedä mitään? :D
  19. OneStepCloser

    Kuka muu tykkää kuunnella Voicen Voice in the Mix:ä?

    :wave: Nyt just soi tos taustalla. Ihan hyvää musaa ja hyvin mixattu yhteen :p
  20. OneStepCloser

    Perskutarallaa!

    Selviskö se ihme juttu? :whistle:

Yhteistyössä