Hakutulokset

1. 2

Paljonko maitoa noin 2-vuotias tarvitsee?

Vieläkö parivuotiaille on joku määrä, minkäverran maitoa/maitotuotteita per vrk olisi hyvä saada? Unimaitovieroitus menossa, joten maidon määrä laskee aika rajusti :/
  2. 2

Lassie suprafill talvihaalrista kokemuksia?

Peesaan edellistä vastaajaa. Meillä viime talvena molemmilla kaksosilla Suprafill puvut, ja lähtivät juuri uuden omistajan käyttöön aivan uutta vastaavina. Itse ainakin suosittelen =)
  3. 2

Minkä niminen sisko sulla on?

Ei siskoja :'(
  4. 2

Mistä asiasta sä et joudu maksamaan vaikka muut joutuvatkin

Polttopuut Sähkötyöt Kampaajalla käynnit Bensat ja autoverot + -vakuutukset Metwursti :D
  5. 2

MYYNNISSÄ UUDENVEROISET MUSTAT KUOMAT KOKO 25(KUVA)

Laitoin viestiä! :attn:
  6. 2

MYYNNISSÄ UUDENVEROISET MUSTAT KUOMAT KOKO 25(KUVA)

No, myytkös tuolla 15e+postarit hinnalla? Olisin kiinnostunut =)
  7. 2

miehenne työpaikan nimi?

Sairaanhoitopiirillä on töissä
  8. 2

Mitä keräyksiä?-pino

Mitä keräyksiä tällä hetkellä on menossa? Joku mainitsi tuolla jonkun Duni-keräyksen, mutta en löytänyt tietoa siitä. Semperin merkeillä saa repun, voimassa vielä tämän kuun loppuun.
  9. 2

Kuluuko 98cm vaatteet ihan loppuun?

98cm koko taitaa lapsilla kestää yleensä käytössä aika kauan? Olen yrittänyt huutiksesta katsella lapsille talveksi puseroita ja housuja, mut en ole nähnyt vielä yhtään pakettia vain tuota kokoa! (tai sit tupeloin) 92-98 paketteja on paljon, mutta kun niitä 92 ei enää tarvii enempää, ja sit taas...
  10. 2

LOST- sarjasta

Peesaan! Kyllä siinä jänniä kohtia riittää vielä kummasti. Myös Paosta olen nähnyt toisen kauden, se vasta jännä onkin!!
  11. 2

noloin lahja minkä joku sukulainen tms on antanut vauvalle?

Onko se sellainen pyörivä mihin saa kuvia kaikille sivuille tai ainakin parille sivulle? Mekin ostettiin kummipojalle sellainen, enkä todellakaan tajunnut sen olevan korurasia, ei siitä ollut puhetta liikkeessäkään, ja siellä kuitenkin kaiverrutettiin pojan nimi siihen. Kummipoika tykkäsi...
  12. 2

Monta kertaa olet ollut raskaana? Montako lasta sinulla on?

1 raskaus, 2 lasta :heart:
  13. 2

Oletko joskus voittanut jotain...

16 vuotiaana öljynvaihdon autoon. Eikä meillä ollut edes autoa :laugh:
  14. 2

ApuaApuaApuaApuaApuaApua *paniikki*

Minäkin kammoksuin neuloja elämäni ensimmäiset 26 vuotta kunnes sain raskaana ollessa raskausajan diabeteksen ja jouduin pakosti piikittämään itseäni kahdesti päivässä! Alkuun olin aina ihan hermona, mut kyllä siihen tottui. Sen jälkeen ollut mukavampi käydä verikokeissakin kun ei enää tarvii...
  15. 2

kamalimmat murresanat?

Viruttaa = liottaa :/ (minä venyttelen jos viruttelen) Litta = Hippa :o Tässä oudoimmat mun korvaan jotka muistan (savolaisena kehtaan nyt kirjoittaa :D )
  16. 2

G:Kuinka usein teillä pyörii astianpesukone päällä?Ja montako henkilöä?

Meitä on 4, ja melkein joka päivä, sanotaan et 5-6 kertaa viikossa.
  17. 2

G:Milloin on 30-v.päiväsi?

Puolentoista vuoden päästä B) Enkä todellakaan lähde karkuun :whistle:
  18. 2

Miksi kaikki häät on aina samalla kaavalla!

Itse olen ollut noiden perinteisten häiden lisäksi esim. mökkihäissä ja kaverin kotona siviilivihkimisen jälkeen järjestetyssä hääjuhlassa, sekä omissani, jotka tapahtuivat yksityisellä klubilla ja jatkot viereisessä tanssiravintolassa. Tärkeintä on että häät on omannäköiset, mut kyllä muakin...
  19. 2

perhepeti

Meillä lapset menee aina omaan sänkyyn nukkumaan, mutta nyt kun on lastensängyt niin tulevat aamuyöstä viereen. Ennen en ymmärtänyt ollenkaan perhepetiläisiä, mutta onhan se vain niin ihanaa kun toinen tuhisee vieressä :heart: Ahdasta toki on 4 hengellä samassa sängyssä, siksi haussa isompi...
  20. 2

Synnytyssairaalanne?

MKS 2005

Uusimmat

Yhteistyössä