Vieläkö parivuotiaille on joku määrä, minkäverran maitoa/maitotuotteita per vrk olisi hyvä saada? Unimaitovieroitus menossa, joten maidon määrä laskee aika rajusti :/
Peesaan edellistä vastaajaa. Meillä viime talvena molemmilla kaksosilla Suprafill puvut, ja lähtivät juuri uuden omistajan käyttöön aivan uutta vastaavina. Itse ainakin suosittelen =)
Mitä keräyksiä tällä hetkellä on menossa? Joku mainitsi tuolla jonkun Duni-keräyksen, mutta en löytänyt tietoa siitä.
Semperin merkeillä saa repun, voimassa vielä tämän kuun loppuun.
98cm koko taitaa lapsilla kestää yleensä käytössä aika kauan? Olen yrittänyt huutiksesta katsella lapsille talveksi puseroita ja housuja, mut en ole nähnyt vielä yhtään pakettia vain tuota kokoa! (tai sit tupeloin) 92-98 paketteja on paljon, mutta kun niitä 92 ei enää tarvii enempää, ja sit taas...
Onko se sellainen pyörivä mihin saa kuvia kaikille sivuille tai ainakin parille sivulle? Mekin ostettiin kummipojalle sellainen, enkä todellakaan tajunnut sen olevan korurasia, ei siitä ollut puhetta liikkeessäkään, ja siellä kuitenkin kaiverrutettiin pojan nimi siihen. Kummipoika tykkäsi...
Minäkin kammoksuin neuloja elämäni ensimmäiset 26 vuotta kunnes sain raskaana ollessa raskausajan diabeteksen ja jouduin pakosti piikittämään itseäni kahdesti päivässä! Alkuun olin aina ihan hermona, mut kyllä siihen tottui. Sen jälkeen ollut mukavampi käydä verikokeissakin kun ei enää tarvii...
Viruttaa = liottaa :/ (minä venyttelen jos viruttelen)
Litta = Hippa :o
Tässä oudoimmat mun korvaan jotka muistan (savolaisena kehtaan nyt kirjoittaa :D )
Itse olen ollut noiden perinteisten häiden lisäksi esim. mökkihäissä ja kaverin kotona siviilivihkimisen jälkeen järjestetyssä hääjuhlassa, sekä omissani, jotka tapahtuivat yksityisellä klubilla ja jatkot viereisessä tanssiravintolassa.
Tärkeintä on että häät on omannäköiset, mut kyllä muakin...
Meillä lapset menee aina omaan sänkyyn nukkumaan, mutta nyt kun on lastensängyt niin tulevat aamuyöstä viereen. Ennen en ymmärtänyt ollenkaan perhepetiläisiä, mutta onhan se vain niin ihanaa kun toinen tuhisee vieressä :heart:
Ahdasta toki on 4 hengellä samassa sängyssä, siksi haussa isompi...