Lassie suprafill talvihaalrista kokemuksia?

Meillä oli viime talvena pojalla (nyt poika 1v 8kk) tuo haalari ja olin tyytyväinen. Kesti ainakin noin vuoden ikäisen pojun maassa möyrimisen. Ja oli muutenkin kätevä kun kostealla kelillä ei kastunut. Ei myöskään meillä ainakaan hionnut.
 
Heippa!
Meillä ollut molemmilla tenavilla käytössä kyseinen suprafill-haalari. Tyttö nyt jo 10v, eli kangas on ollu markkinoilla jo jonkun aikaa. Muuten tosi kivat, mutta kaupan ostoskärryyn en suosittele lasta tällä haalarilla; kangas on niin "tahmeaa" siinä kohtaa, kun lasta pitää nostaa pois kärrystä, että ainakin mun voimat ja pituus oli koetuksella viime talvena(poika silloin n.2v). Pakkasella kangas on aika "tönkköä", mutta silloinhan voi tietty laittaa tavallisen talvihaalarin, kun ei oo kosteeta.
 
Poika on nyt 1v 10 kk ja viime talvena meillä oli sama haalari. Olin tyytyväinen! Kun pakkanen laski -20:een, kangas meni ihan koppuraiseksi ja mietin, että meneekö rikki, mutta ei mennyt. Niitä kelejä oli täällä etelä-Suomessa vain muutaman kerran. Kevättalvella loskakeleissä jos lapsi kieriskeli maassa, niin kainaloiden kautta nousi kosteus puvun yläosaan, eli suprafill-kangas olis voinut yltää korkeammallekin. Mutta aika pieniä ongelmia olivat. Helpompihan se materiaali on, kun ei välttämättä tarvitse kurahousuja. Toisaalta jos kavereilla on kurahousut, niin tulee siitäkin selittämistä. =) Täksi talveksi taidan kuitenkin ostaa "tavallisen" toppiksen.
 

Yhteistyössä