Hakutulokset

  1. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Niin se vaan plussalista venyy =) Mä en elättele ees toiveita tän kierron suhteen, ku ukko on viikon reissussa...Eipä mulle muuta... :wave:
  2. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    ONNEA PLUSSANNEILLE :flower: Pakko myöntää, että olen tosi kateellinen niille onnekkaille, joilla testi näyttää plussaa, mutta samalla osaan myös iloita toisten onnesta. Pitäis vaan ajatella positiivisesti, kun eihän meillä ole kuin 3 yrityskertaa takana ja tyttömme on vasta 1,5-vuotias...
  3. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Moi! Mulle vois joku merkata kiertopäiviksi 3/19-23. Niin ja osaisko joku kertoa, että onko tuo ihan normaalia, että kierto vaan lyhenee????? Ekat kaksi kiertoa meni 23 päivällä ja nyt viimeksi kierto kesti vaivaiset 19 päivää.
  4. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Onnea pikku tiitiäisellle plussasta :D Mulla alkoi sit eilen p.a.s.k.a.päivät \|O Eli kiertopäivä 2/19-23 meneillään. Hei, voisiko joku vähän valaista mua ja kertoa, et onko tää ihan normaalia kun mulla oli kaksi ekaa kiertoa kestoltaan 23 päivää (siis pillereiden lopettamisen jälkeen) ja...
  5. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heippa :wave: Olipas tänne tullut taas paljon luettavaa. Onnea plussanneille :heart: ja pahoitteluni tädin kohtaajille :hug: Eipä tänne mun elämään mitää uutta kuulu. Touhuiltu on ahkeraan, mut jotenkin tuntuu vaan ettei se vielä tästäkään kierrosta nappaa...Hiukka apaattisin mielin...
  6. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    täti pakkasi jo laukkunsa sunnuntaina ja kun kävin ovislaskuriin näpyttelemässä päiviä niin mulla pitäs olla parhaat päivät 4.-9.5 eli ei kun hommiin :D Kiva lukea muiden kuulumisia ja täytyypi myöntää, että hiukka kateellisena täällä tota jatkuvasti kasvavaa plussalistaa katselen...Jospa...
  7. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    :( :/ :'( Siinäpä ne mun tunnelmat tällä hetkellä. Vaikka tiesin, et täti tulee niin silti tipuin kovaa ja korkealta. Täti tulikin jo tänään, vaikka luulin et huomenna tai ylihuomenna alkais nää ah-niin-ihanat-päivät...Kierto oli sit pituudeltaan vaan 22 päivää, kun se viimeksi oli 28päivää...
  8. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    minä se taidan käydä enemmän ja vähemmän aktiivisesti näitä teidän juttuja lueskelemassa. Ihana noita juttuja on kyllä lukea ja mukavaa että täällä jaksetaan niin kovasti kannustaa =) Itselläni olisi tässä viikon sisällä varmaankin odotettavissa tätin saapuminen kylään, kun en tässä ole mitään...
  9. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Terve taas! Onpas tuo plussanneiden lista kasvanut. Onnea vaan kaikille onnellisille mahankasvattajille :heart: Itse tässä odottelen, että tapahtuuko mitään vai ei, eli ts. tuleeko se tätyliini taas kyläilemään kuun loppupuolella vai olisiko toisenlaisia uutisia tiedossa. Treeniä on ollut...
  10. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Moikka! Hiukka ollu kiireitä mulla, kun en ole tänne kerennnyt kirjoittelemaan laisinkaan. ONNITTELUT tuleville plussapalloille :D Mulla alkoi eilen ensimmäiset kuukautiset sen jälkeen ku jätin pillerit veks. Kierto oli yllättävän normaali: 23päivää, kun pillereillähän se on 21. Viimeksi kun...
  11. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    ONNES Iines-ankka :heart: Mulla olisi vielä pari pilleriä levyssä jäljellä ja sit menkat ja sit odotusvaihde päälle. En taida tälläkään kertaa ostella ovulaatiotestejä vaan mennään ilman niitä. Kuluispa tää aika nopeammin ja vois hypätä noiden menkkojen jälkeiseen aikaan jo...Hiukka...
  12. T

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Mäkin liittyisin joukkoon :wave: Olen 25vee ja kotona touhuaa jo yksi tyttölapsonen 1vee 4kk :heart: Viimeinen pillerilevy jäljellä (4 tabua enää), sit ällöpäivät ja sit odottelemaan raskautumista. Viimeksi tärppäsi yksien kuukautisten jälkeen, joten toivoissa olisi jälleen nopeata mahan kasvua.

Yhteistyössä