25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Heissan!

Pahoittelut minunkin puolestani tädin valtaamille! :flower: :hug: ja onnea uuteen kiertoon! plussa aalto pyyhkäisi ja nyt on sitten tullut täti aalto, mutta seuraavaan plussa aaltoon hypätään sitten kaikki, eikös juu!! =)

Ja tervetuloa uudet mukaan!!

(.) täällä ilmeisesti alkaisi olla ovispäivät lähellä, ainakin kipuja on ollut ja jotain limojakin. Nyt sitten vain ihmettelen, että miten erottaa toisitaan ovislimat ja miehen limat? Kun tässä nyt kuitenkin jt päivä yritellään niin miten sitten tiedät mitkä on mitäkin? :ashamed: :snotty: Vähän nolona kyselen, mutta jos joku osaisi neuvoa. :xmas:
 
minä se taidan käydä enemmän ja vähemmän aktiivisesti näitä teidän juttuja lueskelemassa. Ihana noita juttuja on kyllä lukea ja mukavaa että täällä jaksetaan niin kovasti kannustaa =) Itselläni olisi tässä viikon sisällä varmaankin odotettavissa tätin saapuminen kylään, kun en tässä ole mitään raskaustuntemuksia etsimälläkään itsestäni löytäny, höh...Se olis sit vaan uutta yritystä laitettava kehiin...No, ei pidä vielä lannistua, ku eihän nämä ole ku 2 tätipäivät pillereiden jätön jälkeen.
Ihania ja aurinkoisia kevät päiviä kaikille :p
 
SUNNUNTAI 22.4.2007

Miuku79: kp 2/30-58
Robotti Ruttunen: kp 2/24-30
Unico: kp 2/28
Papunen: kp 3/24-28
Kälättäjä: kp 3/30
PikkuTiitiäinen: kp 4/22-28
Mammutti-Mamma: kp 4/?
Minski25: kp 5/24-29
Peppi1981: kp 5/28-30
Taika-79: kp 8/30
Menni: kp 9/28-41
Repa: kp 9/28-30
Hilipati: kp 10/28
Helsku: kp 11/29
Äitsy80: kp 11/28-31
Iita82: kp 14/29-42
Ciba: kp 14/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 15/26-28
Inessa: kp 16/31
Hobitti2003: kp 17/?
Sunshine: kp 17/38-46
Haahuilija: kp 18/?
Kuumeilija-79: kp 20/28-33
Nanna81: kp 22/32-37
Lellu1: kp 22/31
Jahvetti: kp 23/26
Matilda81: kp 23/28-30
Dinah: kp 26/28
Piipi79: kp 28/24-29
Mints: kp 34/29
Neppis: kp 37/32-42
Alisa: kp 41/32-34
Jennie80: kp 45/36-?
Miina: kp 47
Vähän väsynyt: kp 47
Alakelmi: kp 58/30
Tresum: kp 60/28-38
Hipsu: kp 74/28(?)


Viola: kp
pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena


Joko onnistu?
<br><br>
 
Robotti Ruttunen: Onnea kierrolle isosti peukkuja :hug: !

Luin tossa yöllä juttua runsaista menkoista. Siinä oli että ne on runsaat jos menee yli 80ml kierrossa. No tossa naureskelin ja laskin et 1 vrk takana ja yli dl tullut mitkähän näät sitten on :D On toi kuppi niin siinä äkee määrät niin voi hiukan seurata. Onko muita niagaran putouksia? Mutta tiosaalta tämä on positiivista, ennen pillereitä mä vuosin vielä enemmän :) siis josko kohta oma hormonitoiminta olis ok niin pääsis ehkä paremmin päämääräänsä. Ne hirvittävät kivut eivät ole vielä palanneet, niitä odotellen :whistle:

Plussa onnea jännääjille...
 
:hug: kaikille tippuneille. Täällä tultiin kanssa kovaa ja korkealta. Viikonloppu mennyt haavoja nuollessa. Nyt sitten yhdessä jännäämään, josko tässä kierrossa tärppäisi meillä kaikilla. Mulla nyt kp 4/22-28. Ja virheestä oppineena en kyllä varmasti testaa ennen kuin täti viikon myöhässä.

Joku kertoi kaihoisista katseista kohti vauvamahoja. Minä kanssa kaihoisasti katselen kavereitten pyöreitä massuja... Viisi kaveria lähipiiristä kun on raskaana. Oma kuume sen kun nousee. Onneksi sitä kuitenkin osaa olla iloinen kavereiden puolesta. Vaikka tietysti toivoo pääsevänsä itsekin mahdollisimman pian masunkasvattajien joukkoon :)
 
Pikkutiitiäinen: Tsemiä sulla ja voimia!

Laitoin muuten äsken simaa tulemaan :D on sitten omat vappu juomat. Ja kun se on vielä vapaa niin saa nauttia sokeihumalasta kun vielä tekee munkkeja :D nam. Ajattelin taas pitkästä aikaa koristella kodin vapuksi ilmapalloilla ja serpentiinillä :D vios otta ovesta pääsiäisen höyhenet pois ja laittaa vapun serpentiinit tilalle :D Pitää keksiä muuta tekemistä ettei liikoja ajattele tätä projektia.
 
iita harmaana
Pikku Tiitiäiselle myös täti pahoittelut! :hug: Uutta kiertoa kohti!

Nyt taas omasta navastani: mitäköhän minun elimistössä tapahtuu, kun luulin oviksen olevan nyt ajankohtainen niin nyt sitten pyyhkiessä tuleekin kirkasta verta, vähäsen vain mutta ei kai se täti nyt kp 14 voi tulla? Ei ole kyllä menkkakipuja, mutta mitä ihmettä?? Onneksi on muutaman viikon päästä se gynen aika. :/ ihmeissäni olen.. :/
 
Miuku79
Pahoittelut tädistä kaikille kohtalotovereille!

Itse laitoin tänne eilen viestiä et täti tuli kylään, mut tällä kertaa vuoto onkin outoa, erittäin niukkaa (edes pikkuhousunsuojaa ei kokoajan tarvitse) ja ruskeaa. Lisäksi edelleenkin kohtalaisen vahva testiviiva ovistestissä. Raskaustesti kuitenkin negativinen.

Onpa omistuista, kyllähän ovulaatiotesti voisi näyttää raskauden, mut luulis et oikeaa raskaustestiä myöhemmin. Nyt pitää vaan odotella muuttuuko vuoto runsaammaksi ja jos ei, niin kaipa viikon päästä vois tehdä uuden rasjkaustestin. Jos malttamattomana jaksan odotella niinkään kauaa.
 
Kuinka kauan menee kierukan poiston jälkeen että kierto palaa?

Mä oon nyt niin täynnä tätä vauvapohdintaa että olen alkanut jo joillekin kavereille puhumaan ja mun äitikin taitaa arvata mitä mietin kun ostin esikoistytölle lilan fleecehupparin sijasta vihreä-orannssin - että niin kuin ois taloudellisempaa jos kakkonen ois poika ...
 
MAANANTAI 23.4.2007

Miuku79: kp 3/30-58
Robotti Ruttunen: kp 3/24-30
Unico: kp 3/28
Papunen: kp 4/24-28
Kälättäjä: kp 4/30
PikkuTiitiäinen: kp 5/22-28
Mammutti-Mamma: kp 5/?
Minski25: kp 6/24-29
Peppi1981: kp 6/28-30
Taika-79: kp 9/30
Menni: kp 10/28-41
Repa: kp 10/28-30
Hilipati: kp 11/28
Helsku: kp 12/29
Äitsy80: kp 12/28-31
Iita82: kp 15/29-42
Ciba: kp 15/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 16/26-28
Inessa: kp 17/31
Hobitti2003: kp 18/?
Sunshine: kp 18/38-46
Haahuilija: kp 19/?
Kuumeilija-79: kp 21/28-33
Nanna81: kp 23/32-37
Lellu1: kp 23/31
Jahvetti: kp 24/26
Matilda81: kp 24/28-30
Dinah: kp 27/28
Piipi79: kp 29/24-29
Mints: kp 35/29
Neppis: kp 38/32-42
Alisa: kp 42/32-34
Jennie80: kp 46/36-?
Miina: kp 48
Vähän väsynyt: kp 48
Alakelmi: kp 59/30
Tresum: kp 61/28-38
Hipsu: kp 75/28(?)


Viola: kp
pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena


 
Heipskukkuu =)

Ihan ensiksi Miukulle, Robotti Ruttuselle, Pikku Tiitiäiselle ja Unicolle tätipahoittelut :hug: Parempaa onnea seuraavaan kiertoon!! Miukulla kyllä vähän outo tilanne ja toivotaan että saat tilanteeseen selvyyden!

Negapahoittelut Piipille ja muille jotka sellaisen ovat testanneet :hug: Toivotaan että plussaksi edelleen muuttuisi!!

En jaksanut eilen edes koneelle tuula kun podin vuosisadan krapulaa :kieh: :headwall:

Mennille tervetulotoivotukset =)

Tein tossa ovistestin johon tuli jo haalea viiva, toissapäivänä ihan puhdas nega eli taitaa olla likittyvillä jo oili :LOL: Tänään tein vaan päivällä tommosen fastestin tikun mut huomenna teen aamulla sit fertestin. Viime kierrossa noi fastestit antoi nippanappa kontrolliviivan vahvuisen viivan kun samana päivänä fertestiin tuli mojovasti kontrollia vahvempi viiva eikä tulosta tarvinnut arpoa =)

Olisko Iita mahdollista että sullakin olisi ovikseen liittyvää vuotoa??Joillainhan saattaa silloin tiputella eli nyt vaan peitot heilumaan varmuudeksi ;) <br><br>
 
Moro vaan täältäkin..
Viikkonloppu ohi ja eilen taas tultiin kotiin.. Vaikka vain pari päivää oltiin reisussa niin kyllä kotiin on silti kiva palata :D
Tätikin pakasi vihdoin kimpsunsa ja nyt vaan odotellaan milloin ovis mahdlollisesti on..

Annan tässä yleiseti kaikille halit :hug: joilla täti on tullut kiusaamaan..
Negapahoitelut myös niille jotka ei plussaa ole saaneet..


Mukavaa Maanantaita kaikille!!


-Taika-
 
Miuku79
Nyt kun oon asiasta eri sivustoilta lukenu muiden kokemuksia niin kaipa nää on vaan anovulatorisen kierron aikaansaamat niukat menkat. Ei siis kipuja eikä edes oikein pikkuhousunsuojalle tarvetta. Gynellekään en viitsi varata aikaa ennenku selviää muuttuuko tää vähäinen vuoto runsaammaks.

Ens kierron vielä katson tapahtuuko ovulaatio ja sit gynelle. En jaksa enää tällaista menkkojen odottamista. Olis edes säännölliset menkat ja ovulaatio niin vois lastakin yrittää! On kyllä todella masentavaa.
 
Äitsy: ovis onnea!
Taika ja miuku onnea kiertoon, Taika pääset taa ihan kunnolla reenaamaan ;)

Meillä haittaa hiukan reenaamista tää niagara, joka onneksi on hiukan rauhoittunut.

Mites muuten tulis tosta yhdestä ketjusta mieleen, oletteko yrittäneet ennustaa kuinka käy, millon muksuja tulee? Mä tossa tietenkin innoittamana kyselin kristallilta =) kysymyksiä, ja keväällä 2008 pitäs tulla eli vielä on monta kiertoa pettymystä... =) Mutta toivoa on kumminkin. Ja äläkää vaan laskeko millo pitäs tärpätä mulle mä en halua ajatella asiaa niin pitkälle :D mennään kuitenkin kierto kerrallaan.

Kuten kuvasta näkyy mulla on ihan omaa kivaa täällä vaikka siivota pitäis, no oon mä jotain saanut tehtyä.

Plussan täyteistä viikkoa kaikille kellä on kierto niillä main, muille onnea matkaan muuten vaan... !
 
Miuku: tiedän tunteen kun kierrot heittelee ja ovulaatiostakaan ei ole varmuutta :hug: Itselläni oli edelliset menkat toooosi niukat - kesti ehkä pari päivää ja tosiaan hyvä jos pikkuhousunsuojaa tarvitsi käyttää. No tällä kertaa vuoto vaan on jo yli viikon myöhässä, mutta testi näyttää kuitenkin negaa. Enää en edes ole viitsinyt miettiä testailuja! Päätin kanssa, että vielä seuraavan kierron odotan ja sitten gynelle kyselemään neuvoja, että mistä tämä heittely johtuu - turhahan tässä on mitään raskautta toivoa jos edes ovulaatiota ei tapahdu :ashamed: Tsemppiä kuitenkin sinulle ja tietysti muillekin!
 
Miuku79
Olipa kiva kuulla, et on muitakin samasta ongelmasta kärsiviä, Alisa. Tsemppiä sullekin ja toivotaan et meidän kummankin kierrot vielä tasoittuu ja ovulaatio löytyy. On tää kyllä turhauttavaa:(

Nyt pitää alkaa valmistautua yövuoroon. Palailen taas paremmalla ajalla.
 
Miuku: onpas omitiuista tuo sinunkin, mietin tässä vain, että jos tosiaan oviksen aikaan voi tulla vuotoa, niin voisiko sinullakin olla nyt sitten vasta se ovis?

äitsy: niin, luin tuolta jostain, että ovikseen voisi tosiaan liittyä vähän vuotoa. Tänään ei sitten ole yhtään tullutkaan, eilen hieman kirkasta pyyhkiessä. Tiedä tässä nyt sitten, mutta ukolle olisi sitten kai kuitenkin vihjailtava.. ;) Sinullakin siis tärkeät peiton tuuletus päivät menossa! luinko jostain, että keskenmenon jälkeen olisi nainen hyvin hedelmällinen, että jos nyt tarttuisi pieni lujasti kiinni ja kestäisi mukana!! =)
 
Unico: Kyselit ennustuksista. Minä laitoin sähköpostia kahdelle eri ennustajalle n. 3 kuukautta sitten ja molemmat ennustivat esikoisen syntyvän lokakuussa 2007. Toivottavasti se ei pidä paikkansa, ettei nimittäin ennen aikojaan synny :/ Molemmat ennustajat lupasivat meille kolme lasta, mutta olisin tällä hetkellä iloinen ja siitä yhdestäkin jos se vaan tulisi...

Viikonloppuna oli siis ovulaatio ja peitot heiluivat kovasti ;) Nyt vaan jännitetään ja toivotaan sormet ja varpaat ristissä että olisi jo pikkuhiljaa tärpännyt. Jännittäviä hetkiä siis tiedossa n. 1,5 viikon kuluttua :/

Plussatuulia kaikille oikein kovasti!
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!

Noi on kyllä todella arvotukselliset nuo menkat... Mullakin on kaikki kuukautiset pillereiden jälkeen ollu tosi niukat...et tiedä sitte mistä johtuu.
Toivottavasti Miukun tilanne selviää,toi on kyllä tosi rassaavaa...

Niin ja :hug: kaikille joille täti on tullut kylään...

Täällä ovista odotellessa...varattiin miehen kanssa kesälomareissu kun sain lomatkin vihdoin tietää B) Ihan kiva kun on joku mitä oottaa...

Ei muuta kuin plussatuulia... :wave:
 
Heipä hei kaikille :wave: Onpas ikävää, kun monella on kierron kanssa ongelmia tai tosi niukat menkat... Mullakin tosiaan on nää muutamat menkat ollu pillereiden jälkeen superniukat.

Myöskään oma tilanne ei ole selkiytynyt, eli tätsyä ei näy. Fertilityfriend on kans ihan ymmällään, sen mukaan mun on pakko olla raskaana, kun lämmöt on ollu jo jotain 18 päivää koholla (oletetusta oviksesta lähtien): "please, take a test, you might be pregnant!" :) Ohjelma ei taida ymmärtää niitä mun negatestaustuloksia... Varasin kyl itelleni huomiseksi gyneajan, joten siellä viimeistään varmistuu ainakin tuo raskaustilanne. Haluun vaan käydä tarkastuksessa ihan muutenkin, että ois toivottavasti ainakin päällisin puolin kaikki kunnossa.

No, mutta pistäkäähän peitot pöllyämään, kenellä on tärppiajat käynnissä ;)
 
TIISTAI 24.4.2007

Miuku79: kp 4/30-58
Robotti Ruttunen: kp 4/24-30
Unico: kp 4/28
Papunen: kp 5/24-28
Kälättäjä: kp 5/30
PikkuTiitiäinen: kp 6/22-28
Mammutti-Mamma: kp 6/?
Minski25: kp 7/24-29
Peppi1981: kp 7/28-30
Taika-79: kp 10/30
Menni: kp 11/28-41
Repa: kp 11/28-30
Hilipati: kp 12/28
Helsku: kp 13/29
Äitsy80: kp 13/28-31
Viola: kp 15/?
Iita82: kp 16/29-42
Ciba: kp 16/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 17/26-28
Inessa: kp 18/31
Hobitti2003: kp 19/?
Sunshine: kp 19/38-46
Haahuilija: kp 20/?
Kuumeilija-79: kp 22/28-33
Nanna81: kp 24/32-37
Lellu1: kp 24/31
Jahvetti: kp 25/26
Matilda81: kp 25/28-30
Dinah: kp 28/28
Piipi79: kp 30/24-29
Mints: kp 36/29
Neppis: kp 39/32-42
Alisa: kp 43/32-34
Jennie80: kp 47/36-?
Miina: kp 49
Vähän väsynyt: kp 49
Alakelmi: kp 60/30
Tresum: kp 62/28-38
Hipsu: kp 76/28(?)


pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena


<br><br>
 
Huomenta!

Vois mullekin lisätä tuon kiertopäivän vaikka kierron pituudesta en uskalla sanoakaan mitään kun pillerit on vasta jätetty pois. Eli kiertopäivä on tänään 15 ja peritaatteessa ovishetket ois käsillä. Ei vaan yhtään tunnu siltä, olo on vaan tosi turvonnut ja vähän tukala. Tarkkailen varmaan liikaa itseäni nyt kun vihdoinkin oma hormonitoiminta jyllää pillereiden sijaan. No harjoitella voi vaikka ei ovista oliskaan B)

Niin ja 25-vuotta olen ja ensimmäisestä tässä kuumeillaan.<br><br>
 
Moiks!
Nyt mua alko hämäämään :) puhuitte tosta kun on lyhyet menkat menihän se niin et vois olla ongelmia oviksen kanssa. Tää on nyt toinen kierto kun tulee eka niagara toka mun normaali ja kolmas mihin ne hävis. Eli niin kun vain 2 vuoto päivää vaan, tosin niinäkin kahtena ehtii vuotaa reilun desin, eli jonkun mittapuun mukaan runsaat ;) No toivossa on hyvä elää.
 

Yhteistyössä