25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Ainii miten mie nyt tiiän miun varmimman päivän tulla raskaaks..Miten osaan sen laskea? Menkat alko siis 27.päivä perjantaina ja jos miun kierto nyt on se 28-31 pv..Päivämääriä kehiin!!! Auttakaa tyhmää?

D
 
täti pakkasi jo laukkunsa sunnuntaina ja kun kävin ovislaskuriin näpyttelemässä päiviä niin mulla pitäs olla parhaat päivät 4.-9.5 eli ei kun hommiin :D Kiva lukea muiden kuulumisia ja täytyypi myöntää, että hiukka kateellisena täällä tota jatkuvasti kasvavaa plussalistaa katselen...Jospa minäkin sille listalle pääsisin tässä lähiaikoina...Haikeutta ilmassa...Tsemppiä kaikille plussaa odottaville :wave:
 
Dinah: käy vaikka tuolla perhesuunnittelun sivuilla testailemassa ovulaatiolaskuria http://pesu.come.to/, niin saat tietää todennäköisimmät tärppipäivät. Tietty myös ovistesteillä voi kokeilla ovulaatiota bongata...

Tervetuloa myös Hiljaisuus, etköhän sä vähän "alaikäisenäkin" joukkoon mahdu, jos enemmän tunnet täällä itsesi kotoiseksi kuin tuolla parikymppisissä =)
 
Onnea Lellu! Puhallahan plussatuulia hieman tännekin päin :D

:hug: kaikille, joille täti on tullut kutsumatta kylään. Extra :hug: Alisalle. Taitaa onneksi jo pahin olla takana viesteistäsi päätellen.

:wave: kaikille uusille

(.) Mulla on yleensä ovistuntemukset melkoisen vahvat, mutta nyt hämmästyttää kummastuttaa, kun ainoat ovikseen viittaavatkaan olotilat oli ja meni jo kp 8. Sitten ei enää mitään. Toivottavasti ei oo oili aivan hukassa. Onko muuten jollain tietoa, miten vaikuttaa raskautumiseen, jos paino on alakantissa? Mulla on se käsitys, että voisi negatiivisesti vaikuttaakin. Meinaa työstressi viedä noita kilojakin mennessään. Vielä painoindeksi on sentään 19,6, mutta enää ei kyllä saisi laihtua. Ongelma tämäkin :/ Yleensä olisi mielissään, kun kilot pysyvät kurissa. Ja sitten kun kiertokin vielä seilaa miten sattuu. Huoh...

Mutta onpa sentään kesä jo tuloillaan. Vappu meni rauhallisissa merkeissä kotosalla ja tietysti peittoja heilutellen ;)
 
Sitä saa mitä tilaa
Tervetuloa uusille ja jos siellä joku plussannu oli jota en oo vielä muistanu onnitella niin onnea vaan kovasti :flower: :heart: :flower: ,meikäläisellä kun tuo muisti pätkii pahemman kerran,taitaa olla nuoruusiän dementiaa :D loistava tulevaisuus mulla :/
Täällä siis mennään loppua kohti kovaa vauhtia,en oikein jaksa uskoa tärppiin,ku alko taas tänään kerää ilmaa vattaan ja nyt oon taas ku ilmapallo,tuli mulle toi vappu vähä myöhäs =) Lämmöt oli kyllä äsken korkeella 37.4 eikä mulla oo ees kipee olo,väsyksissä oon ollu nyt muutaman päivän,mut eiköhän se täti sielt viimeistää viikonloppuna kylään kurvaa.
 
Onnea Lellulle! :flower: ja tervetuloa uusille.

Omaan napaan sen verran, että täti pörhälsi eilen täysin puun takaa kylään, joten tänään kp2/? . En ole edes kipeä eikä ole menka oireita ollut, eilen vaan suihkun jälkeen alkoi vuotamaan. Noh, katellaan miten tämä tästä asettuu... vauvakuume on aivan mieletön eikä sitä auta yhtään, että mies höpisee "vauvaprojektin" lykkäyksestä muutamalla kuukaudella syksyynpäin.

Katellaan miten asiat kolahtaa kohdilleen.
 
No heipähei!!!

Tervetuloa joukkoon Diarmund ja Hiljaisuus :heart:

Mammutti-mammalle pahoittelut tädin johdosta ja muille tädin yllättäneille myös keitä en nyt muista... :hug:

Täällä ei ole tapahtunut juurikaan mitään...kierron loppua odotellessa :p
 
Oukkidoukki ja moikkeliskoikkelis!

Laskeskelin tuossa omaa kiertoa elikkäs näin aloittelijana (ei oo koskaan ennen ollu vauvakuumetta, ja oon 26vee) sain kiertopäiviksi laskurilla 31, ja nyt olis menossa kp10/28-31. Onks toi nyt palstan tasolle yltävää slangia :LOL: Tarkotan siis että mulle on vähän outoja kaikki nuo termit. Hyvän linkin joku olikin laittanut perustamalleni "tyhmät kysymykset part 1" ketjuun =) =)

Juu elikkä mää oon aikalailla haaveilija -odottelen tuota puolisoa millon innostuu :D Ja minulla on eräänlainen lääkitys päällä josta pitäisi ehkä lääkärin kanssa keskustella. Se olisi kuitenki välttämätön, ei ns. "turha" lääke.

Onko täällä muita lääkityksen kanssa tuskailevia?
 
Juu huhuu :whistle:

Piti ihan tältä palstalta käydä katsomassa omaa kiertoa... ihan oikeesti, tätiä ei ole näkynyt ja niimpä varasin ajan gynikselle tuohon vajaa kolmen viikon päähän ettei se täti sitten vaan päätä tulla just hääpäivänä. Tai häämatkan aikana, koska silloin ajattelin tehdä vauvoja. No joo, mutta tuskimpa siis olen plussannut, en ole jaksanut enää edes testata, kun ei oirehdi mitenkään ja aiemmat testit siis olivat negaa.

Noh, vappua nautittiin ihan tämän nykyisenkin 5-vuotiaan kanssa täysin rinnoin. Kaipa se lisäys sitten joskus putkahtaa.

Onnea kaikille muille yritykseen.

-Alakelmi

P.S. Taas näitä yövuoroja niin ehtii lukasta kaikki läpi mitä viime aikoina olen missannut B)
 
TORSTAI 3.5.2007


Mammutti-Mamma: kp 3/?
Hiljaisuus: kp 4/28-33
Nanna81: kp 4/29-36
Dinah: kp 7/28-31
Piipi79: kp 7/24-29
Alisa: kp 7/34
Jahvetti: kp 8/26
Diarmuid: kp 11/28-31
Miuku79: kp 13/30-58
Robotti Ruttunen: kp 13/24-30
Unico: kp 13/28
Papunen: kp 14/24-28
Kälättäjä: kp 14/30
PikkuTiitiäinen: kp 15/22-28
Minski25: kp 16/24-29
Peppi1981: kp 16/28-30
Taika-79: kp 19/30
Menni: kp 20/28-41
Repa: kp 20/28-30
Hilipati: kp 21/28
Helsku: kp 22/29
Äitsy80: kp 22/28-31
Viola: kp 24/?
Iita82: kp 25/29-42
Ciba: kp 25/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 26/26-28
Inessa: kp 27/31
Hobitti2003: kp 28/?
Sunshine: kp 28/38-46
Haahuilija: kp 29/?
Kuumeilija-79: kp 31/28-33
Matilda81: kp 34/28-30
Mints: kp 45/29
Neppis: kp 48/32-42
Jennie80: kp 56/36-?
Miina: kp 58
Vähän väsynyt: kp 58
Alakelmi: kp 69/30
Tresum: kp 71/28-38
Hipsu: kp 85/28(?)


Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1



<br><br>
 
Tervetuloa Hiljaisuus ja Mouku80 =)

Tsemppiä Mammutti-Mammalle alkaneeseen kiertoon!!

Kylläpäs Alakelmillä kierto venyy pitkäksi, toivottavasti saat asiaan jotain selvyyttä gynekäynnillä :hug:

Täällä kummastelu jatkuu, o-testi nyt neljättä päivää vahvaa plussaa :eek: Lämmöt oli tänäkin aamulla korkealla eli ovis niiden mukaan olisi ainakin ollut kp 20 ja kyllä silloin oli myös oviskipuja joskaan ei niin selkeitä kuin viime kierrossa.

Pitäisi alkaa vähän leipomaan, pikkupizzoja ajattelin väsätä :p
 
Sitä saa mitä tilaa
Mulla oli tänään pitkä keskustelu meidän naapurin rouvan kanssa tästä meidän lapsettomuudesta ja sit tuli puhetta siitä et hänen anoppinsa on hermoratahieroja ja et oiskohan siitä apua lapsettomuuteen,no lähti tuosta äsken kotia ja oli sit anopille soittanu ja hän oli sanonu et on lapsettomuutta hoidettu hr-hieronnalla,et ei tietysti takaa 100% onnistumista,mut mikäpä takais ja oli sit viel sanonu et foolihappo ja magnesium voivat auttaa asiassa,joten täytyypi varmaan huomen ostaa pillereitä ku joka tapaukses täytyy apteekissa käydä ja jos sit alkais suunnittelee tota hieronnas käymist,tulee kuiteski halvemmaks ku lääkkeiden syöminen/ostaminen.
Täytyyhän sitä kaikkea kokeilla,helpolla en luovuta :kieh: Toiveet nous taas korkealla,et jospa se meilläkin vielä joskus aurinko paistais risukasaan :)
 
Heipä hei!!
Vappu oli ja meni.. Todolla rauhallisesassa merkeissä..
Ovis toivonmukaan on takana päivn.. Mitään erikoisia tuntemuksi ei sen suhteen kyllä ole ollut/ole.. Mut kai se pitää vaan toivoan parasta..

Tänne oli tullut uusi plussa!! Onnea Lellu!!
Ihanaa kun noita plussia taas satelee.. Toivon mukaan pina taas kasvaa tuo plussa lista pitkäksi :heart:

Ja kaikille joilla on täti kylässä suuret halit!! :hug:

ÄitsyAika jännää että ovistesti voi näyttää plussa noin monta päivää.. Jospa se tarkotais et oisi paremmat mahdollisuudet tärppiin :D

Sitä saa mitä tilaaTuo hieronta kuulostaa aika jänälle.. Mutta kaikeahan sitä kannattaa kokeilla ehdottomasti. Jospa siitä oisi teilekin apua!

Mukavaa torstaita kaikille!!

-Taika-
 
Hiljaisuus ja Mouku Tervetuloa!!

Mammutti Mammalle :hug: täti pahoittelut ja lykkyä uutteen kiertoon!

En muista kuka puhui siitä hermorata hieronnasta, mutta siis muistelinko oikein että se on melko kivuliasta puuhaa? mutta mitäpä sitä ei tekisi, jos tietäisi sen auttavan!

(.) kävin sitten siellä gynellä tänään ja se on se PCO sitten minulla. :/ Että löytyi sitten syy niihin pitkiin kietoihin. Lääkäri totesi vain, että aina kun kierrot on yli 40 niin ei toivoakaan että olisin ovuloinut. Painoa pitäisi vähän pudottaa ja kirjoitti terolutteja. Ultrasi myös ja kaikki muuten ok paitsi että niitä rakkuloita oli molemmilla puolilla. Limakalvo vastasi loppukiertoa, eli eiköhän se täti sieltä sitten taas ensiviikolla tupaan tupsahda. :( On kyllä vähän surullinen olo. :/ Vaikka lääkäri olikin optimistinen, että jos kierrot ovat lyhyitä niin sitten voin tulla raskaaksi. Kertoi kyllä vielä, että mikäli clomit haluan niin niihin täytyisi ottaa seuranta ultra ja en vielä valmis ravaamaan lääkärissä monta kertaa kk. Ei tässä sitten auta kuin odotella sitä tätiä.. : :'(
 
Ei oo tullu pitkään aikaan täällä käytyäkään...Jotenkin aika menee ihmeelllisesti kovaa vauhtia! :)

tervetuloa uudet! :wave:

pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä seuraavaan kiertoon! :hug:

).( Kp28/38-46...Ovis oli varmaan (luulen vahvasti niin) paljon aikaisemmin, kun olis pitäny olla jos kierto olis edes tuon 38päivää. Eli luulen todellakin, että kierto on nyt lyhyempi. Oletettu ovis tuli hyödynnettyä! Täällä on alkanut ilmaantumaan muutamia oireita. Tai ainakin kuvittelen niin...tissit on hellät (eivät ole koskaan, eivät edes menkkoja ennen, niiden aikana), alavatsaa nippailee, välillä reunoilta, välillä ihan tuosta keskeltä, kaiken maailman pahat hajut öllöttää tavallista enemmän ja muutenkin öllöttää päivisin...Nyt sellaista ei ole. Olen ihan sekaisin näiden "oireiden" kanssa. Mutta eihän tässä auta muu kuin odotella, testata en vielä uskalla... :whistle: :p
 
:) Tuli tänään töissä kiva fiilis kun palvelin siinä asiakasta kassalla. Hänellä oli mukana noin kaksivuotias poika, joka tollotti suoraan mua silmiin. Mä en siis voinu tuijottaa takas pitkään, alko niin poskia kuumottaan ku aattelin että oisko itellä tollanen ihana nappisilmä joskus :heart: :D Hassua että sitä näkee nykyään asioita ihan eri kulmasta, kuin muutama vuosi sitten jolloin ei olisi ollut puhettakaan että olis vauvaa tehny mieli tehä.

Tsemppiä kaikille loppuviikkoon! Jos olisin ennustaja, ennustaisin plussakeliä aina vaan ;) ;) <br><br>
 
Tervetuloa kaikille uusille :wave:

:hug: kaikille negan saaneille tai tädin kylään saaneille

Ja paljon onnea :flower: plussanneille (jos heitä on :) )


Täytyy taas voivotella omaa napaa :wink: : Eli nyt on menossa kp 27/31. Oireita ei ole vieläkään oikein kunnolla, vaikka tässä vaiheessa jo pitäisi ehdottomasti olla (ainakin ennen ollut). Rinnat ovat kainaloiden alta hellät eli eri tavalla kuin aikaisemmin tätiä enteillessä. Vatsassa ei ole juurikaan ollut tuntemuksia kuin tosi harvoin. Nyt on ollut ilmavaivoja jo kolme päivää :oops: En tiedä johtuuko vielä vapun epäterveellisestä ruokavaliosta :p
Maanantaina olisi kai sitten testauspäivä, mutta voi olla etten malta sinne saakka odottaa sillä viikonloppuna on mukavampi testata, ei tarvitse sitten maanantai aamuna lähteä itku silmässä töihin jos (ja kun) se nega sieltä paukahtaa. Eli saatan testailla jo sunnuntaina :lol:

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!
 
Unico pika
Tälläsen pika kysymyksen tulin heittämään tähän, illalla lisää.
Siis mielialsta? heittelkeekö teillä fiilikset paljon vai ei yhtään? mulla vaan oli eilen ihan hirvee päivä nukahtaa pystyyyn illalla, itkunen ilta yms muuta ei niin kivaa... alavatsa kipeäksi alkoi illan mukaan, et olisko se alavatsa ovis, mut eikai nää muut nyt liity siihen, vai kokemuksia ?
 

PERJANTAI 4.5.2007


Mammutti-Mamma: kp 4/?
Hiljaisuus: kp 5/28-33
Nanna81: kp 5/29-36
Dinah: kp 8/28-31
Piipi79: kp 8/24-29
Alisa: kp 8/34
Jahvetti: kp 9/26
Diarmuid: kp 12/28-31
Miuku79: kp 14/30-58
Robotti Ruttunen: kp 14/24-30
Unico: kp 14/28
Papunen: kp 15/24-28
Kälättäjä: kp 15/30
PikkuTiitiäinen: kp 16/22-28
Minski25: kp 17/24-29
Peppi1981: kp 17/28-30
Taika-79: kp 20/30
Menni: kp 21/28-41
Repa: kp 21/28-30
Hilipati: kp 22/28
Helsku: kp 23/29
Äitsy80: kp 23/28-31
Viola: kp 25/?
Iita82: kp 26/29-42
Ciba: kp 26/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 27/26-28
Inessa: kp 28/31
Hobitti2003: kp 29/?
Sunshine: kp 29/38-46
Haahuilija: kp 30/?
Kuumeilija-79: kp 32/28-33
Matilda81: kp 35/28-30
Mints: kp 46/29
Neppis: kp 49/32-42
Jennie80: kp 57/36-?
Miina: kp 59
Vähän väsynyt: kp 59
Alakelmi: kp 70/30
Tresum: kp 72/28-38
Hipsu: kp 86/28(?)


Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1



 
mouku80
Moi taas kaikki,

kiitos tervetulotoivotuksista! Lueskelin ketjua alkupäästä saadakseni tietää teistä hieman lisää. Mukavaa kuulla, että on muitakin opiskelijoita! Mulla on jo yksi tutkinto takana, mutta tätä toista olis vielä noin vuosi jäljellä. Olin joskus aikaisemmin aina sitä mieltä, että ensin koulu ja työpaikka, mutta kummasti on ajatukset muuttuneet, kun on todellinen kuume iskenyt päälle... =) Uskon, että kyllä taloudellisesti pärjätään kun mies on kumminkin vakituisessa työsuhteessa. Hän on muuten 31 v ja olisi varmaan ollut valmis yrittämään jo aiemminkin.

Olen vielä hieman pihalla tästä jargonista mitä täällä käytetään, mutta enköhän pääse pikkuhiljaa jyvälle ;) Meillä ei ole toistaiseksi tarkoitus mittailla lämpöjä tai edes laskea kiertopäiviä, varmaan aletaan siihen sitten vähän myöhemmin ellei mitään tapahdu.

Onnea odottajille ja tsemppiä yritykseen muille!

 
Vaihdoin muuten nimimerkkiä,olen ex-sitä saa mitä tilaa.

Unicolle vastaus on et joo,kyllä mulla ainakin mieli heittelee ihan miten sattuu ennen menkkoja,en oo ihan hetkee tarvinnu itkee,mut on sitäkin joskus tullu koettua,nyt se lähinnä on siitä normaali olotilasta kauheaa raivokohtauksee,millo mistäkii asiasta :ashamed: Mut onneks tää meitin perhe alkaa olla jo niin tottunu näihin et ymmärtää pysyy silloin kaukana.
 
Tervetuloa uusille.. olen lisäilly teidät tonne ekan sivun listaan..


Nyt voi sanoa, että kaikkemme olemme antaneet tässä kierrossa.. vaikka laskurin mukaan ovis olisi vasta tänään, olen samantien ku täti lähti, alkanut kuluttamaan aikaa tuolla makuuhuoneen puolella..siis jäänyt sänkyyn makoilemaan joksikin aikaa hommien jälkeen.. ensi kierrossa ostamme sitten niitä testejä, jolloin pääsen tarkistamaan onko ovulaatio vieläkin samoilla paikoilla kierron aikana, ku viime syksynä..
 

Yhteistyössä