25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

MAANANTAI, VAPPUAATTO 30.4.2007

Dinah: kp 4/28
Piipi79: kp 4/24-29
Alisa: kp 4/34
Jahvetti: kp 5/26
Miuku79: kp 10/30-58
Robotti Ruttunen: kp 10/24-30
Unico: kp 10/28
Papunen: kp 11/24-28
Kälättäjä: kp 11/30
PikkuTiitiäinen: kp 12/22-28
Mammutti-Mamma: kp 12/?
Minski25: kp 13/24-29
Peppi1981: kp 13/28-30
Taika-79: kp 16/30
Menni: kp 17/28-41
Repa: kp 17/28-30
Hilipati: kp 18/28
Helsku: kp 19/29
Äitsy80: kp 19/28-31
Viola: kp 21/?
Iita82: kp 22/29-42
Ciba: kp 22/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 23/26-28
Inessa: kp 24/31
Hobitti2003: kp 25/?
Sunshine: kp 25/38-46
Haahuilija: kp 26/?
Kuumeilija-79: kp 28/28-33
Nanna81: kp 30/32-37
Matilda81: kp 31/28-30
Mints: kp 42/29
Neppis: kp 45/32-42
Jennie80: kp 53/36-?
Miina: kp 55
Vähän väsynyt: kp 55
Alakelmi: kp 66/30
Tresum: kp 68/28-38
Hipsu: kp 82/28(?)


Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1

<br><br>
 
Nyt tulee omaa napaa...

Plussaa :heart: :heart: :heart: Ihan outoa. Ei oikein mitään oireita, tai ehkä on. Pitää oikein miettiä näitä tuntemuksia.

Palailen kun olen vähän selvinnyt tästä tunteesta.

Lellu
 
Oikein paljon onnea plussasta Lellu1 :flower: :flower:
Nanna81 :hug:

Itsellä oireettomuus jatkuu :\| Rinnat ovat hieman hellät kainaloiden alta, siinäpä ne oireet. Kp 24/31 on kuitenkin jo menossa ja tähän aikaan on yleensä jo rinnat kipeämmät ja alavatsassa tuntunut. En oikein kyllä uskalla vielä ajatella raskautumista. Testailen sit viikon päästä :whistle: Vappu menee kyllä ihan kotona tai sit täytyy "huijata" ystäviä juomalla jotain mehua tms. siideripullosta :LOL:


Oikein mukavaa vappua kaikille!!
 
Oikein hyvää vappua kaikille =)

Ja anteeksi kun olen loistanut poissaolollani, olen käynyt kyllä hätäisesti lukemassa kuulumisianne. On ollut sen verran aikataulutettua ohjelmaa ettei ole ehtinyt potea tätä vauvakuumettakaan koneen äärellä :LOL:

Lellulle tännekkin Megaisot onnittelut :flower: :heart:

Dinahille, Piipille ja Nannalle pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon :hug: Nyt ajatte sen tädin huitsin nevadaan niin ettei se löydä hetkeen takaisin ja plussaatte !!!

Tervetuloa Venla-05 =)

Alisalle isot :hug: Harmittavaa että noin piti käydä, olisin sinulle niin suonut onnellisemman lopputuloksen :hug: No mutta josko tämä uusi alkanut kierto toisi teille oman nyytin!!

Omaan napaan kuuluu oviksen hyödyntämistä ;) Tänään kunnon viivat ovistestiin ja kaikkensa täytyy yrittää niin on sitten taas jännitettävää. Myöhään kuitenkin se oíli tuli nytkin, niinkuin aiemminkin. Mutta pakkohan se on edes vähän jaksaa toiveita elätellä :whistle:
 
Hellou!!!

Alisa,olen kovin pahoillani... :hug: Toivottavasti parempi lopputulos ensi kerralla...

Lellulle isot onnittelut plussasta!!!! :heart:

Venla-05,Tervetuloa joukkoomme :wave:

Ja kaikki tädin yllättämät iso :hug:

Mulla ovisoireet aika lievänä lauantaina,et tiedä sitte oliko ihan kunnollinen ovulaatio tapahtunu :/ nooh,oli tai ei,eipä oo makkarissakaan juuri tullu touhuiltua,eli ei taida tarvita plussaa odottaa tälläkään kertaa :\|
No asiahan varmistuu taas jonkin ajan kuluttua...

Huomenna ohjelmassa pelkkää siivousta,pakko hoitaa alta pois kun miehellä 30vee synttärit viikonloppuna ja loppuviikko menee leipomusten värkkäilyyn...

Mutta hyvät vaput vaan kaikille ja plussatuulia!!!
 

TIISTAI, VAPPUPÄIVÄ 1.5.2007

Dinah: kp 5/28
Piipi79: kp 5/24-29
Alisa: kp 5/34
Jahvetti: kp 6/26
Miuku79: kp 11/30-58
Robotti Ruttunen: kp 11/24-30
Unico: kp 11/28
Papunen: kp 12/24-28
Kälättäjä: kp 12/30
PikkuTiitiäinen: kp 13/22-28
Mammutti-Mamma: kp 13/?
Minski25: kp 14/24-29
Peppi1981: kp 14/28-30
Taika-79: kp 17/30
Menni: kp 18/28-41
Repa: kp 18/28-30
Hilipati: kp 19/28
Helsku: kp 20/29
Äitsy80: kp 20/28-31
Viola: kp 22/?
Iita82: kp 23/29-42
Ciba: kp 23/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 24/26-28
Inessa: kp 25/31
Hobitti2003: kp 26/?
Sunshine: kp 26/38-46
Haahuilija: kp 27/?
Kuumeilija-79: kp 29/28-33
Nanna81: kp 31/32-37
Matilda81: kp 32/28-30
Mints: kp 43/29
Neppis: kp 46/32-42
Jennie80: kp 54/36-?
Miina: kp 56
Vähän väsynyt: kp 56
Alakelmi: kp 67/30
Tresum: kp 69/28-38
Hipsu: kp 83/28(?)


Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1


 
Miuku79
Tervetuloa Diarmuid:) Onnea myös kaikille plussanneille!

Itse elelen joko kp11 tai kp5, riippuen mistä menkat laskee. siitä kun alkoi ensimmäisen kerran vähän rusehtava vuoto vai siitä kun verta alkoi tulla niin, että tarvitsi sidettä. No kuitenkin, ovista yrityän pongailla ja olen toiveikas tämän kierron suhteen kun näyttää joka toinen kierto olevan normaali ja sellainen missä ovulaatio tapahtuu. Toissapäivänä sain jo yli puolikkaan viivan ovistestiin (mielestäni näyttivät melkein samanvahvuisilta, mutta miehestä ei) eli voi vielä tulla lyhytkin kierto. Pitää tänään testata onko viiva vahvistunut vai sekoileeko kroppa vain.

Nyt siis menossa yk4, mutta vain yhdessä aiemmassa kierrossa on ovulaatio tapahtunut. Toivotaan parasta:) Paljon onne aoviksen pongailuun teille kaikille, samoin kuin plussailuunkin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 13:26 Miuku79 kirjoitti:
Tervetuloa Diarmuid:)
Kiitos. Nimimerkkini tulee irlannin kielisestä pojan nimestä joka sattui silmiini saitilta jossa on lista irlantilaisista perinteisistä ja suosituimmista nimistä. Huvitti kuvaus Diarmuidista:

"From the Old Irish male name, Diarmait. According to Irish folklore, Diarmaid was one of Finn mac Cumaill's warriors. Legend has it that he was blessed with a mark on his face which caused maidens to immediately fall head over heels in love with them as soon as they saw him."

:heart: :)
 
Miuku79
Heh, hauska kuvaus tosiaan tuon nimen hostoriasta Diarmuid:)

Piti tulla uudelleen kirjoittamaan tänne et tikutin äsken taas ovistestistä omissa silmissäni yhtä vahvat viivat. Tosin mieheni sanoi et testiviva on ehkä aavistuksen heikompi kuin kontrolliviiva. No, enpä ollutkaan vitsaamatta kuin 1h eli vois olla vahvempikin tai sit ainakin vahvistuu lähiakoina. Mutta siis mielestäni aika outoa kun lyhimmässäkään kierrossani (30päivää) en ole saanut ovisplussaa vielä aikoihin. Vasta kp17 tais silloin olla. Mietinkin äsken, et onkohan mulla pco tai jotain muuta häikkää kun jo menkkojen aikaan näyttä noin vahvoja viivoja. Ja siis jo ennen menkoja viivat aika vahvat. Outoa:(

No ehkä se selviää tässä tän kierron aikana ku jos mitään muita merkkejä oviksesta ei tuu niin kiiruhdan gynelle perustutkimukseen kp 20 maissa. Näin oon päättänyt.
 
Lellu Suuret onnittelut!! :heart: Toivotaan, että pikkuinen pysyy tiukasti mukana!

Pahoittelut Nannalle tädistä! :hug:

Tervetuloa Venla ja Diarmund(kirjoitettiinko se noin?)

Miuku en muista oletko testannut ihan raskastestillä, että jos ne ovistestit näyttäisivätkin raskauden? En muista mitä aikaisemmin olet kirjoitellut. Eikös se PCO muuten vaikuta jollain tapaa noihin ovistesteihin ja niiden plussiin? Tai sitten jos tosiaan oli ovis niin toivottavasti hyödynsitte peittojen välissä ;)

ON: ei mitään muuta kuin kipuja edelleen oikealla puolella alhaalla. Onneksi ylihuomenna pääsen sinne gynelle.

Nyt seuraamaan Suomen peliä, leionat voittaa muuten tänä vuonna, tiesittekös sitä!?!
 
Valtavasti onnea Lellu1!!! :flower: Näin sitä taas plussalista kasvoi.

Ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan Diarmuid! Tosiaan kiva nimimerkki sulla.

Miuku79: oottekos kauan nyt vauvaa yrittäneet? Entä oletko kauan ovista tikutellut, eli onko noi jatkuvat ovisplussat tavallisia sulla? Sitten se varmaan kannattaa tutkia, jos noin on.

ON: täti vielä täällä häilyy, mutta häipynee tässä piakkoin. Greippimehua ostin ja raskaus-Multitabseja, ei niistä kai haittaa ainakaan voi olla ;) Plussatuulia vapun jälkeiseen elämään itse kullekin ja peukkuja ovistouhuihin!
 
Lellulle suuren suuret onnittelut =) :flower:

Ja pahoittelut kaikille, joiden luokse täti oli tullut :hug:

Kiitos äitsylle ja repalle tsemppauksesta :hug: Täällä onneksi vuoto jo aika paljon vähäisempää, muutaman päivän vuosin kyllä enemmän kuin koskaan. Alavatsakipua on vieläkin edelleen hetkittäin, mutta toivottavasti menee ohi pian. Jännästi kipua on koko ajan tuntunut enemmän vasemmalla puolella. Vappu meni rauhallisesti mökillä kun ei kumpikaan oikein vielä ollut juhlatuulella, vaikka paljon paremmella mielellä jo ollaankin, että eiköhän se tästä :)
 
Miuku79
Oon testannu myös raskaustestillä, viimeks tänään ja negatiivista näyttää. Ollaan yritetty lasta joulukuusta -06. Ovisplussat ei oo mulla näin tavallisia, eli aikaisemmissa kierroissa en ole kierron ihan alussa tai lopussa saanu testiin kahta viivaa. Kierron puolessa välissä oon saanu kahta viivaa aiemminkin, mut aina toinen on ollu heikompi ja vahvistunu vasta jos ovis on oikeesti tullu. Oon siis sit tunnistanu tapahtuneen oviksen siitä et lämmöt on nousseet ja nännit kipeytyneet sen jälkeen.

Tästä syystä ihmettelenkin miks testit nyt näyttää noin vahvoja viivoja näin alussa. Voiskohan syynä olla, et nää ovistestit olis herkemmät ku ennen ku Mammaksilta olivat vaihtaneet ne eri valmistajan testeihin? Näillä uusilla siis vaan tapahtunu tää juttu. Kai tähän joku selvyys vielä tulee. Nyt on kuitenkin hyödynnetty mahdollinen oviksen lähestyminen aktiivisella seksielämällä (joka toinen päivä) :D
 
Huomenia!

Pakko kysellä vähän muiden tuntoja kun tää oman kehon tarkkailu tuntuu menevän vähän yli :LOL: Mulla on siis kp 23 menossa ja yk1, joten kierron todellinen pituus ei oel ihan tiedossa. Suurinpiirtein viikon ajan (mahdollisesta oviksesta lähiten?) on ollut painontunnetta ja kipuilua alavatsassa. Sitä on vähän vaikea kuvailla, mulla kun ei yleensä ole juurikaan menkkakipuja, joihin vois verrata. En tiedä sotkenko nyt kuumeillessani nämä tuntemukset pissatulehdukseen mutta ei jotenkin tunnu että tämä ois sitäkään. Tuota raskausoireketjua kun lukee niin pystyy helposti kuvittelemaan itselleen myös muita oireita mutta rinnat ainakin tuntuu toistaiseksi ihan normaalilta...

En kyllä uskalla toivoa että näin helposti ja nopeasti mitään olis tapahtunut kun yritys on näin alussa.

Reipasta loppuviikkoa kaikille ja plussatuulia niitä testaileville!
 
KESKIVIIKKO 2.5.2007


Mammutti-Mamma: kp 2/?
Hiljaisuus: kp 3/28-33
Nanna81: kp 3/29-36
Dinah: kp 6/28-31
Piipi79: kp 6/24-29
Alisa: kp 6/34
Jahvetti: kp 7/26
Miuku79: kp 12/30-58
Robotti Ruttunen: kp 12/24-30
Unico: kp 12/28
Papunen: kp 13/24-28
Kälättäjä: kp 13/30
PikkuTiitiäinen: kp 14/22-28
Minski25: kp 15/24-29
Peppi1981: kp 15/28-30
Taika-79: kp 18/30
Menni: kp 19/28-41
Repa: kp 19/28-30
Hilipati: kp 20/28
Helsku: kp 21/29
Äitsy80: kp 21/28-31
Viola: kp 23/?
Iita82: kp 24/29-42
Ciba: kp 24/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 25/26-28
Inessa: kp 26/31
Hobitti2003: kp 27/?
Sunshine: kp 27/38-46
Haahuilija: kp 28/?
Kuumeilija-79: kp 30/28-33
Matilda81: kp 33/28-30
Mints: kp 44/29
Neppis: kp 47/32-42
Jennie80: kp 55/36-?
Miina: kp 57
Vähän väsynyt: kp 57
Alakelmi: kp 68/30
Tresum: kp 70/28-38
Hipsu: kp 84/28(?)


Diarmuid: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1



<br><br>
 
Viola: Tiedän juu tunteen kun alkaa oikein miettimään raskausoireita niin tunteehan niitä itsessäänkin ja sitten saakin miettiä, että onko ne ihan oikeita vaiko vaan mielikuvituksen tuomaa =) Pidetään kuitenkin peukut pystyssä, että sinulla oireet tarkoittaisivat raskautta!
 
Huomenta vaan =)

Vapputorilla käyty ja samalla käytiin syömässä ja ai että kun oli hyvää ruokaa. Osaispa itsekkin loihtia tuollaisia herkkuruokia :p

Mä oon nyt ihan pihalla tästä mun kropasta, ovistesti näyttää kolmatta päivää vahvaa plussaa :eek: Aikaisemmin lh-huippu on ollut vaan yhden päivän ja seuraavana jo haaleampi viiva tullut testiin.

No mähän tietenkin jo ajattelen että tästä tuli ovuloimaton kierto ja mulla on vielä pco:kin. Eipä auta kun huomisaamuna vielä testata josko sit olisi jo haaleampi viiva. Kuitenkin lämmöt oli jo tänä aamuna nousseet sen puoli astetta.

Jotenkin taas sellainen peruspessimistinen olo että ei tässäkään kierrossa tule plussaa testiin :kieh:

Hyvä että Alisalla alkaa jo mieli kohentua, toivottavasti teillä nyt sitten tärppäisi ja matkalainen jaksaisi kyydissä loppuun saakka =)

Miuku, toivotaan et tää sun bongaama ovis toisi toivotun tuloksen teillekkin =) Mä laskisin sun kierron alkaneen siitä kunnon vuodosta kun sitä tossa aiemmin mietit.

Onkos tälle viikolle testaajia, sais jännittää taasen ;) ??
 
Piti vielä toivottaa Diarmuid tervetulleeksi =)

Ja samalla listasiivousta ajatellen huhuilen seuraavia joilla kierto pitkällä:

Matilda81, Mints, Neppis, Jennie80, Miina, Alakelmi, Tresum ja Hipsu

ilmoittakaahan itsestänne jotain. Alakelmi tossa hetki sitten kirjoittelikin mutta muista ei ole minun muistini mukaan hetkeen kuulunut!!!???
 
Moikka taas!
Täällähän tapahtunut paljon, tullut plussakinn ONNEA PALJON!
Ja näköjään myös ikävämpiä asioita voimia kaikille tädin yllättämille :hug:
Ja uusiakin ilmestynyt mukaan =) Hienoa ja tervetuloa!

Tänne, Plääh ei oikein muka jaksa mitään, innostua mistään. Ollu hiukan outo olo. Nooh eiköhän tää tästä taas mee ohi :D Aina positiivisempaan suuntaan. Täällä ei mitään tuntemuksia kropan suhteen, ;) ekan viikon jaksoin juoda mehua, sit siki siihen kin väsy et miksi ihmeessä ... No eipä oo mahassa kipuillut sitä ootellessa tuleeko vai eikö. Iloisia kevät päiviä kaikille ! Tää käypi kattelemassa ainakin taustalla jos ei tekstiä saa väännetyksi.

Plussa onnea kaikille!!!
 
Sopisinko minä tänne, vaikka olenkin vasta 24v?

Kolmatta lasta kuumeilen ja kuudes yrityskierto lähti käyntiin ja hirveät paineet tälle kierrolle kasaan, kun vesimiesvauvan haluaisin.

Kp siis 3/28-33

Joulukuussa 06 jäi pillerit pois.

Mietin jo ovistestejä vain tietääkseni ovistanko vai enkö.

Esikoisen odotteluun meni 8kk, toinen lykkäsi jo toisesta kierrosta.
Eli vielä ei olisi kyllä mitään hätää muutenkaan, mutta kun se vesimies aika tuolla takaraivossa karjuu.. :ashamed:

Ja ongelmana vielä tässä sekin, että miehen töitten takia hän joutuu olemaan muualla viikot, joskus harvemmin viikolla nähdään, mutta kohta pitäisi siihenkin tulla muutos, kun jaksaa vielä hetken aikaa näin.
 
Äitsy80: tuohon listasiivoukseen väliaikatietoja, että muistaakseni ainakin Mints ja Jennie80 oli tuolla viikolla 16 jännäämässä samassa pinossa ja ovat vielä mukana, joten kierrot on oikeasti vaan noin pitkällä. Muista ei ole näköhavaintoja =)

Itselle ei mitään uutta sinänsä, täti on tänään häipynyt ja ovista odotellessa. Olin tossa vapun tienoilla neljä päivää vapaalla ja tänään töihin tullessa iski heti hirveä työstressi, niin paljon hoidettavia asioita jne. :/ Täytyy vaan yrittää ottaa rennosti...
 
Vähän Väsy


vähän väsy saako kysellä mitä oireita sinulla oli? Olen myös miettinyt tuota PCO:ta. Kun sait clomit niin täytyykö sinun mennä tarkistus ultraan ennen ovista? Olen kuullut että, tässä olisi 2 eri tapaa.

Todella pitkä kierto oli kaikista suurin syy kun hakeuduin gynelle ja ultralla selvitti että PCO se on ja kun luki minun gyne historiaa niin on ollut jo varmaan aika kauan.Oireita minulla on pitkät kivuliaat ja runsaat menkat kun ne joskus ovat,en osaa eritellä oireita sen paremmin.Ultrassa ei tarvitse käydä,terolutit on ajoitettu alkamaan ovulaation jälkeen ja aina pitää tarkistaa mahdollinen raskaus ennenkuin aloittaa terolutit ja sitten clomifenit.
 

Yhteistyössä