Hakutulokset

1. sisarHENTOvalkoinen

Mikä kivunlievitys tokassa synnytyksessä, kun ensimmäinen nopeahko?

Esikoisen synnytys kesti rapiat 5h, jossa "nautin" ilokaasua ja epiduraalin... kuopuksen synnytyksessä olin sairaalaan tultaessa 8cm auki, tutkimushuoneestä mut kärrättiin suoraan saliin ja ulvoin epätoivoisesti puudutusta :laugh: ...sain vaatimusteni mukaisesti nopeasti taivaallisen...
  2. sisarHENTOvalkoinen

Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi käynnistyi?

esikoinen:rv 39+3 Maha alkoi tyhjenemään (ripulia) n.klo 5 ja Lapsivedet lorahti n. klo 6 ja siitä alkoi supistukset... tyttö oli maailmassa klo. 12.10 kuopus: rv 38+6 Maha alkoi tyhjenemään niin kuin esikostakin n. klo 6 ensimmäinen kipeä supistus tuli klo 8.30 ja tyttö oli maailmassa 11.15
  3. sisarHENTOvalkoinen

Onko lähiaikoina Jorvissa synnyttäneitä?

Minkäslaisia kokemuksia paikasta? Olen synnyttänyt molemmat lapseni jorvissa ja vain PELKKÄÄ POSITIIVISTA sanottavaa, viimeisin synnytys 5kk:tta sitten Kätilöt? Ammattitaitoisia ja empaattisia, kuuntelivat toiveita... Saiko epiduraalin helposti? Esikosta sain epiduraalin heti...
  4. sisarHENTOvalkoinen

Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

esikoisesta ja kuopuksesta tuli vaan mahansisallön ja tissien verran painoa :whistle: eli 7-8kg, jotka jäi synnärille kotiuduttuessa... esikko painoi rv39+3 2860g ja kuopus rv 38+6 2940g
  5. sisarHENTOvalkoinen

Kysymys nimenomaan ekan ja tokan lapsen synnytystä koskien!

Eli jos synnytit molemmat alateitse ni tuliko kakkonen nopeammin? Esikon synnytys kesti 5h ja kuopuksen 2h (olisi tullut syöksynä, mutta sain spinaalin rauhoittamaan/keskeyttämään sitä, huoh) Käynnistykö samalla tavalla(jos ei ollut käynnistetty vaan alkoi luonnostaan) Molemmat...
  6. sisarHENTOvalkoinen

Vielä tätä samaa:kauanko tokan synnyttäminen kesti??

Esikoinen 5h, paino 2850g kuopus 2h, paino 2940g (tosin olisi tullut nopemminkin kun 45min supisteluiden jälkeen olin sairaalaan päästyäni 8cm auki ja sain spinaalin rauhoittamaan rajua synnytystä, se siis venytti synnytystä tunnin :whistle: ja hyvä niin.) Väliä esikolla ja kuopuksella 1.5v
  7. sisarHENTOvalkoinen

HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

rouvasumppisuu pakko tulla antaa tsempitykset "vanhalle" kuumeilija kamulle vauvakuumeajoilta =) pian sullkin nyytti sylissä, uskomatonta. Jaksamista viimemetreille ja nautihan masustasi vielä hetki (itse jo ikävöin :kieh: ) sHv ja pikkutypy 7vkoa huomenna :heart:
  8. sisarHENTOvalkoinen

Ensimmäinen ja toinen synnytys!

* ikäeroa 1.5v tytöillä * Esikko syntyi rv39+3, synnytys alkoi vatsan rajulla toiminnalla (p*aska lensi ;) ),hetken päästä meni lapsivedet ja heti alkoi säännölliset rajut supparit. Synnytys kesti kokonaisuudessaan 5h. Ponnistusvaiheessa romahti sydänäänet ja pimu tuli imukupilla sen vuoksi...
  9. sisarHENTOvalkoinen

<3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

Hirmuisen paljon onnea kaikille nyyttinsä saaneille ja voimian vielä mahakkaille, ihana palkinto odottaa :heart: =) Meillä pikkuneiti jo 2vkoa 2päivää, kaikki mennyt hienosti, 1.5v isosiskokin ilolla mukana uudessa arjessa uuden tulokkaan myötä =) ilmoittelen, että siirryn enemmän jälleen...
  10. sisarHENTOvalkoinen

Meille syntyi rv 38+6 7.5.08 klo. 11.14 suloinen ja rakas tyttönen, 2940g ja 48cm kuva otettu kotiutumisen hetkellä Se mun mahantoiminta tosiaan enteili synnytystä mistä teille kirjoitin ;) sairaalassa oltiin klo. 9 jolloin olin 8cm auki, nautin hetken spinaalista, koska kieltäydyin...
  11. sisarHENTOvalkoinen

Ihana vaavi teillä dora, todella suloinen :heart: =) Täällä on herätty vatsantoimintaan hetki sitten (esikon synnytys käynnistyi mahan toiminnalla ;) ,joten nyt ei malta nukkuakaan :laugh: )... pikkasen myös juilintaa mahalla, ei kylläkään suppareita *jännittää* sHv linjoilla...
  12. sisarHENTOvalkoinen

poika04: Meillä on ainakin esikon vuoden käytössä ollut patja odottelemassa vauvan pinniksessa, toki se on tuuletettu ja päällinen pesty. Eli eiköhän se teitinkin patja ole ihan ok=) katrinainen: onnittelut vauvan navasta ;) =) eikö vain olekin sievä? Muistan kuinka itse ihailin esikon...
  13. sisarHENTOvalkoinen

Sydämelliset onnittelut Doralle tyttösestä :heart: :flower: =)
  14. sisarHENTOvalkoinen

riinak: Itse kyllä tunnistin välittömästi esikosta ne oikeat supistukset, ne poikkesi voimakkuudeltaan ja tyyliltään harj.supistuksista selkeästi. Noiden ennakoivien/harj.supistuksien onkin tarkoitus kypsytellä ja valmistella paikkoja tulevaa koitosta ajatellen (pehmentää ja lyhentää...
  15. sisarHENTOvalkoinen

Suuret tsempitykset ja onnen halit weiss:lle ja eetille :hug: =) huomisen koitoksia ajatelle!!! Pian on nyytit maailmassa, ihanaa!!! Huomenna neuvola, muuten ei omasta olosta erikoisempaa mainittavaa, hyvää hyvää hyvää kuuluu, ei supistuksia ei :headwall: tmvk: :hug: Yritä kestää ja...
  16. sisarHENTOvalkoinen

tmvk: UUUuuuu, joko vihdoin koittais sun vuoro =) ??? Toivottavasti saat soittaa miehen kohta takasin kotiin. *tsemppiä*
  17. sisarHENTOvalkoinen

Lumikolle valtaisasti onnea pikku tylleröstänne :flower: :heart: Tsempitykset huomenna nyytinhakumatkalle lähteville toukonupulle ja edla-mammalle, tulkaahan sitten jakamaan ilouutiset meille =) sHv ja hippu 38+3
  18. sisarHENTOvalkoinen

summer: Hirmuisesti ONNEA pikkuisen tytön syntymän johdosta!!! Hienoa, että kaik meni hyvin :hug: :heart:
  19. sisarHENTOvalkoinen

annaliina73: Tuo raskaana olevan päivittely on kyllä syvältä :headwall: mun kohdalla se on taas päinvastasta kun sulla mutta vähintään varmasti yhtä ÄRSYTTÄVÄÄ, eli voih, kuinka sun maha on noin pieni, miten sä voit olla noin hoikka, mahtaa tulla pieni lapsi jne jne jne...(esikosta olin ihan...
  20. sisarHENTOvalkoinen

poika: ONNEA PIENEN POIKASI SYNTYMÄN JOHDOSTA!!! :flower: :heart: Gha: ONNEA PIKKU PRINSESSAN SYNTYMÄN JOHDOSTA!!! :heart: :flower: Tulkaahan kertomaan tarkemmin tapahtumia kun ennätätte =) katrinainen: Meidän esikolla napatynkä irtosi viikon iässä ja jälkivuoto kesti 2vkoa...

Yhteistyössä