Hakutulokset

  1. raksmaitaks

    Tartu mikkiin...

    Katsoiko joku ohjelman? Aivan mielettömän upeasti tytöt vetivät tuon Runaway-biisin. Tippa tuli linssiin kuunnellessa, mutta taitaa olla raskaudellakin jotain tekemistä asian kanssa :) . Mut pakko sanoa että ehkä paras esitys mitä mä olen ohjelmassa nähnyt. Wau!!
  2. raksmaitaks

    Jokohan minäkin saan...

    tehdä aloituksen?? Viimeks herjas jotain otsikosta, ei ymmärrä??? No näemmä :) . Mun koneella taitaa olla menkat kun käyttäytyy niin huonosti. Hetki sitten tiputti mut vallan pois, siis ei ollut verkkoyhteyttä. Melkein iski muuten paniikki ajatuksestakin että pitää olla ilman nettiä. Miten...
  3. raksmaitaks

    Kysymys: muistatko vielä vauvan ensimmäiset liikkeet raskaudessa?

    Niin kysymys kuuluu: missä ne liikkeet tuntui? Kun mä olen näillä olemattomilla viikoillani jo kovasti tuntevinani liikkeitä, mutta ne tuntuu tuolla vatsan sivuilla. Yleensä oikealla sivulla, mutta just äsken vasemmalla. Mahtaakohan nää nyt olla niitä vai mitä ihmeitä. Siis samalta tuntui ekasta...
  4. raksmaitaks

    Koskakohan pomo soittaa...

    Oon ollut flunssassa jo jonkin aikaa ja nyt aamulla kun heräsin niin olo oli kuin junan alle jäänyt. Eilen oli lämpöä, mutta nyt näyttää mittari vain 36,4. Soitin kuitenkin töihin ja ilmoitin etten tule. Niin ja työterveyteen mulla on aika puol kolmelta. Eipä tässä muuten mitään mutta kun...
  5. raksmaitaks

    sairastelu ja raskaus

    Kertokaas nyt viisaammat mulle. Olen tässä ollut enemmän ja vähemmän räkäisenä jo viikon verran. Nyt on olo melko ikävä tällä hetkellä. Mietinkin että mites tuo mun maha-asukki tähän reagoi. Kun siis huomenna on taas työpäivä ja sinne mielelläni menisin. Mutta onko siitä vauvalle haittaa...
  6. raksmaitaks

    Mies synnytti viime yönä

    Mies kertoi aamulla että oli nähnyt synnytysunia. Peräaukostaan oli vauvaa puskenut ja oli kuulemma sattunut ihan älyttömästi. Herätessään oli pelännyt ettei vaan olis paskonut sänkyyn kun niin paljon pusersi ja punnersi :D . Mistäköhän tuollainenkin uni saa alkunsa?? Mies kertoi että...
  7. raksmaitaks

    lunttilappuliisa hei!!!

    Tää on nyt ihan hysteeristä, mutta oletko niin kiltti ja ihana että poistat kommenttisi mun kuvasta? Jooko pliis pliis :) .
  8. raksmaitaks

    raksmaitaks...

    Kun täällä on näitä nimialoituksia nyt niin paljon. Ajattelin laittaa itse omani kun ei mua muut huutele :D .
  9. raksmaitaks

    tää häipyy nyt!

    Hitsi että oli tänään(kin) kivoja keskusteluja täällä. Aina tänne jämähtää pitkäksi aikaa, eikä malta millään lopettaa. Nyt alkaa vaan silmät painaa tonnin kappaleelta ja huomenna on SIKA-aikainen herätys. Pakko lähteä treffeille nukkiksen kanssa vaikka voisin tässä istua vaikka koko yön. Ötysiä...
  10. raksmaitaks

    Hei, mähän olen hereillä!!!!

    Eikä edes väsytä :o . Nää viikot kun on mennyt valtavan väsymyksen alla. Ei ole pystynyt valvomaan (mikä on tietty ollut ihan hyvä juttu) ja mitään ei ole saanut aikaiseksi. Nyt on paha olo pois, olo paljon pirteämpi ja olen jopa jaksanut tänään jotain touhutakin (tosin hyvin vähän)...
  11. raksmaitaks

    taso laskenut :D

    Täällä oli joku päivä sitten puhetta tuosta tieteen kuvalehden älykkyystestistä. Menin uteliaisuuttani kurkkaamaan että onko se vielä sama kuin joskus kun sain itse tulokseksi 134. Eipä ollut sama, vaan hurjasti uudistunut ja tosi mielenkiintoinen. Tein testin ja nyt täytyy tunnustaa että...
  12. raksmaitaks

    vinkki alennusmyynneissä juoksijoille...

    Tämän viikon (ellei jossain jopa aiemmin) ollaan alettu alentamaan vaatteiden hintoja. Vaatteet alennetaan jo nyt, sillä työtä on tosi paljon myyjille. Asteittain alkavat halventaa esim. miesten vaatteet ekana. Eli nyt jos koska tekee parhaimmat löydyt putiikeista kun alesta ei olla vielä...
  13. raksmaitaks

    Hei kaikki karvanaamat!

    Miten poistatte karvoitusta vai annatteko kaikkien partojen kukkia :) . Mä olen niin kyllästynyt poski-ja leukapartaani, samoin leuassa kasvavaan luomeen josta kasvaa karvaa, rehottaviin nenäkarvoihini ja muhkeisiin viiksiini. Mä olen höyläillyt tähän asti, mutta nyt tuntuu että naama on...
  14. raksmaitaks

    huhupuheita...mahtaakohan pitää paikkansa?

    Kuulin että viime viikolla olis joku "jäänyt" junan alle ja tämä joku olis ollut sen Auvisen äiti. Mahtaakohan pitää paikkaansa? Hirvittävän surullista :( . Tuo surun taakka täytyykin olla aivan uskomaton tuollaisessa tilanteessa. Jotain mitä ei pysty edes kuvittelemaan.
  15. raksmaitaks

    kotitekoinen sinappi

    Pitäis tehdä itse sinappia lahjaksi sukulaisille. Sinappijauhe ja purkit on ostettu. Enää puuttuu siis hyvä sinappiresepti :D . Niin oliskos kellään :whistle: ?
  16. raksmaitaks

    Tyypilliseen tapaani:valivali (taas raskaudesta)

    Siis mä en kestä |O . Eilen mulla oli aamulla kovia menkkamaisia kipuja pari tuntia. Sitten ne yhtäkkiä loppui kun otin hyvin rauhallisesti. Mutta hirvittävä pelko oli tietty keskenmenosta. Ei ole tullut vuotoa, rinnat sattuu ja mieli ailahtelee. Mutta pahoinvointi on helpottunut huomattavasti...
  17. raksmaitaks

    jaahas, treffeille häivyn nyt

    Meinaan ton nukkumatin kanssa. 12 h yöunien ja 2 h päikkäreiden jälkeen alkaa raukan silmäluomet taas lupsumaan. Saas nähdä mitkä on fiilikset kun aamulla pärähtää herätys soimaan klo.5.40 :headwall: . Ötysiä ja vali vali :saint: :xmas: :whistle:
  18. raksmaitaks

    Saanko valittaa (jälleen raskaudesta)

    Onko mulla oikeus kärsiä tästä raskaudesta? Kun siis kauan ollaan lasta yritetty ja nyt on viimeinkin ns. kala koukussa. Tää on uskomattoman ihana juttu, ollaan koko perhe asiasta onnemme kukkuloilla. Kuitenkin fakta on, että mulla tuottaa vaikeuksia jaksaa ihan normaaliakin elämää. Mä olen...
  19. raksmaitaks

    Olen tänään keksinyt maailman turhimman ongelman :D

    Juu kuulkaa nyt ette ees usko. Mun mun käy kauheesti sääli niitä aloittajia joiden ketjuun ei olla lainkaan vastattu. Tuossa aiemmin illalla niitä kävin läpi ja vastailin minkä pystyin. Kun tulee niin paha mieli toisten puolesta :ashamed: . Eipä tässä mitään, mutta tuleepa aikaa myöden...
  20. raksmaitaks

    onko tämä enää normaalia (raskaudesta)??

    Siis tämä käsittämätön väsymys?? Mulla oli tänään vapaapäivä. Nukuttuani ensin 8h yöunet, nukuin päivällä 3 h päiväunia ja nyt olisin ihan valmis pehkuihin :headwall: . Miten mä VOIN olla näin väsynyt koko ajan :o ? Onkohan tämä enää mitään normaalia vai voiko olla jokin puutos tai vastaava?

Yhteistyössä