Olen tänään keksinyt maailman turhimman ongelman :D

Juu kuulkaa nyt ette ees usko. Mun mun käy kauheesti sääli niitä aloittajia joiden ketjuun ei olla lainkaan vastattu. Tuossa aiemmin illalla niitä kävin läpi ja vastailin minkä pystyin. Kun tulee niin paha mieli toisten puolesta :ashamed: .

Eipä tässä mitään, mutta tuleepa aikaa myöden raskaaksi selata viestejä ja pelastaa kaikki unohdetut :whistle: .
 
:hug: kiitos, kiva että muitakin on.

t: ketjuntappaja numero yksi, sekä omien aloitusten nostelija..kun ei kukaan vastaa... :ashamed: siksipä en paljoa nykyään aloituksia tee, vastailen kyllä mielelläni. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
:hug: kiitos, kiva että muitakin on.

t: ketjuntappaja numero yksi, sekä omien aloitusten nostelija..kun ei kukaan vastaa... :ashamed: siksipä en paljoa nykyään aloituksia tee, vastailen kyllä mielelläni. :LOL:
Mä muuten usein nostelen myös omia aloituksiani. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta :) .

Tässä joku ilta nostelin omaa viestiäni ja kommentoin "ja kiviäkin kiinnostaa". No, siihen tuli yksi kommentti: "jep" ja naurua. Nimimerkkinä oli "ja kiviäkin kiinnostaa" :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Juu kuulkaa nyt ette ees usko. Mun mun käy kauheesti sääli niitä aloittajia joiden ketjuun ei olla lainkaan vastattu. Tuossa aiemmin illalla niitä kävin läpi ja vastailin minkä pystyin. Kun tulee niin paha mieli toisten puolesta :ashamed: .

Eipä tässä mitään, mutta tuleepa aikaa myöden raskaaksi selata viestejä ja pelastaa kaikki unohdetut :whistle: .
sä olet aikas ihana.. :hug:

ei mulle kyllä yleensä tuu kovin paha mieli jollei kukaan vastaa... joskus voi vaan olla että on niin plajon keskustelua että joku mielenkiintonen alotus meneeki ohi.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Juu kuulkaa nyt ette ees usko. Mun mun käy kauheesti sääli niitä aloittajia joiden ketjuun ei olla lainkaan vastattu. Tuossa aiemmin illalla niitä kävin läpi ja vastailin minkä pystyin. Kun tulee niin paha mieli toisten puolesta :ashamed: .

Eipä tässä mitään, mutta tuleepa aikaa myöden raskaaksi selata viestejä ja pelastaa kaikki unohdetut :whistle: .
sä olet aikas ihana.. :hug:

ei mulle kyllä yleensä tuu kovin paha mieli jollei kukaan vastaa... joskus voi vaan olla että on niin plajon keskustelua että joku mielenkiintonen alotus meneeki ohi.. :whistle:


No hyvä että kerroit ettet pahota mieltäsi. Mä nimittäin just mietin etten mitenkään voi vastata sun voimistelualoitukseesi :D :whistle:
 

Yhteistyössä