Kysymys: muistatko vielä vauvan ensimmäiset liikkeet raskaudessa?

Niin kysymys kuuluu: missä ne liikkeet tuntui? Kun mä olen näillä olemattomilla viikoillani jo kovasti tuntevinani liikkeitä, mutta ne tuntuu tuolla vatsan sivuilla. Yleensä oikealla sivulla, mutta just äsken vasemmalla. Mahtaakohan nää nyt olla niitä vai mitä ihmeitä. Siis samalta tuntui ekasta lapsesta (eikä tod. ole ilmavaivoja), mutta ihmetyttää nuo sivut...
 
Joo muistan.
Oltiin rv 16-17 lentokoneessa lomalle menossa.
Sanoin siinä miehelle, että nyt tuntuu jotain outoa mahassa, olenkohan kipeäksi tulossa.
No, loman aikana niitä hipaisuja tuli sitten lisää, ja tajusin että meidän pienihän se siellä vaan iloitsee myös loman vietosta :heart:

Eka lapsi kun kyseessä, niin en heti älynnyt
 
Nirppurotta laiskana
Muistan...yllättäen tunsin ekat liikkeet kun hengailin täällä palstalla. Sellaisia ihan pieniä töytäisyjä, tai ilmakuplia....Ihana tunne :) Taisi olla muuten rv 18
 
A shadieeyah
anoppilassa marokossa.
Mies oli korjaamassa anopin pesuhuoneen putkea ja jutteli siinä äitinsä kanssa..tuntu semmonen kevyen kevyt kutitus masussa..poika se liikuskeli siellä ja myöhemmin alkoi tuntua enemmän liikkeitä.
Viikkoja oli n.17
Ja ne liikkeet tuntu alamahalla hivenen oikealla puolella
 
mulla tuntui jossain vk 16 ekan kerran silleen selvästi että oikeasti tiesin että se on se vauva mikä liikkuu=)
Tuntui ihan ku ois ollut ilmakupla mahassa mikä pulpahtelee.
Sit loppuvaiheessahan oli aika kauheeta kun koitti ottaa hyvän asennon ja nukkua niin sit vauvalla olikin huono olla ja se alkoi pyörimään niin et kylkiluut rutisi...
 

Yhteistyössä