Hakutulokset

  1. B

    Terveisiä Ähtärin eläinpuistosta!

    Me kans oltiin eilen Ähtärin eläinpuistossa. =) Meillä poitsu 3.v oli aivan innoissaan eläimistä,mut neiti 1.v ei ollut vielä oikein kiinnostunut eläimistä. Siellä halllissa missä oli pomppulinna, liukumäki jne.. meidän lapset olisivat viihtyneet varmaan koko päivän. Meillä oli kans todella...
  2. B

    Tyttöjen neitsyyden menetyksestä!

    olin ja oikealle miehelle meni.Tämä mies on nykyisin aviomieheni ja lasteni isä :heart:
  3. B

    ideoita synttäritarjottavista

    Tuo pizza ja marianne-kuivakku kuulostaa erittäin hyvältä :p
  4. B

    ideoita synttäritarjottavista

    meidän neiti täyttää pian 1-v ja tarjoilua tässä olen miettinyt. :whistle: Antakaa ideoita tarjottavista kun tuntuu et meillä on aina samat tarjottavat. Meillä yleensä kakku,pulla,keksi ja joku suolainen yleensä voileipäkakku. Ei sitten mitään kovin vaikeita leivottavia :ashamed:
  5. B

    Puhelinlaskunne kuukaudessa?

    noin 60?
  6. B

    Siis tuo naapurinpoika on aivan uskomaton tapaus

    \ Muuten kyllä mut tämän pojan äiti on sitä mieltä et muut lapset rikkovat hänen pojan lelut. Meidän poika on yhden ainoan kerran lainannut tältä pojalta jotain traktorilelua ja kuulin heti seuraavana päivänä kuinka siitä oli lähtenyt joku osa irti. <br><br>
  7. B

    Onko kiire oppia kuivaksi?

    meillä poitsu oppi täysin kuivaksi 2,5-vuotiaana. Päivisin ei tarvinnut enää vaippaa 2-vuotiaana.
  8. B

    Siis tuo naapurinpoika on aivan uskomaton tapaus

    Oltiin muksujen kanssa pihalla.Tuossa meidän pihassa on usein leikkimässä yks naapuritalon poika.Ja tämä poika on sellainen lellitty tapaus.Saa kaikki lelut mitä haluaa. Tämä poika tuli minulta kysymään et saako hän ajaa meidän pojan polkutraktorilla ja minä sanoin et saat ajaa kun meidän...
  9. B

    Olisitko tehnyt lapsia, jos...

    Kyllä olisin =) Vaikka välillä onkin rankkaa en ole kertaakaan katunut lapsia
  10. B

    Jos olet imettänyt lastasi

    \ Joo niin pitää tehdä ;)
  11. B

    Voi auttakaa atoopikkolasten äidit!

    Meillä pojalla oli iho pienempänä melko samannäköinen.Meillä auttoivat Ceridalin voiteet. Ceridalin lipogelia aina laitoin yöksi ja päivisin käytin sitä suihkutettavaa.Sen suihkutettavan nimi tais olla ceridalin lipolotion.
  12. B

    Jos olet imettänyt lastasi

    No en ole sitten ainut :D Huomenna voin sanoa et aika monia plussalaisistakin on imettänyt makuultaan öisin ;) Tuntui vähän et muut piti minua jotenkin kummallisena kun sanoin et ehdottomasti olen imettänyt makuultaan öisin :/
  13. B

    Jos olet imettänyt lastasi

    niin miten imetit öisin? Otitko lapsen viereesi sängylle vai menitkö istualtaan imettämään esim. tuolille ? Minä olen molempia muksuja imettänyt öisin niin et olen ottanut sängylle viereen.Tänään juteltiin tästä asiasta puistossa muiden äitien kanssa ja olin ainut joka on imettänyt makuulta...
  14. B

    JEEEE!!!

    Sain tänään työpaikan =) osa-aikaiseksi pääsin markkinointifirmaan.Ei tarvi viedä muksujakaan hoitoon kun saatiin järjestettyä minun ja mieheni työvuorot niin et mieheni pystyy hoitomaan muksuja kun minä olen töissä ja toisin päin =)
  15. B

    Kaunko keitätte 400g jauhelihaa?

    Täällä toinen,joka on keittänyt jauhelihaa :wave: Meillä sama juttu..Pojan vatsa ei pienenä kestänyt paistettua jauhelihaa :/ En kyllä yhtään muista kauanko sitä yleensä keitin,mut kyllä sen huomaa koska se valmista on. Minä yleensä keitin kanssa 400g jauhelihaa ja loput laitoin pakastimeen :)
  16. B

    ¤¤PERJANTAI-ILLAN DISCO¤¤

    http://www.youtube.com/watch?v=ZQk12kI6rlg No Mercy- Where Do You Go =)
  17. B

    Joko ootte pesseet ikkunat?

    Viikonloppuna olis tarkoitus pestä, mut voi hyvin olla et laiskuus iskee ja siirtyy taas seuraavaan viikonloppuun :whistle:
  18. B

    Riideltiin miehen kanssa ennenkuin

    Mies tulee vasta yöllä kotiin :(
  19. B

    Riideltiin miehen kanssa ennenkuin

    hän lähti töihin ja nyt on tosi paha mieli :'( Taisin sanoa miehelle aika rumasti. No äsken lähetin yhden runon tekstiviestillä.Toivottavasti vastais :/
  20. B

    Ihanaa!!

    meen huomenna työhaastatteluun =) Pitäkäähän peukkuja!! ;)

Yhteistyössä