Hakutulokset

  1. H

    Pistekysymys

    Oma PV:n Ostajan oppaani on noin 10v vanha, joten parin päivittäisessä käytössä olevan tuotteen pistearvo on pimennossa. Osaisko joku kertoa mulle paljonko PV:n pisteitä menee Activian viljajugurtista ja Valion Hevi hedelmä&vihannes juomista? Kiitos vastauksestasi jo etukäteen :)
  2. H

    Öiset itkukohtaukset, mikä avuksi?

    Nyt kaipaisin apuja/kommentteja/vertaistukea... Tyttömme on nyt 1v7kk ja on muutaman kerran saanut yöllä ihan KAMALAN itkukohtauksen. Ensimmäinen tuli noin kuukausi sitten, toinen tämän viikon alkupuolella ja kolmas+neljäs viime yönä. Tyttö alkaa ihan yhtäkkiä itkeä kurkku suorana, ihan kuin...
  3. H

    1v6kk vatsa vetelänä

    Kaipaisin apuja... Kirjotin tän jo 1-2v taaperot -osioon, mut tää vois ollakin osuvampi foorumi. Eli 1v6kk tyttöni on ollu nyt 2 vkoa lievällä ripulilla. Kakkakertoja ei ole ollu kauheesti per päivä, pahimpana päivänä max 6 kakkaa. Mutta öisinkin tulee löysät housuun ja kakkaahan tuo ei ole...
  4. H

    Vatsa vetelänä ihan yllättäen

    Kaipaisin apuja... 1v6kk tyttöni on ollu nyt 2 vkoa lievällä ripulilla. Kakkakertoja ei ole ollu kauheesti per päivä, pahimpana päivänä max 6 kakkaa. Mutta öisinkin tulee löysät housuun ja kakkaahan tuo ei ole vääntänyt yöaikaan, ku sitten ties millon viimeks. Ku vetelää mahaa oli kestäny...
  5. H

    1-vuotias huono syömään

    Vauvasoseiden aikaan kaikki maistui mitä annettiin, mutta ongelmat alkoi kun siirryttiin 8kk iässä karkeampaan ruokaan. En edes muista että tyttö olisi koskaan syönyt sellaista isoa purkillista ruokaa... Nyt tyttö on 1v1kk ja ruoka-ajat on yhtä tuskaa ja tappelua. Tuntuu että kaikki kikat on...
  6. H

    Moneltako teillä käydään nukkumaan?

    Meillä on 10kk tyttö, jonka iltatoimet aloitetaan klo 20 aikaan ja tyttö on sängyssään viim. varttia yli kasin. Nukahtaa joskus heti, joskus taas pidemmän kaavan mukaan. Kovin usein täälläkin ihmiset kertovat, että lapsi käy yöunille vasta klo 21-22. Ja yks kaveri taas ihmetteli, miksi meidän...
  7. H

    Lapsenlikan palkka?

    Tarkotus on pyytää ystävän 19-v. tytärtä kesällä meille lapsenlikaksi muutaman kerran. Mikä teidän mielestä on käypä tuntipalkka? Tyttö itse sanoi, että hänelle riittää palkaksi se, että saa olla meidän nyt 10kk tytön kanssa, mut kyllä mä haluan silti palkan maksaa.
  8. H

    Paljonko maksaa Suomen lippu?

    Menin lupaamaan, että ostamme isän uuteen taloon Suomen lipun, kun nyt tanko möllöttää tyhjänä. Mutta mitähän semmonen maksaa, onko kenelläkään tietoa? Meneekö siihen koko kodinhoidontuki :laugh: Yritin googlettaa, mut tuloksetta. Ja saako niitä ihan tavan rautakaupasta?
  9. H

    8kk ruoasta ilmavaivoja?

    Ollaan tytön kanssa nyt kolmisen viikkoa syöty noita 8kk ruokia, eli siis huomattavasti entistä rakeisempaa ruokaa. No menekki on varsin huono edelleen, mut kai siihen auttaa vaan aika. Ennen maistu ruoka tosi hyvin, mut nyt ei suuta saa enää edes maissinaksulla huijaamalla auki... Mut samalla...
  10. H

    metu ja pissi

    Värjääkö lääke pissan ihan kirkkaan keltaiseksi :whistle: En ole syönyt muita lääkkeitä kuin metuje ja MultiTabs Special 2+, kun niitä kaapissa vajaa purkki vielä oli... Mikä voi värjätä pissan??
  11. H

    Neuvoa ja apua tarvitseva!

    Osaisiko joku auttaa kun kyse on teroluteista ja clomifeneista... Eli sain kyseiset lääkkeet ja nyt olen aivan ulalla. Ohjeet on että teroja syön 10 pv kuurin ja clomifeneja 1 tab kierron 2-6 päivät. Nyt kierron pituus on 51 päivää ja gyne sanoi että voisin aloittaa heti terot já menkat tulevat...
  12. H

    putkitus

    Lääkäri ehdotti meille, että voisimme viedä tytön korvalääkärille, josko laitettaisiin putket korviin. Ensi reaktioni oli, että ei missään tapauksessa. Tytöllä on ollut useamman kerran korvatulehdus nyt syksyllä flunssan yhteydessä jälkitautina. Joka kerta tulehdus on ollut ilmeisesti kivuton...
  13. H

    Silmätulehdus???

    Minkäslaisia oireet ovat?? kannattaako missä vaiheessa lääkäriin sännätä?? onko kauhean tarttuvaa?? Kiitoksia jos joku jaksaa vastata....
  14. H

    Nimiasiaa

    Tiitukselle pitäisi keksiä 2. ja 3. nimi. Olen itse miettinyt 3 nimeksi Verneri, Vihtori tai Nestori, mutta toista nimeä en keksi millään

Yhteistyössä