Hakutulokset

  1. Ä

    pikku tytön huoneeseen!

    tietäisikö kukaan ihanaa pöytäryhmää, sis. pöytä ja kaksi tuolia,mistä löytäisin? ikean ei iske, iskussa eikä askossakaan ei oikein oo... kiitos jos joku viitsii vastata. :flower:
  2. Ä

    onko kenenkään lapsella hts:n

    besafe comfort istuinta? miltä se on käytössä tuntunut?
  3. Ä

    LastenRunoja kovasti kaipailen!!

    oon monta tuntia yrittäny googletella ym.mitään ei tunnu löytyvän! onko kenelläkään mielessä kivaa runoa, se tulisi 1v.kutsuille/kutsukorttiin!! en omista yhtään runokirjaakaan :/
  4. Ä

    tytölle juhlavaatteita netin kautta!

    Elikkäs tietääkö joku, mistä löytäisin nätin mekon tytölleni? Kaupoissa ei tunnu mitään olevan.. olisiko tiedossa nettiosotteita kellään? ei mitään retroja...KIITOS! :)
  5. Ä

    lahjaideoita

    Isäni täyttää 60, joten kuumeisena mietin lahjaa, olisiko kellään ideoita? konjakit ja sikarit on jo poissuljettu..Muuta?!
  6. Ä

    Voinko antaa hunajamelonia...

    Voinko antaa hunajamelonia 9kk ikäiselle?
  7. Ä

    Siis onko tämä nyt "oikein?

    Naapuri tuli tänään synnytyslaitokselta kotiin ja nyt tuo kolmen päivän ikäinen nukkuu tuolla pihalla vaunuissa :o Itse en näistä kesälapsista niin tiedä kun molemmat on talvivauvoja :whistle: Mut saako kesävauvat viedä heti pihalle kun kotiin päästään?
  8. Ä

    Passitin miehen tauolle :´(

    :'( En jaksanut enää mieheni ottamista vaan pyysin että hän lähtisi kokeilemaan poikamies elämää niin pitkäksi aikaa kun tietää mitä elämältään haluaa... :'( Meillä on kolme lasta ja yhteistä aikaa 9-vuotta takana.. :( Kamalaa tuntea että en jaksanutkaan vaikka kuinka halusin ja yritin...
  9. Ä

    Mikä miehessä vikana,kun ei halua kosketella minua ollenkaa?

    Olen jo kyllästynyt tilanteeseni,kun mieheni kyllä on aina innokas seksiin,mutta hän ei halua antaa minulle suuseksiä,ei halua kosketella minua...Minä kun vaadin vähän enemmän kuin vain pelkkää panoa. Olen kyllä pyytänyt miestäni koskettelemaan muualtakin kuin sieltä,mutta tuloksetta. Ja...
  10. Ä

    oheishuoltajuus

    Onko kellään tietoa? Kuinka virallinen hakemuksen tulee olla ja mitä kaikkea siinä pitää ottaa huomioon?
  11. Ä

    ISlannin matka

    suosittelen kaikille matkaa ISlantiin, siellä on tekemistä ja näkemistä koko perheelle.
  12. Ä

    mesekaveri

    odottelen edelleen mesekaveria, olen 55 lapsia 4 lapsenlapsia 7. laita meiliä
  13. Ä

    Mummulle ystävää

    Hei! Olen 55 v mummeli, mies on olemassa , mutta tarvitsisin naisystävää. Menetin vappuna pitkäaikaisen ystäväni kuoleman kautta ja tarvitsisin jonkun ihmisen jonka kanssa voisin keskustella luottamuksella elämästä ja asioistani. Haluatko alkaa minulle ystäväksi? meilaa minulle, odotan innolla...

Yhteistyössä