Mikä miehessä vikana,kun ei halua kosketella minua ollenkaa?

Olen jo kyllästynyt tilanteeseni,kun mieheni kyllä on aina innokas seksiin,mutta hän ei halua antaa minulle suuseksiä,ei halua kosketella minua...Minä kun vaadin vähän enemmän kuin vain pelkkää panoa.

Olen kyllä pyytänyt miestäni koskettelemaan muualtakin kuin sieltä,mutta tuloksetta.
Ja kaikista ärsyttävintä on se kun olen haluissani,annan miehelleni suuseksit yms.Mutta mieheni ei laukeamisensa jälkeen tyydytä minua ollenkaan.

Mietin jo tosissani eron ottamista,kun vieraisiin en pysty enkä halua mennä,mutta haluaisin kerrankin saada kunnolla hyväilyjä eri puolelle kehoa :attn:
 
musta tunta, että meillä kans pikku hiljaa siirrytään enemmän ja enemmän pois noista joka paikan hyväilyistä. Yleensä käy suoraan jalkoväliä tai rintoja hiplaamaan ja mä en sellaisesta syty. Tai sytyn jos valmiiksi haluttaa, mut muuten en.

Vaikea tuosta on puhua, tiedän, mutta kai se olis pakko yrittää.

Voisitteko kokeilla seuraavaa: Etukäteen sovitte, että näitä alueita ei saa koskea ja yritätte löytää uusia kiihottamispaikkoja. Tai sitten sovitte, että yhdyntää ei esim. pariin viikkoon ja joudutte näin hakemaan sitä kosketuksen kautta tapahtuvaa nautintoa?
 
Antro
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 15:12 äitsykkä kirjoitti:
Olen yrittänyt,mut kun tuntuu et sitä ei todellakaan kiinnosta... :(
Tuottaisiko tulosta, jos kysyt lupaa käydä vieraissa kun kotona ei saa tyydytystä? Tai sitten ihan kylmästi se, että ei tipu suuseksiä ennenkuin itsekkin saat. Ja jos jättää sut tyydyttämättä, kun on itse saanut niin sano ettei uutta seksiä tule, ennenkuin sä saat?
 

Yhteistyössä