Hakutulokset

  1. C

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Allunmamma :hug: eipä käy kateeksi tuo muuttopuuha. :hug: Myös teille kaikille muille, jokainen meistä sitä tarvitsee Puuh... onhan ollut taas touhuamista. Maanantaina ramppasin kukka/vaatekauppoja niin paljon, että jalkapohjassa on rakkula :whistle: . Nyt on masukille ostettu muutama body...
  2. C

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Tuosta isyysrahasta kun kyselitte, niin kyllä ne lauantait lasketaan maksupäiviksi, jos isä ei ole silloin isyyslomallaan viikonloppuja töissä. Ja jos oikein hyvä tsägä käy työnantajan suhteen, niin ne maksaa normaalin palkan isälle ja hakevat kelalta takaisin oman osansa. Olettehan...
  3. C

    Heinämassut-07 vol.2

    Ei varmaan tunneta, ite oon "uus" Porvoolaisia,enkä oikeastaan täältä ketään tunne. Oon kohta sen maagiset 30 ja täältä läheltä Askolan rajaa.
  4. C

    Heinämassut-07 vol.2

    Ketäs muita täällä on itäiseltä uudeltamaalta? Mua alkaa tää kotona olo ahdistamaan (ei noi seinät vieläkään vastaa :p) Oisko kiinnostusta vaikka päiväkaffettelulle?
  5. C

    Heinämassut-07 vol.2

    Mutteri: Mulla kanssa selän nivelet (ja kaikki muutkin) liikkuu yli. Selän kanssa parhaiten oon pärjänny, kun kaiken nostelun ja kumartelun oon jättänyt pois. Rauhallinen kävely alku kankeudesta huolimatta on kanssa auttanut, kun vielä istuessa ja liikkuessa muistaa vetää napaa kohti...
  6. C

    Saa nähdä miten tän odotuksen kestää...

    Hommaa nyt jo ajoissa kunnonn tukivyö, mikä tukee sun selkää.
  7. C

    Heinämassut-07 vol.2

    Ei se lääkäri kirjannut muuta kuin painon ylös, eikä sanonutkaan niitä ääneen. Tuumas vaan ,et kaverilla kaikki hyvin ja on iso, ei mitään poikkeamaa kehityksessä. Kyl oon itse tullut siihen lopputulokseen, että jatkotutkimuksia tehdään, jos jokin arvo/mitta on vähääkään pielessä(liian iso tai...
  8. C

    Heinämassut-07 vol.2

    Täällä kanssa uusi hainäkuinen mukaan keskusteluun la 11.7. Mulla viime nla. käynnillä sf 29cm ja viikkoja silloin 28+0. Koko ajan kaveri on kasvanut yläkäyrällä ja sen käyrän yläpuolella. Sokerirasitus on tehty ja se oli puhdas. Kävin sitten 28+6 ultrassa tarkistuttamassa kaveria ja kaikki...
  9. C

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Pidän itse elmeristä...meillä Oona Linnea =)
  10. C

    kesken?

    No ehkäpä on parempi niin ettei sitä saa tietää..Luultavasti tuntuisi vaan pahemmalta jos tietäisi sen olevan keskenmeno..Onnea yrittämiseen =)

Yhteistyössä