Hakutulokset

  1. mymmelin tytär

    Soitinpa sitten selvännäkijälle

    Nyt näky, että on perillä.
  2. mymmelin tytär

    Soitinpa sitten selvännäkijälle

    Laitoin uudestaan. Nyt tuli ainakin, että viesti on tallennettu, mutta ei pääse näkemään, onko perillä. :/ Tää on niin tätä. Palsta toimii vain harmaana. :(
  3. mymmelin tytär

    Soitinpa sitten selvännäkijälle

    No nyt rupes toimimaan kirjautuneena. Laitoin numeron sulle ja on näköjään mennyt muillekin. Jos soitatte, kertokaa nyt ihmeessä, näkikö asioita teillekin! =)
  4. mymmelin tytär

    Nyt olen sitten kaksoisagentti! :)

    Mullahan on tuo partyliten konsulttihomma ollut harrastuksena jo tammikuusta ja nyt liityin mukaan ihan uuteen juttuun. Travelpartnerin matka-agentiksi! :D En nyt sentään ihan matkoja myy, mutta vip-asiakkuuksia. Saa nähdä, kuinka sujuu, kun on vasta toukokuussa alkanut koko vip-toiminta...
  5. mymmelin tytär

    Mihin vois laittaa moposta myynti-ilmoituksen?

    Enpäs muistanutkaan keltasta pörssiä! Kiitos!
  6. mymmelin tytär

    Mihin vois laittaa moposta myynti-ilmoituksen?

    Ei ole enää nettimotossa, mutta laita yv:tä niin pistän huomenna sähköpostilla kuvan, kun poika kotiutuu.
  7. mymmelin tytär

    Ihanaa, eilen illalla satoi lunta!

    :kieh: :kieh: :kieh:
  8. mymmelin tytär

    Kiinnostaako ketään kimppatilaus(lastenvaatteita)

    http://www.iltalehti.fi/tsau/matkaajankasikirja/valuuttalaskuri/
  9. mymmelin tytär

    äänestys: kumman ruokapöydän + tuolit valitsen?

    Mua viehättää hirmusti tuo tyyli, mutta kun meillä ei ole mitään muuta vastaavaa huonekalua niin arveluttaa. Elloksella on ihana tuon tyylinen kaappikin, muttei onneksi ole tarvetta, muuten vain olen ihaillut.
  10. mymmelin tytär

    äänestys: kumman ruokapöydän + tuolit valitsen?

    Saa tarjota! Mutta nouto Uudeltamaalta. Kunto hyvä, ei jälkiä.
  11. mymmelin tytär

    äänestys: kumman ruokapöydän + tuolit valitsen?

    Tällanen meillä on nyt ollut pari vuotta ja aion myydä pois. http://www.aijaa.com/v.php?i=1117981.jpg
  12. mymmelin tytär

    äänestys: kumman ruokapöydän + tuolit valitsen?

    Kyllä mä taidan nuo ikean systeemit ottaa. Sopii paremmin meidän muihin huonekaluihin kuin kaksiväriset. Ja tietty hinta ilahduttavan halpa. ;) Kestävyydellä ei niin väliä, kun mun mieleni kaipaa kuitenkin muutaman vuoden kuluttua vaihtelua ja halvoista huonekaluista pääsee huutiksessa kätevästi...
  13. mymmelin tytär

    äänestys: kumman ruokapöydän + tuolit valitsen?

    Mä katoinkin tuota, mutta tein konkurssin pelkästä katselusta! :D
  14. mymmelin tytär

    äänestys: kumman ruokapöydän + tuolit valitsen?

    Meillä keittiö aukeaa olohuoneeseen ja siellä "rento meininki", Ikean Ektorp-sohvat, Jyskin puinen (lakkaamaton) sohvapöytä ja senkki, vanha 200cm leveä tammisenkki, tamminen tv-taso ja dvd-hyllyt. Mattoina kesällä turkoosin sinistä ja talvella punaista.
  15. mymmelin tytär

    äänestys: kumman ruokapöydän + tuolit valitsen?

    Joo. Lähden nyt vielä huonekalukauppojen sivuille metsästämään neliöpöytiä. :D
  16. mymmelin tytär

    äänestys: kumman ruokapöydän + tuolit valitsen?

    Löysin itsekin netistä just tuon saman ryhmän 6 hengen pöytänä! :) Mulla on vaan nyt joku vimma saada se neliömäinen systeemi. :D
  17. mymmelin tytär

    äänestys: kumman ruokapöydän + tuolit valitsen?

    Aion hankkia kaksi neljän hengen ruokapöytää ja yhdistää ne sellaiseksi neliömäiseksi isoksi pöydäksi, jonka ympärille tulee kahdeksan tuolia. Kumman ruokailuryhmän valitsen? 1...
  18. mymmelin tytär

    Kuuluvatko yksityisen sektorin hoitajat eri liittoon kuin Tehy?

    Kyllä se yksityinen puoli tulee aina pienellä viiveellä perässä, kun palkat nousevat. Älkää suotta kuntapuolelle sen takia vaihtako. =) T: hoitoalan yksityinen työnantaja

Yhteistyössä