Kiinnostaako ketään kimppatilaus(lastenvaatteita)

Minä meinaan taas tilata usasta Gymboreelta tai Gapilta uusia vaatteita lapsille ja ajattelin että kiinnostaako ketään muuta,säästyisi kuluja kun moni tilaa.Saa laittaa viestiä jos kiinnostaa =)

Mä voin kyllä osallistua kimppa tilaukseen, nyt täytyy lähteä ulos, mutta Monsoon voi lähestyä vaikka yv:llä jos saadaan porukka kasaan ja päätettyä mistä tilataan molemissa oli ihania vaatteita..

Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:
No meillä on täällä Gapit sun muut, mutta saattaisi tulla halvemmaksi postikulujen ja tullimaksujen suhteen tilata UK:sta.

http://www.somucheasier.co.uk/childrens-clothing.html
Niin mä yleensä ostan uk alueelta mutta nyt ajattelin että jos vaikka isompi erä ostetaan niin ei ole niin isot ne tullit yhdelle.Mulle on ihan sama mistä tilataan

=)

Äiti 43
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
minua kiinnostas..

Kiinnostavaa kyllä. Mutta älkää pelkästään tuijottako näitä jenkkisivujen hintoja. Muistakaa, että tavarat on noudettava postitullista, johon on samalla hetkellä tilitettävä sekä tulli, että alv.

Tullin osuus on joo useinkin pieni, muutama hassu prossa.

Alvin osuus onkin sitten 22%, joten se nostaa tuota hintaa turhankin mukavasti. Nämä kun laskee yhteen, kannattaa jo ruveta kattelemaan nettisaitteja EU-alueelta.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti 43:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
minua kiinnostas..

Kiinnostavaa kyllä. Mutta älkää pelkästään tuijottako näitä jenkkisivujen hintoja. Muistakaa, että tavarat on noudettava postitullista, johon on samalla hetkellä tilitettävä sekä tulli, että alv.

Tullin osuus on joo useinkin pieni, muutama hassu prossa.

Alvin osuus onkin sitten 22%, joten se nostaa tuota hintaa turhankin mukavasti. Nämä kun laskee yhteen, kannattaa jo ruveta kattelemaan nettisaitteja EU-alueelta.
Siksi mä just täältä kyselen kun en halua yksin maksaa sitä tulli maksua,mutta jos moni tilaa niin ei ole paha minusta ainakaan.Toki voidaan vaikka Englannista niitä tilata ei haitaa minua mutta kun itse käyn siellä monta kertaa vuodessa niin ajattelin nyt vähän toiselta suunnalta kun lähinnä minä olen Gymboreen vaatteista kiinnostunut.

Yhteistyössä