peesiAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Laita linkkiä missä niitä vois kattella jos tilais =)
Niin mä yleensä ostan uk alueelta mutta nyt ajattelin että jos vaikka isompi erä ostetaan niin ei ole niin isot ne tullit yhdelle.Mulle on ihan sama mistä tilataanAlkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:No meillä on täällä Gapit sun muut, mutta saattaisi tulla halvemmaksi postikulujen ja tullimaksujen suhteen tilata UK:sta.
http://www.somucheasier.co.uk/childrens-clothing.html
pitää paikkansa..eivät toimita kansainvälisesti :Alkuperäinen kirjoittaja katoin:gap.com ei mielestäni lähetä usan ulkopuolelle...
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:mua kiinnostaa noi hinnat...eli pajon on toi 19,90 euroissa?? =)
no kerro vaikka molemmat jos tiiät...Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:mua kiinnostaa noi hinnat...eli pajon on toi 19,90 euroissa?? =)
Siis tarkoitatko nyt punnissa vai dollareissa?
Dollareissa se on vähän alle 14e ja punnissa vähän yli 28e.Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:no kerro vaikka molemmat jos tiiät...Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:mua kiinnostaa noi hinnat...eli pajon on toi 19,90 euroissa?? =)
Siis tarkoitatko nyt punnissa vai dollareissa?
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:minua kiinnostas..
Alkuperäinen kirjoittaja green lemon:Kiinnostaa! Ainakin nuo gapin vaatteet.
Siksi mä just täältä kyselen kun en halua yksin maksaa sitä tulli maksua,mutta jos moni tilaa niin ei ole paha minusta ainakaan.Toki voidaan vaikka Englannista niitä tilata ei haitaa minua mutta kun itse käyn siellä monta kertaa vuodessa niin ajattelin nyt vähän toiselta suunnalta kun lähinnä minä olen Gymboreen vaatteista kiinnostunut.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti 43:Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:minua kiinnostas..
Kiinnostavaa kyllä. Mutta älkää pelkästään tuijottako näitä jenkkisivujen hintoja. Muistakaa, että tavarat on noudettava postitullista, johon on samalla hetkellä tilitettävä sekä tulli, että alv.
Tullin osuus on joo useinkin pieni, muutama hassu prossa.
Alvin osuus onkin sitten 22%, joten se nostaa tuota hintaa turhankin mukavasti. Nämä kun laskee yhteen, kannattaa jo ruveta kattelemaan nettisaitteja EU-alueelta.