Vähän alta 0.70e.Alkuperäinen kirjoittaja kysyy vaan:paljonko yksi dollari on euroissa ?
Vähän alta 0.70e.Alkuperäinen kirjoittaja kysyy vaan:paljonko yksi dollari on euroissa ?
No about jos ostaa esim 5kg paketin niin se maksaa suomeen n.40e.Siis jenkeistä. Ja 3kg paketti noin 30e.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:Paljonko noissa on suurinpiirtein postarit kun Suomeen lähettävät? Riippuu tietty määrästäkin, mutta siis suurinpiirtein.
Mut Gapilta jos tilataan niin mä tilaan ne mun kaverille sinne ja se lähettää ne tänne,niin mahtava keino =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miun tilaus oes yli 100e...harmi,ku eivät lähetä tänne
Riippuu ihan siitä paljonko tilataan ja paljonko on painoa paketilla,tuolla ylhäällä olen jo laittanut muutaman hinnan ja sitten tulee vielä tullimaksu päälle mikä sitten riippuu ihan siitä paljonko on loppuhinta,sitä on vaikea sanoa näin etukäteen.Tullin sivuilla voi käydä katsomassa niitä lasku kaavoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osaatko sanoa paljo tulee muita kuluja?
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:Noi GAPin vaatteet oli aika ihania. Jos kimppatilaus kaatuu, niin mietin pitäiskö pyytää kaveria joka asuu Lontoossa käymään.. Ainut mutta on, kun ko. mies on poikamies, varmaan sais hetken puhua nätisti et joskos kävisi vauvanvaate ostoksilla.. Jos hänellä olisi edes tyttöystävä, voisin sitä tyttöä pyytää, mut ei ni ei.
Mistä noin halpoja lentoja saa? WAU!Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Voisi tulla melkein halvemmaksi tulla itse Englannista hakemaan, täällä on Gap joka kadunkulmassa. Lentojakin saa 1p per lento plus verot ja lentokenttämaksut. Olen saanut itse lentoja £30 halvin, sis kaikki verot ja sen sellaiset! :wave:
Muakin kiinnostas tuo hintataso??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä noin halpoja lentoja saa? WAU!Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Voisi tulla melkein halvemmaksi tulla itse Englannista hakemaan, täällä on Gap joka kadunkulmassa. Lentojakin saa 1p per lento plus verot ja lentokenttämaksut. Olen saanut itse lentoja £30 halvin, sis kaikki verot ja sen sellaiset! :wave:
Missä hinnoissa lastenvaatteet pyörii englannissa?