Kiinnostaako ketään kimppatilaus(lastenvaatteita)

Ei vielä mihinkään kun pitäisi saada enemmän mukaan tuohon että Gap vaatteita kannattaa tilata.Muuten kannattaa jokaisen tilata yksin alle 50e edestä niin ei tule sieltäkään tullia.Tosin silloin ei voi Gapiltä tilata kun ne ei lähetä suomeen.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:
Paljonko noissa on suurinpiirtein postarit kun Suomeen lähettävät? Riippuu tietty määrästäkin, mutta siis suurinpiirtein.
No about jos ostaa esim 5kg paketin niin se maksaa suomeen n.40e.Siis jenkeistä. Ja 3kg paketti noin 30e.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osaatko sanoa paljo tulee muita kuluja?
Riippuu ihan siitä paljonko tilataan ja paljonko on painoa paketilla,tuolla ylhäällä olen jo laittanut muutaman hinnan ja sitten tulee vielä tullimaksu päälle mikä sitten riippuu ihan siitä paljonko on loppuhinta,sitä on vaikea sanoa näin etukäteen.Tullin sivuilla voi käydä katsomassa niitä lasku kaavoja.

Mut nyt minä menen ja palaan huomenissa taas :wave:

Voisi tulla melkein halvemmaksi tulla itse Englannista hakemaan, täällä on Gap joka kadunkulmassa. Lentojakin saa 1p per lento plus verot ja lentokenttämaksut. Olen saanut itse lentoja £30 halvin, sis kaikki verot ja sen sellaiset! :wave:

Noi GAPin vaatteet oli aika ihania. Jos kimppatilaus kaatuu, niin mietin pitäiskö pyytää kaveria joka asuu Lontoossa käymään.. Ainut mutta on, kun ko. mies on poikamies, varmaan sais hetken puhua nätisti et joskos kävisi vauvanvaate ostoksilla.. Jos hänellä olisi edes tyttöystävä, voisin sitä tyttöä pyytää, mut ei ni ei.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Noi GAPin vaatteet oli aika ihania. Jos kimppatilaus kaatuu, niin mietin pitäiskö pyytää kaveria joka asuu Lontoossa käymään.. Ainut mutta on, kun ko. mies on poikamies, varmaan sais hetken puhua nätisti et joskos kävisi vauvanvaate ostoksilla.. Jos hänellä olisi edes tyttöystävä, voisin sitä tyttöä pyytää, mut ei ni ei.

=)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:
Voisi tulla melkein halvemmaksi tulla itse Englannista hakemaan, täällä on Gap joka kadunkulmassa. Lentojakin saa 1p per lento plus verot ja lentokenttämaksut. Olen saanut itse lentoja £30 halvin, sis kaikki verot ja sen sellaiset! :wave:
Mistä noin halpoja lentoja saa? WAU!

Missä hinnoissa lastenvaatteet pyörii englannissa?

poikien mutsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:
Mistä noin halpoja lentoja saa? WAU!

Missä hinnoissa lastenvaatteet pyörii englannissa?
Muakin kiinnostas tuo hintataso??

Scilla
Gapin vaatteet ei ole Euroopassa ihan halpoja, kalliimpia ovat kuin Jenkeissä. Tulin just Pariisista mistä ostelin noita, untuvatakki pojalle 60 e, pitkähihaiset trikoopaidat 14 e, vauvan bodyt 12 e ja yöpuvut 20 e. Näitä ainakin tuli poimittua, kesävaatteita oli kyllä ihan kivoilla alennuksille (nuo mainitsemani siis normaalihintoja). Itse ostan noita paljon Jenkkien Ebaystä, halvemmalla saa kuin noista Euroopan Gapeistä. Ostan 1-2 vaatetta kerralla niin että jää alle tullirajan.

Yhteistyössä