Kiinnostaako ketään kimppatilaus(lastenvaatteita)

Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
ihan ketjun aiheeseen kuulumaton kysymys: mistä toi sun nimimerkki tulee? ihan uteliaisuuttani vaan kysyn kun mulla tulee siitä joka kerta Edina Monsoon mieleen =)
No aiheeseen liittyen mun nimimerkki tulee Monsoon lastenvaate merkistä(toki on siellä muitakin juttuja)Todella omaperäistä :whistle: Mutta mun elämä ei pyöri kun lasten ja niiden vaatteiden ympärillä.Joten ei ole sen näyttelijän mukaan kuitenkaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
ihan ketjun aiheeseen kuulumaton kysymys: mistä toi sun nimimerkki tulee? ihan uteliaisuuttani vaan kysyn kun mulla tulee siitä joka kerta Edina Monsoon mieleen =)
No aiheeseen liittyen mun nimimerkki tulee Monsoon lastenvaate merkistä(toki on siellä muitakin juttuja)Todella omaperäistä :whistle: Mutta mun elämä ei pyöri kun lasten ja niiden vaatteiden ympärillä.Joten ei ole sen näyttelijän mukaan kuitenkaan ;)
okei :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Monsoon: Oletko tilaamassa jossain välin leluja? jos olet voisin lähtee kimppaan ja tilata leluja jouluksi =)
Moi,ikävä kyllä en tilaile leluja meillä niitä on ihan liikaakin jo nyt =)
Oiskohan täällä ketään joka olisi kiinnostunut lelutilauksesta? itse voisin tilata cars autoja ainakin =)

pikkuprinsessa
Minä meinaan taas tilata usasta Gymboreelta tai Gapilta uusia vaatteita lapsille ja ajattelin että kiinnostaako ketään muuta,säästyisi kuluja kun moni tilaa.Saa laittaa viestiä jos kiinnostaa =)
Gymboreen sivuilla monessa tuotteessa on maininta, että tavaran alkuperämaa on joku muu kuin USA.
Tämä maa pitäisi tietää etukäteen, jotta voisi edes jotenkin varautua tullimaksuihin.

Jenkeistä tilattavissa vaatteissa normi tulli on 12 tai 12,2%. Sitten alv päälle.

Katoin tullin sivuilta ihan esimerkin vuoksi, mua olisi kiinnostanu pikkuneidille sellainen Leopard Fur jacket. Hinta dollareissa 39,50. Eli euroissa 28,39.

Suomeen tuotuna (ellei alkuperämaa ole Kiina), tulleineen ja alveineen se tulisi maksamaan 38,80

Aivan mutta jos ostaa isolla porukalla niin ne tulli maksutkaan ei ole per nenä sitten paljon,tai ainakaan minusta ei ole.Itse olen ostanut yksinkin ja joskus alle 50e ja joskus yli mutta siksi kyselen että jos vaikka olisi kiinnostuneita.Sitten on sama ostaa isolla porukalla ja menee tullit,minä voin yksinkin ostaa sen alle 50e edestä mutta jos meinaa että haluaa ostaa enemmän kun 50e niin kiva olisi kimpassa.

Gymboree lähettää suomeen mutta Gap ei,mutta aina sitä voi sumplia kaverin kautta juttuja mutta siinä menee sitte vähän kauemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:
No meillä on täällä Gapit sun muut, mutta saattaisi tulla halvemmaksi postikulujen ja tullimaksujen suhteen tilata UK:sta.

http://www.somucheasier.co.uk/childrens-clothing.html
Niin mä yleensä ostan uk alueelta mutta nyt ajattelin että jos vaikka isompi erä ostetaan niin ei ole niin isot ne tullit yhdelle.Mulle on ihan sama mistä tilataan

=)
Hei Monsoon
Muistatko/Tiedätkö Paljonko lähetyskulut ovat olleet Britanniasta esim 3kg, 4kg tai minkäkokoista Sinulle nyt sitten on tullutkin? Usasta jos ostetaan niin eikös tullit/alvit kasva sitä mukaa kuin tilauksen suuruuskin eli säästöä voisi kenties syntyä lähetyskuluista ei niinkää tulleista/alveista? Visallako olet maksanut tilauksen ? Kiitoksia etukäteen :wave: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:
No meillä on täällä Gapit sun muut, mutta saattaisi tulla halvemmaksi postikulujen ja tullimaksujen suhteen tilata UK:sta.

http://www.somucheasier.co.uk/childrens-clothing.html
Niin mä yleensä ostan uk alueelta mutta nyt ajattelin että jos vaikka isompi erä ostetaan niin ei ole niin isot ne tullit yhdelle.Mulle on ihan sama mistä tilataan

=)
Hei Monsoon
Muistatko/Tiedätkö Paljonko lähetyskulut ovat olleet Britanniasta esim 3kg, 4kg tai minkäkokoista Sinulle nyt sitten on tullutkin? Usasta jos ostetaan niin eikös tullit/alvit kasva sitä mukaa kuin tilauksen suuruuskin eli säästöä voisi kenties syntyä lähetyskuluista ei niinkää tulleista/alveista? Visallako olet maksanut tilauksen ? Kiitoksia etukäteen :wave: =)

Me ollaan asuttu Englannissa ja käydään siellä monta kertaa vuodessa joten yleensä mä ostan sieltä paikan päältä niiden vaatteita mitä on tarjolla,mutta nyt kiinnosti eri toten nuo gymboree vaatteet kun olen niihin ihastunut.Mutta se mitä olen tilannut on ollut yleensä alle 1kg juttuja.Mutta sieltä suunnalta postimaksut ovat suurin piirtein sieltä esim 2kg paketille vähän alta 11 puntaa eli vähän alle 16e..Ja kilon paketti maksaa about 9e.

Yhteistyössä