Hakutulokset

  1. L

    Muistetaan kirjekyyhkyllä

    Jaa kanssani arkipäivän iloja ja suruja. Olen elämää kokenut, uskon "aavistus"viesteihin. Paljon olen "nähnyt" toteutuneeksikin, hmn..mielenkiintoista tämä elämä.Kirjoitellaan vaihdetaan ajatuksia naiselta-naiselle, ihan nuorikko en ole, vastaukseni aktiivisesti.
  2. L

    Etsin tosikirjeystävää.

    [b] B) Olen 49-v nainen rannikkoseutuvilta. Toivoisin aktiivista kirjoittelua toiselta naisihmiseltä. Olen myös leski ja avoliitossa, lapsia on, aikuisia ja vielä 9v. Edellisellä ilmoituksellani sain kyllä kavereita, mutta kirjeet näyttävät olevan niin pitkillä aikaväleillä tullutta. Minulla...
  3. L

    haen kirjeystävää

    Haen kirjeystävää, olen 49-vuotias nainen, olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia toisen aikuisen naisen kanssa. Täällä on kyllä aika häjjyjäkin tekstejä liikkeellä. Toivottavasti en saisi sellaisia. Elämä kolhii, ja on mutkallistakin, mutta lippukorkealla. Terv. Aikuiselta naiselta.
  4. L

    Puurot

    [b] B) Siis MAITORUOKIEN valmistukseen, puurot, vellit VESIHAUDEKATTILA, niin maan perusteellisen hyvä keksintö. Ei pala kiinni. Minä kuitenkin sipaisen vielä voilla vähän reunaa. MANNAPUUROT, MAKARONIVELLIT, RIISIPUUROT, kaikki maidosta keitän sillä. Mummoille hyvä vinkki, ostakaa nuorelle...
  5. L

    Äiti 40plusplus,Sinulle

    [b] B) Kiitos, Sinulle! Olet nähnyt suuren vaivan.Mitä perunasta...Kuule,minä olisin kiinnostunut ihan keskustelusta kanssasi, mutta se ei onnistu jollet rekisteröidy ! -sinulla juuri sellaista, hienoa pientäkin vinkkiä, jota tarvitsisin. Ja olisihan minullakin aina jotain itsellänikin. Onko...
  6. L

    sektio jorvissa

    Löytyisköhän keneltänkään täällä kokemuksia sektiosta, Jorvissa? Itselleni päivä päätettiin tänään ja pienokainen syntyy suunnitellulla sektiolla Jorvissa 15.pv. Kaksi aiempaa sektiota ollu kättärillä, ja nyt kolmas Jorvissa, joka on itselleni täysin tuntematon paikka... Miten mennyt...
  7. L

    mitä tehdä

    antakaapa viisaammat mulle neuvoja, miten toimia!! Eli...meidän poika on nyt kolmasluokkalainen.Pojalla on oma pankkitili jossa on lahjoiksi saatuja rahoja säästössä n. 200 euroa.Viikko sitten poika alkoi kysellä, voisinko nostaa hänen tililtään 50 eur ja kertoi, mitä haluaisi ostaa. Olin vähän...
  8. L

    lapsen lihominen

    Meillä on 9 v. poika joka on aina ollut langanlaiha luikku, suunnilleen kylkiluut paistoi. Ja aina on liikkunut paljon. Nyt oli kuitenkin viime syksystä kevääsen tullu 8.5 kg lisää painoa, pituuttakin kyllä vähän, mutta lapsi on selvästi pyöristynyt ja itekin huomannut sen ja jotenkin tun´tuu...
  9. L

    Äitejä akselilta Isokyrö-Ylistaro-lähialueet

    Ystäviä olisin vailla, itsellä 1 lapsi pian 2v. Olen vain alkanut ihmettelemään että asuuko täälläpäin yhtäkään nuorehkoa äitiä, n. 19-27v.. jos löytyy laittakaa viestiä niin tutustutaan.

Yhteistyössä