Hakutulokset

  1. M

    Nukelle istuin lapsen pyörään?

    Saa irtoistuimia nukeille. Metallisia olen nähnyt. Ja sitten taitaa olla BB.n joku paketti missä on nukelle istuin ja kypärä.
  2. M

    Vaadinko kohtuuttomia mieheltäni- vuodatus!

    Me rakensimme n 7 vuotta sitten meidän talon ja silloin teimme sen päätöksen, että minä hoidan lapset ja kodin, lapset silloin 1 v., 4 v., 6 v., ja mies päätyönsä ja talon rakentamisen. Minä korkeintaan piipahdin raksalla ja hän tosiaan töistä kodin kautta suoraan raksalle. Hyvin sen kesti...
  3. M

    teho osasto

    Doug Ross
  4. M

    1-vuotiaalla silmä punottaa ja turvoksissa, silmätipat?

    Silmätippoja ei ole ilman reseptiä :( Meillä neiti saa aina flunssassa silmätulehduksen. Puhdista vedellä ja seuraa pari päivää, jos alkaa rähmimään niin lääkäriin.
  5. M

    Monen kohteen huutonet ilmoitukseen apuja kaivataan

    Itse käytän ImageShack. Sen kautta etsit kuvan ja klikkaat ylintä palkkia, kopioi ja siirrät sen sitten siihen Huutonet ilmoitukseen mihin haluat. Onkin aika vaikea selittää, itse kanssa aikoinani etsin siihen ohjeita Huutonetistä ja löysin ja menin kohta kohdalta läpi ja opin :)
  6. M

    Kenellä on jo ulkojouluvalot?

    Meilläkin kohta....
  7. M

    perhepeti aivan loistava!

    Meillä myös nuorimmainen nukkui ensimmäisestä kotiyöstä lähtien vieressä ja siirtyi omaan sänkyyn meidän sängyn viereen 2 ½ vuotiaana ja on aina nukkunut yönsä tosi hyvin. Eli voin suositella. Nyt tyttö 3 ½v. Meillä mies sitä ensin pelkäsi, että hän kääntyy vauvan päälle, mutta ratkaisimme...
  8. M

    saanko haettua miehen lääkkeet apteekista?

    Saat ja ilman Kela -korttiakin
  9. M

    Milloin eskarit on alkaneet/yleistyneet?

    Minä olen v.-65 ja Helsingistä ja käynyt eskarin.
  10. M

    Vanhin tietämäsi synnyttäjä?

    Minun äiti äitini sai nuorimmaisensa 45 v., aloitti lasten "teon" 21 v.
  11. M

    ?

    ?
  12. M

    ?

    ?
  13. M

    ?

    ?
  14. M

    ?

    ?
  15. M

    ?

    ?
  16. M

    ?

    ?

Yhteistyössä