Onko totta että raskauspahoinvointi pahenee useamman raskauden myötä? Kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja poiure
  • Ensimmäinen viesti
Ammattilainen
Mulla on ainakin helpottanut, ja samoin parilla kaverilla. Tässä kolmannessa ei ollu yhtään mitään! Yksi kaveri joutui ekan raskauden ainkana tippaankin jatkuvan yrjöämisen takia, mut toisessa oli ihan "normaalia" pahoinvointia.
 
rasvie
Mulla neljä raskautta takana ja joka kerta mennyt pahemmaksi ja pahemmaksi. Viimeisestä olin kk vuodelevossa, kun en vain pystynyt nousemaan sängystä edes ylös... Nyt mietin, että uskallanko enää...
 
yleistyksiä
yleistämään ei oikein voi alkaa. toisilla pahenee ja toisilla paranee. mulla ei ollu minkäänlaista pahoinvointia ekassa raskaudessa ja sen jälkeen on tasaisesti pahentunut niin, että tässä neljännesssä pahoinvointia oli ihan riittämiin. tosin ei mitään pöntönhalaus sessioita edelleenkään että ei paha.
 
no huh...jos mulla vielä pahenee seuraavassa raskaudessa ni sanonhan minä, et huh.... ekasta oksensin yleensä aamuisin, mut todella monesti päivälläki! ainaki sen 2kk, töistä piti ottaa sairaslomaaki!toisesta oksensin aamusta iltaan ja todella kaamee olo! kolmannelta menin niin heikkoon kuntoon, et tiputuksessa kävin... aivan kauheeta!!
 
Ensimmäisestä oli enemmänkin ällötystä, ja haju herkkyyttä. Toisesta oksensin 7 viikkoa välillä tuli vesikin ylös, ja ihan kaikki mahdollinen ruoka ällötti. Ja tästä kolmannesta sairastin pari rajua vatsatautia, muuten oli sellainen kuvottavan tylsä olo tiettyjä ruoka-aineita koitti välttää.
 

Yhteistyössä