Hakutulokset

  1. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Voit vitsi, niin paljon vauvoja, tai isoja pikkusiskoja ja veljiä näillä meidän huhtihipuilla :D Onnea hirmuisesti kaikille, ketä en ole vielä onnitellut. Kiva käydä kurkistelemassa täälläkin välillä, että mitä kuuluu :D Aikamoista on joo olo kotona "vauvan" (-->4,5kk jo) ja uhmaikäisen...
  2. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    OI jaksuja teille loppumetreille Marika ja Apsi Deisi :hug: ei varmasti ole helppoa näillä helteillä, kun mun mielestä 2 yli mennyttä viikkoa oli jo ihan persiasta huhtikuussakin, vaikkei mitään hellettä ollutkaan :whistle: Uhmasta olitte maininneet...voi luoja täällä on ihan hurja...
  3. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Ensinnäkin Viljaliinalle :hug: harmi, toivottavasti pian tärppää uudestaan :hug: Ja kiitokset kaikille onnittelijoille. Kiirusta pitää, huomenna alkaa oikea arki kun mies palaa töihin :o APUA. No kait se tästä. On vaan tuo 2-vee vähän villi tapaus, uhma ja mustasukkaisuus siihen päälle...
  4. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hello :wave: Ja hyvää vappua kaikille :flower: Minä jakaannuin parin päivän käynnistelyn jälkeen rv 41+4. Pikkuinen Tihru-neitimme syntyi siis 15.4.2010. Mitat 3530g ja 50 cm. Nyt on pari viikkoa oltu kotona ja kiirettä tuntuu riittävän. Onneksi Poika meni vapuksi mummolaan niin saa äiti...
  5. H

    Pääsispä jo synnyttämään

    No huh...täällä viikkoja 40+6 eikä vauva siltikään halua tulla ulos...että tuota...jaksuja vaan sinne.
  6. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Ilmoittelen olemassa olostani. Vauva se vaan ei halua ulostautua, nyt menossa rv 40+6 :whistle: No enää viikko maksimissaan, kait ne sen sitten tonkii ulos :laugh: Mietin just että pitäiskö meidän siirtyä jo seuraavalla palstalle, kun meidän huhtihippuset alkaa olla jo yli 2-vee, vaikka ei...
  7. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Tervetuloa Houtten MB kiitos kysymästä, hyvin ja paksusti täällä jaksellaan. Ei vielä tietoakaan, että synnytys lähestyisi. Tänään rv 37 tasan :o miten tää aika meneekin näin. Ja sun pikkuneiti muka jo kohta 6kk-EI VOI OLLA????? Oikeasti mä en tajua..... joku varastaa aikaa :laugh...
  8. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Oi Mavi, onnea pojasta :heart: :heart: Mä täällä taas oon sortunut "luen, mutta en kirjoita" tilaan. Miten se voi muka olla niin vaikeaa muutamaa riviä kirjottaa. Ja sitten aina tuskailen kun kukaan ei muka kirjoita tänne mitään, mitäs jos itse aloittaisin :laugh: No ei tässä nyt...
  9. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    piiuli82 jotenkin luulin jo onnitelleeni, mutta en kait sitten olekkaan, mutta onnea jokatapauksesta pienestä tulokkaasta, ja toivottavasti leikkaus menee sitten aikanaa hyvin :heart: :hug: Mavi mullakin täällä aivan mieletön ongelma noiden vaunujen kanssa. Joka tapauksessa joudutaan...
  10. H

    6kk nukkunut nyt tuolla ulkona 2,5h

    Anna nukkua vaan. Jos epäilyttää käy kurkkaamassa :heart: Meillä ainakin poika nukkui parhaimmillaan 3-4h ulkona, myös kylmällä säällä. Riittävästi kun on päällä niin tarkenee, ei siellä vaunuissa niin kylmä ole kuin ihan "ulkonaulkona".
  11. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Laylah :flower: ihania uutisia, onnea ja tarrasukkia matkaan :heart: Mavi toivotaan, ettei vauva nyt enää kääntyile *peukut* Anu78 koko perheelle paranemisia samoin kuin baby dream toivottavasti sun nuha menis myös pois, mut älä tänne lähetä sitä, mä en huoli :D Itselle ei sen...
  12. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Mavi ihania uutisia :heart: Hienoa että käännös onnistui ja kiitos raportista :hug: Hysteerinen, poitsu ja mötkö 29+4
  13. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Maviiiii miten sujui?? Mä odottelen jo kuulumisia, vai joko sä putkautit samantien sen vauvelin maailmaan :whistle: Viljaliina ihanaa, onnea yritykseen, toivottavasti plussa tulee nopeasti :hug:
  14. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    No ompas ollut hiljaista :| Voi Mavi onko se siis pakko synnyttää jos vauva on perätilassa??? Mua alkoi pelottaa kun eilen lääkärineuvolassa mötkö pötkötti perätilassa, tosin viikkoja on vasta 28+4 mutta entäs jos tuo jääräpää ei käännykään??? En mä osaa sua kyllä auttaa, koska itseänikin...
  15. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hyvää uutta vuotta kaikille, jos en jo toivottanut :laugh: on vähän lahopää.... :whistle: MB tosiaankin, miten sun pieni vauva on jo 3kk :o justhan kävit kertomassa että se syntyi....apua, aika menee ihan liian lujaa, epistä. Tosin oman raskauden kanssa saiskin mennä nopeesti, alkaa taas...
  16. H

    hoidon aloitus 1 vuotiaana

    Meidän poika "joutui" päiväkotiin 10kk ikäisenä kun multa leikattiin käsi. Joutui vielä sellaiseen ryhmään, jossa oli isoja lapsia. Hälle tehtiin ruoka soseuttamalla isompien ruuasta. Tuo iso ryhmä ja vanhemmat lapset + miljoona eri hoitotätiä oli erittäin huono yhdistelmä. Ei meinnnut toimia...
  17. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Kalenteri :hug: kyllä sut täällä muistetaan. Just yks päivä mietin sua, sun eroa ja tilannetta. Muistatko kun yhdessä murehdimme kilojamme :D Ois kiva kuulla susta lisää, miten oot pärjäillyt eron jälkeen yms. yms. Tule kertomaan jos vain suinkin jaksat ja haluat asioista näin julkisesti...
  18. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Terve! Joulusta selvitty. Onneksi oltiin kolmisin (tai neljästään jos koira lasketaan :D ) ei tarvinnut turhasta stressata. Tapsana molemmat veljeni kävivät perheineen ja kiva oli olla koko remmi koossa. Vaikka aika säätämistä se pienien lapsien kanssa olikin. Anu hieno kuva Sakusta...
  19. H

    Korvaako lapsivakuutus atooppisen ihon voiteet?

    meillä tapiolan vakuutus korvasi kun olin lääkärin määräämät voiteet.
  20. H

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hello :wave: Anu minäkin täällä toivon että äitisi saisi viettää joulun kotona :hug: Mä kävin tänään sokerirasituksessa ja äsken vedin varmuuden vuoksi pizzan, et jos huomenna on hälyyttävät tulokset, niin sain ainakin viimeisen lohtu pizzan syödä :laugh: Muuten ei...

Yhteistyössä