6kk nukkunut nyt tuolla ulkona 2,5h

  • Viestiketjun aloittaja eka vauva
  • Ensimmäinen viesti
hassuli
Näin lauhalla ei varmaan mitään hätää. Voithan käydä katsomassa ja kokeilemassa, että posket ei ole kylmettyneet ja kaikki ok. Pakkasraja ulkona nukuttamiseen on 10 astetta.
 
Anna nukkua vaan. Jos epäilyttää käy kurkkaamassa :heart: Meillä ainakin poika nukkui parhaimmillaan 3-4h ulkona, myös kylmällä säällä. Riittävästi kun on päällä niin tarkenee, ei siellä vaunuissa niin kylmä ole kuin ihan "ulkonaulkona".
 
pohjolanmamma
Alkuperäinen kirjoittaja hassuli:
Näin lauhalla ei varmaan mitään hätää. Voithan käydä katsomassa ja kokeilemassa, että posket ei ole kylmettyneet ja kaikki ok. Pakkasraja ulkona nukuttamiseen on 10 astetta.
10astetta? ootko nyt ihan tosissasi? tuolla asteella ei sitten täällä pohjosessa voisi nukuttaa ollenkaan koko talvena. meillä ainakin neuvolatäti sanoi että -20astettakin saa olla kunhan on päällä tarpeeksi eikä kylmä! ja tuo minun poika on alle 3kk ja ulkona on -16 nukkunut jo reilun kolme tuntia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pohjolanmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja hassuli:
Näin lauhalla ei varmaan mitään hätää. Voithan käydä katsomassa ja kokeilemassa, että posket ei ole kylmettyneet ja kaikki ok. Pakkasraja ulkona nukuttamiseen on 10 astetta.
10astetta? ootko nyt ihan tosissasi? tuolla asteella ei sitten täällä pohjosessa voisi nukuttaa ollenkaan koko talvena. meillä ainakin neuvolatäti sanoi että -20astettakin saa olla kunhan on päällä tarpeeksi eikä kylmä! ja tuo minun poika on alle 3kk ja ulkona on -16 nukkunut jo reilun kolme tuntia.
täällä katos porukka on hiukan irronut todellisuudesta :kieh: jotkut on sitä mieltä, ettei noita vauvoja voi lainkaan viiä pihalle nukkumaan pakkasessa...
 
Jaana
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Voih!
NUKKUISI MEILLÄKIN!!!
Älä muuta sano.. 8kk nukkuu sisällä ehkä 2x20min eikä pihallakaan kauheen kauaa... :xmas:
meillä ihan sama! pitää vaan avata tämmösiä alotuksia ja ihmetellä, miten vauvat voi noin kauan nukkua. :D
Mulla nukkui esikoinen (poika) niitä neljän tunnin päikkäreitä ja nukkuu edelleen parivuotiaana vähintään parin tunnin unet. Tämä kakkonen (tyttö) sen sijaan nukkuu max puolen tunnin nokosia eikä sillä ole mitään väliä nukuttaako ulkona vai sisällä. Niin erilaisia ovat tenavat...
 

Yhteistyössä