Hakutulokset

  1. S

    Kertokaa omat näkemyksenne tänne,mitä näette kuvassa ja onko se sitä mitä itse luulen

    Justiinsa tuommosena on mullakin viiva näkyny, että eipä tuossa taida epäselvyyttä ollu!!!Onnea vain kovasti!!:D :)
  2. S

    Omakohtaisia kokemuksia sektiossa tapahtuneista komplikaatioista ja ongelmista

    Minulla on takana kaikkiaan kolme synntytstä, joista ensimmäinen vaikea alatiesynnytys (joka johtui myöhemmin todetusta ahtaasta lantiosta), toinen suunniteltu sektio juuri tuon ahtaan lantion vuoksi ja kolmas erittäin hyvin mennyt alatiesynnytys. Eli siis siitä sektiosta. Raskauden...
  3. S

    Mikä kumman tutti???

    Juu, katoin lastentarvikkeen sivuilta ja tarkotin just tuota Tommee Tippee tuttia. Aika jänskän mallinen! :) Mitenkähän lienee, onko hyvä tutti? Meidän pikku neiti 3 kk ei oikein oo noista silikonisista innostunu, mut oliskohan tää mieleinen, kun on näyttää ainakin vähän eri malliselta kun muut??!
  4. S

    Mikä kumman tutti???

    Kertokeehan viisaammat, mikä on sellanen uusi (?) huvituttimalli, jossa on vaan semmonen "reikä" siinä, missä pitäis olla tuttirengas tms. Eli on kokonaan läpinäkyvä, sitä kovamuovista osaa ei oo ollenkaan. Oon jossain lehdessä nähny ja kerran livenäkin vauvan suussa; se näytti ihan siltä kun...
  5. S

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Minulla oli la 5.11.08, silloin tällöin vain ketjuun kirjoittelin. Mutta siis 22.10.2008 meidän neiti putkahti maailmaan. Syntymämitat: 2880 gr ja 47,5 cm. Kaikki meni mainiosti! Tsemppiä muille viimeiseen rutistukseen!!!:)
  6. S

    Kuinka usein olet pettänyt?

    Nykyistä miestäni en ikinä, enkä kyllä vois elää itteni kanssa jos olisin niin tehnyt. Lisäkyssäri: MItä tekisitte, jos saisitte tietää kumppaninne pettäneen??? Omalla kohdallani suhde loppuisi kuin seinään. Minun näkökulmasta ei vain enää suhteella olisi tulevaisuutta.
  7. S

    MAHA YHTÄKKIÄ SEKAISIN..SUPISTUKSIA???

    Olen nyt raskausvkolla 26 ja tänä aamuna heräsin outoon tunteeseen, että nyt vessaan ja kiireellä. Noin tunnin verran meni niin, että korkeintaan viideksi minuutiksi pystyin nousemaan pöntöltä; maha ei ollut löysänä, mutta kouristeli aivan hirveästi ja tyhjeni tietenkin samalla. Mahataudista ei...
  8. S

    MISSÄ KUOPIOSSA KÄYTETTYJÄ VAUNUJA MYYVIÄ LIIKKEITÄ???

    Heips! Kertokaahan tietäväisemmät, onko Kuopiossa sellaisia lastentarvikeliikkeitä, joissa myydään myös käytettyjä rattaita/vaunuja? Tai onko sellaisia kirppareita, joissa myynnissä vaunuja? Olisin tosi kiitollinen, jos joku osaisi auttaa!!!:)
  9. S

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    hansu73: Juusamoja mittoja ollaan, eli 160 cm on mulla pituutena (lyhyytenä). Tää on meidän pätkien kirous, mut kumma vaan että tää olo tuntuu nyt tässä raskaudessa olevan paljon aikaisemmassa kuin edellisissä. Keskimmäistä odottaessani oli loppuvaiheessa toinen kylkiluu NIIN kipeänä, etten...
  10. S

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    nannamaaria:[b] Mulla LA 5.11. ja tuonnehan se Pohjois-karjalan keskussairaalaan olisi ängettävä, kun täällä Itä-Suomessa asustellaan. Tosin mulla tuo laskettu aika vähän "menettää merkityksensä", kun hyvin suurella todennäköisyydellä joudun sektioon. Sektiolla syntyi myös keskimmäinen lapseni...
  11. S

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Meillä taasen ei ole vielä mitään hankittuna, kaikki kun myytiin poies toisen lapsemme jälkeen. Tarkoitus oli, ettei enää (ainakaan ihan heti) lapsia tehtailtaisi...Vaan niin se mieli muuttuu ja nyt kaikki hankittava uudelleen. onneksi sentään joitain vauvanvaatteita on jäljellä. Nyt...
  12. S

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Heips kaikille! Ilmoittaudun minäkin tänne marrasmasuihin, vaikka vähän myöhässä... Eli kolmas lapsi tulossa, laskettu aika 5.11. Kotona touhuamassa jo tyttö 3 v ja poika 1 v 5 kk eli vilskettä mökissä riittää!!!
  13. S

    HAKUSESSA ULKOMAISIA NETTIKAUPPOJA (VAUNUT)!!!

    Heips! Minulla on edessäni se yksi kiperimmistä ongelmista: pitäisi saada vauvalle vaunut! Ja kun niiden olisi hyvä olla vielä sisarusrattaat, koska isompi sisaruskin tarvitsisi mahduttaa kyytiin. Nyt kysynkin, onko kellään tietoa ulkomaisista nettikaupoista: kokemuksia, hintoja (ovatko paljon...
  14. S

    LIEKÖ EDES BABY BORN???

    Etsin sellaista baby born-nukkea, joka toimii paristoilla, liikuttelee käsiään ja jalkojaan, ääntelee ja sulkee silmiään. Siis kun nuken laittaa päälle kytkimestä, joka on nuken selässä. Nyt tuli mieleeni, että onkohan tämä laisinkaan baby born, kun lueskelin yhtä vanhaa ketjua baby borneista ja...

Yhteistyössä