Kertokaa omat näkemyksenne tänne,mitä näette kuvassa ja onko se sitä mitä itse luulen

Elikkäs mulla eilen alkoi menkat mutta pienenä vuotona että siteeseenkään ei jäänyt paljon mitään,tänään sitten on vähän enemmän vuotoa ja tein huvikseni r-testin kun tänään olis tullun 1vk menkat myöhässä,raskaustesti tehty tänä aamuna klo:05.00.. Viimeviikon keskiviikkona ei testi näyttänyt mitään viivaa.Ja aikaisemmin mulla ei ole kokemusta esim.raskauden aikana menkoista,kun esikoista odotellessa ei tullut menkkoja.Keskenmenosta mulla on aikaa tänään 4kk ja 4pv..

http://www.aijaa.com/v.php?i=6208831.jpg
 
Noh soitan nytten terveyskeskukseen ja kyselen sieltä tietoa paremmin ja kysyn jos olis mahdollista päästä verikokeisiin..Jos sieltä sais selvyyden..Täällä kuitenkin jatkuu tää ramppaaminen vessassa jatkuvasti,kauheaa nälkää kokoajan,niinku söin tunti sitten kaurapuuron niin pitäs taas mennä penkoon jotain yms..
 
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:
voisko olla että olis yrittäny kiinnittymistä ja nyt vain tulikin menkat. Tämä tuskin oli vastaus jota toivoit mutta itse näkisin asian näin :ashamed:
Mä näkisin myös näin. Mutta toivotaan niin päin, että hormonia erittyy hitaanlaisesti ja viiva siitä vahvistuu!
 
Itsellä molempia ja oli ihan normi menkat pojan kanssa.
Tosin on ollut myös kemiallisia, joissa viiva näkyy ja sitten vuoto alkaa.

Ja yks ei raskaus tuolla samalla r-testillä, vaikka viiva tuli.. Kävin silloin verikokeissakin ja arvo oli 2.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minna89:
Jeee,soitin terveyskeskukseen niin siellä sanottiin että voi olla menkkojen aikanakin raskaana ja että parin päivän päästä tehdä testi uudestaan ja seurailla nytten sitä.. :)
Olisit vaan pyytänyt päästä sinne verikokeeseen, ethän nyt saanut mitään uutta tietoa. Toivotaan tosiaan, että olis oikea plussa, mutta mun ajatus on myös, että on kiinnittymässä ollut ja viivästyttänyt menkkoja, jotka nyt sitten myöhässä alkoivat... Verikokeella olis nähty onko hcg nousussa vai laskussa. Tosin näet sen sitten parin päivän päästä tuleeko vahvempi viiva.

 
Niinno, kuten sanottua vaihtoehdot on nuo kaksi. Esim. mulla on aiemmin noussut hormoni suht hitaasti ja selkeen plussan oon saanu testiin, kun menkat on ollu n. 3päivää myöhässä. Mutta jos sulla on nyt yli viikon myöhässä niin sanotusti (siis että jos oisit raskaana ja menkat tulee silti), niin luulisi testin näyttävän sen selkeesti. Sen sijaan haamu testissä ja vuoto yhdessä viittaisivat kemialliseen, eli hipaisu on tapahtunut ja sitten alkaakin vuoto ja hormonia on vielä vähän elimistössä. En tosiaan toivo, että näin on, mutta sekin vaihtoehto on olemassa, joten lähinnä sitä ajattelen, että siihenkin on hyvä varautua.

Oot nuori ihminen vielä, ihan varmasti tärppää vielä, jollei nyt oo tärpänny d =) b
 
Minna89 älähän nyt ihan hermostu vielä, vaikka odottavan aika onhin piiiikäääää..:eek:
Testaile uudemman kerran keskiviikkona:) ..jos viiva tuosta vahvistunut, on masuasukki melko varmasti siulla siellä!:wave:

..toki tuo täällä aiemminkin mainittu "kemiallinenhin" voi olla hyvin mahdollista - alkio hetken hipassut kohdun seinää ja siitä HCG noussut aavistuksen..jos vuoto muuttuu runsaammaksi - niin kuin kuukautisten aikana, kallistuisin minähin tähän viimeiksi kirjoittamaani vaihtoehtoon..mutta..


..Plussätehiä laitan kuitenkin tulemaan!!!:heart:

Ps. Tuohon veritestiin ei yleensä lääkäri/TH anna lähetettä heti, pyytävät odotteleman muutaman päivän ja testailemaan kotona - ELLEI ole painavaa muuta esim. terveydellistä syytä tietää mahdollinen raskaus mahdollisimman pian!!
 
joo ja mulle kouluterkkari sano ammattikoulussa kirkkain silmin "suomessa ei oo mahollista ottaa verikokeella raskautta" tiesin kyllä että voi mutta miksi terveydenalan ammattilainen valehtelee? Sen näki sen akan naamastaki että se jauhaa pask.. rumasti sanottu mutta totta!!!

Mutta..kyllä tuo haamulta näyttäis?! :D :flower: :hug:
 
Mulla tuollainen haamu vetelee päikkäreitä tuolla makuuhuoneessa paraikaa.:) Ja samaisesta tyttelistä vuosin verta alussa, ravasin lekurissa, testattiin kvantitatiivinen raskaustesti verestä - siis se joka näyttää hcg:n määrän - ja kun se aina vaan nousi, lääkärikin uskoi että raskaana ollaan! Neiti tosiaan nyt 2v3kk, täysin normaali raskaus oli paitsi tuo vuoto. Vuotoa kesti n. 2vkoa, enemmän ja vähemmän vuotaen.

Varovaiset onnittelut!

(Käy muuten yksityisellä siinä verikokeessa, itse kävin täällä Tampereella Operonissa, maksoi Kelakorvauksen jälkeen 30e.)
 

Yhteistyössä