Hakutulokset

  1. P

    alkuillan nukahtamis vaikeudet

    Hei! Olisin kysynyt teidän mielipidettä asiaan. Eli meillä on 8,5kk ikäinen vauveli ja nukahtamiset ovat aina olleet hankalia. No nyt kyllä yö unille nukahtaa hyvin,mutta mitäköhän pitäisi tehdä kun tuossa alkuillasta n. puoli kahdeksan-kahdeksan aikoihin vauva on tosi väsynyt,hieroo silmiä ja...
  2. P

    Ei jaksa enää oottaa!:D

    vielä kolmea viikkoa laskettuun aikaan ja kaikki on jo valmiina vauvan tuloon..Miten muut joilla la alkaa uhkaavasti lähestyä, eikö ala jännittää :) mulla ainakin vauva pyörii koko ajan mielessä (JA SE SYNNYTYS!) ja aikaakaan ei saa oikein kulumaan. Mulla ei ole vielä laskeutunut edes, ja mahan...
  3. P

    ANSELMI NIMEN JATKO

    HEI MEILLÄ ENSIMMÄINEN PIENI POIKA JA OLEMME KOVASTI TYKÄSTYNEET ANSELMI NIMEEN,MUTTA MIKÄ TOISEKSI NIMEKSI.EMME HALUA KOLMEA NIMEÄ. TEHKÄÄ EHDOTUKSIA
  4. P

    soija-, riisi- vai kauramaitoa?

    Mitä lapsesi juo ja miksi? Itse ostan 5-vuotiaalle vaihtelevasti, kun en oikein tiedä mikä olisi parasta. Lapsi tykkää eniten kauramaidosta.
  5. P

    Liikuntavinkkejä, kiitos!

    Vartaloni on kolmen lapsen myötä muuttanut muotoaan... sehän ei ole uutta kai kovinkaan monelle. :whistle: "Entisestä" kropasta on jäljellä (onneksi) kapea vyötärö, mutta sitten ne ongelmakohdat. Rinnat on samaa kuppikokoa (B) kuin aiemminkin, mutta tottakai pitkistä imetyksistä lurpahtaneet...

Yhteistyössä